Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Nyt muutaman kuukauden ajan olen melkein joka päivä käynyt täällä lueskelemassa, tosin vasta äskettäin rekisteröidyin joukkoonne! Ehkäpä kirjoittelen joskus tänne kysymyksiänikin :)

Terves!
Täällä taas yksi sydämensä rautojen siirtelylle menettänyt neitonen liittynyt iloiseen seurueeseen! Tulen varmasti seuraamaan palstaa aktiivisesti. :rock:

Rekisteröidyin vasta, ja aion käydä sivuilla aina kun mahdollista. Toivottavasti päivittäin. :D

Olen ollut pitkään kiinnostunut fitness- ja bodausjutuista, ja työpaikan päätteellä sit "eksyin" vahingossa näille sivuille :D Tosi hienoo, että tällänen saitti on olemassa...tulen varmasti vierailemaan täällä niin usein kuin mahdollista! :hyper:

Olen uusi, olen nainen ja täällä on tarkoitus pyöriä tulevaisuudessakin

Eintel

löysin sivut vasta eilen, ja nyt jo piti tulla takasin.. :D
tulee varmasti vierailtua täällä usein..
alotin punttitreenit vasta viime keväänä ja heti jäin koukkuun.. :thumbs:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Olen käynyt täällä eilisesta lähtien.. =) Ihania vinkkejä ja asiallisia vastauksia. En ole tähtäämässä mihinkään kisoihin tms, haen vain kokonaisvaltaista hyvää oloa ja tsemppiä ihannevartaloni metsästykseen.

Noin vuoden ajan olen vieraillut sivustoilla melkeinpä joka päivä ja kesällä rekisteröidyin. Aivan ihana palsta, josta saa tietoa, apua ja tsemppiä :rock:

Nuori nainen ja niin kovin kiinnostunut punttireenistä - elämäntapa ;)

Päätin minäkin sitten muutaman sanan tähän kirjoitta. Olen siis lukenut pakkotoistoa jo vuoden ajan ellen pidempääkin,mutta itse en oo hirveästi kirjoitellut (ainakaan vielä).

Kirjoitetaan nyt sitten tännekin, kun en muutakaan kykene tekemään. Tauti pitää otteessaan jo seitsemättä päivää. Pakko kohta lähteä lääkäriin...
Mutta asiaan. Löysin tämän sivuston vasta eilen katsellessani jälleen kerran K. Mannisen sivujen sisältöjä. Sieltä oli linkki. Tämä näyttää hyvältä. Taidan käydä jatkossakin. Vaikka tavoitteenani ei ole koskaan ollut eikä ole tulevaisuudessakaan hankkia mahdollisimman alhaista rasvaprosenttia ja erottuvia lihaksia. Paremminkin paljon voimaa ja suht alhainen rasvarosentti :D

Oma punttitaustani on sellainen, että aloitin joskus 16 - 17-ikäisenä ja jäin koukkuun (siitä on siis yli 20 vuotta:wanha: ). Tuolloin oli niin, että jaksoin käydä aina muutaman kuukauden ja sitten tuli stoppi. Ei ollut tavoitteellisuutta. Mietin juuri olenko kuitenkaan koskaan pysynyt pois salilta edes kokonaista vuotta. En varmaan. Aina sinne jokin vetää takaisin. Pisin treeniputki oli varmaan kolme vuotta. Se päättyi vajaa vuosi sitten, kun juoksuohjaaja sanoi, että liika lihasmassa voi haitata maratonilla. Pitäisi keskittyä kehittämään pitkäkestoisen suorituksen kestoa. Keväällä kävin sitten vain satunnaisesti ja yritin tehdä pitkiä sarjoja vähemmillä painoilla. Nyt, maratonsuunnitelmista huolimatta veri vetää salille pungertamaan rautaa. :hyper:

Heips!

Ajattelin nyt sitten esittäytyä ihan virallisesti vaikka olen täällä jo jonkin aikaa haahuillut ja joskus jotain pientä riipustellutkin. Olen liikunnan sekakäyttäjä :) , nelisen vuotta olen aktiivisesti harrastanut erilaisia ohjattuja tunteja, uintia sekä lenkkeilyä. Sitä ennen olen ollut aika lähellä sohvaperunaa... Salilla en ole koskaan kovin pitkäjänteisesti käynyt, mutta kesästä asti näitä sivuja lueskeltuani on punttailu alkanut pikku hiljaa kiinnostaa. Olenkin nyt sitten ajatellut että vuodeksi 2005 siirtyisin jumppasalista pois ja punttien pariin...ihan tosissaan ja kunnon ohjelmalla. Toivottavasti osaan välttää pahimmat aloittelijan mokat! Nämä sivut on kyllä todella kivat ja hyödylliset!!!

Rekisteröidyin muistaakseni vajaa kuukausi sitten ja olen siitä lähtein käynyt täällä tutkailemassa kirjoituksia melkein joka päivä. Ennen rekisteröitymistä kävin täällä hyvin satunnaisesti, aika harvoin.

Palsta on siitä mukava, että aika vähän täällä tuntuu olevan sellaista muiden morkkaamista ja loan heittoa. Valitettavasti minulle tämä oikeisiin osioihin kirjoittelu tuottaa vielä vaikeuksia, kun en ole niin tottunut käyttäjä.

Lisävaikeuksia tuo jonkin verran se, etten ole kauhean tottunut tietokoneen käyttäjä sekä tämä palstan englanninkielisyys, enkä siksi osaa käyttää hyväkseni kaikkia tämän palstan hienouksia. En tiedä onko se tottumattomuutta, mutta jotenkin tämä palsta on ainakin minulle vähän sekava. Pitäisi kait käydä lukemassa kaikki neuvot ja jutut täältä palstalta, kun vain joskus olisi niin paljon aikaa. Otan mielelläni asiallisia neuvoja ja vinkkejä vastaan.

Täällä myös uusi tulokas. Täysin vasta-alkaja ja kaikki hommat hakusessa. Paljon käynyt kuitenkin lueskelemassa näitä palstoja ennen rekisteröitymistä. Mahtaakohan sitä koskaan saada minkäänlaista käsitystä näistä hommista, ja varsinkin naisten treenistä ja painojen nostosta? *tietotulva yllättänyt täysin* :worship:

Pakko kai minunkin tähän vastata, kun tulee sen verran aktiivisesti täällä käytyä.

3-kympin kriisistä kärsivänä päätin aloittaa uuden elämän ja palata takaisin salille, jossa olen käynyt viimeksi liki 10 vuotta sitten. Nyt takana kaksi treenikertaa, lihakset sopivasti kipeinä ja jatkoa seuraa ;) .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom