Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
No niin, näinhän siinä kävi, pitihän sitä ittensä vipiksi lunastaa. :D

Hei mimmit,

Hetken aikaa palstaa seuranneena ja noin vuoden enemman tai vahemman aktiivisesti salilla kayneena paatin, etta voisin tulla ulos kaapista... Eli:

"Hei, olen Sohvi, ja pidan siita, kun voima lisaantyy ja lihakset kasvaa." :nolo:

Rautaista treenisyksya kaikille!

Pahoittelen puutteellista kirjoitusasua, oleskelen talla hetkella ulkomailla ja takalaisista nappiksista puuttuu ne aakkosten kaksi vikaa kirjainta...

Reinhardt roikkuu täällä huomattavan osan työajastaan...lohduttaudun sillä, että jos polttaisin tupakkaa, tuhlaisin ihan yhtä paljon työnantajan aikaa.

Uusi tyyppi

Moi!

Noin viikko sitten löysin Punttimimmit ja sen jälkeen aika onkin mennyt vanhoja viestejä lukiessa: paljon uutta tietoja ja vinkkejä omaan treeniin on löytynyt! Kiitos! Mahtavaa kun täältä löytyy kunnolla treenaavia naisia, kaveripiiri kun koostuu niistä isoja lihaksia pelkäävistä typyistä..

Olen vuosia harrastanut kaikenlaista (lähinnä aerobista) liikuntaa, mutta viimeisen vuoden aikana olen suhtautunut salitreeniin vakavammin. Kesä tosin meni töissä tutkimusasemalla hevonkuusessa, missä rautakanki korvasi (tosin heikosti) tangon ja käsipunttien virkaa tuurasivat milloin mitkäkin raskaat esineet. Arvatkaa pitivätkö työtoverit mielenvikaisena...

Kai munkin pitää nyt uskaltaa ilmoittautua. Oon lueskellu täällä juttuja jo about vuoden, mutten oo kirjotellu mitään. Oikeastaan rekisteroidyinkin, vaan siksi että pääsisin käyttämään tota haku-toimintoa..

Moi !
Täällä taas yksi uusi jäsen näillä sivuilla.
Aktiivinen punttaaja ja myöskin jumpissa tulee käytyä vaihtelua hakemassa.
Oma projekti parasta aikaa käynnissä, toiveissa hyvä lihaskunto ja timmiäkin timmimpi kroppa. :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Täällä eräs, joka miehen vinkistä löysi nämä sivut. Kahden lapsen kanssa kotona olen päivät, mutta illalla sitten suunnistan salille. Reilu kahden vuoden paussi treeneissä sekä tuntuu että näkyy, mutta vähitellen alkaa homma palautumaan mieleen ja tulostakin tulemaan.

Lueskellut olen jo pidempään miehen tunnuksilla, mutta nyt rekisteröidyin itse. Työskentelen kuntosalilla täyspäiväisesti ja olen nyt saanut ihan uuden motivaation punttejen nosteluun.

Heippa,

rekisteröidyin pari vuotta sitten mutta käyttö ei silloin ollut kovinkaan aktiivista...Nyt löysin "pakkiksen" uudelleen ja nyt aikaa lueskeluun + kirjoitteluun.
Salilla käynyt nelisen vuotta ja aherrus jatkuu...

Tsemppiä pimeään syksyyn!

Moro,
täälläkin yksi salitreeniin addiktoitunut naispuolinen.
"Löysin" pakkarin vasta nyt, vaikka olen tiennyt sen olemassaolosta jo aikapäivät. Punttia on tullut harrastettua aktiivisesti noin vuoden verran, ja sitä ennen vähemmän säännöllisesti n.3 vuoden ajan. Tosin myös aerobinen ohjattu liikunta on aina kuulunut repertuaariin.

Tää on elämäntapa, ei mikään pakkopulla ittensä kunnossa pitämiseksi.

Hauska liittyä teidän hengenheimolaisten kirjavaan joukkoon,
ja hyvää treenisyksyä kaikille!

Tinttara

Moi vaan kaikille!

Meitä onkin aika mieletön määrä, kun kattelee tämän threadin pituutta :) Useampi vuosi takaperin aloin satunnaisesti koulussa lueskella näitä sivuja, muttei paljon kehdannut kirjoitella, jottei muut opiskelijat olisi aivan hörhöksi luulleet. Sittemmin työelämässä ei omaa rauhaa koneen näpertelyyn löytynyt vaikka olinkin jo "kaapista ulos tullut" treenaamiseni suhteen. Nyt VIHDOIN on kotona kone ja rajattomat käyttömahdollisuudet!

Syynä sivuilla käymiseeni on ollut treenimotivaation hakeminen ja siinä teistä kaikista on ollut suuri apu :worship: Tuntuu nimittäin aina välillä, että sitä on aikamoinen outolintu taviksien joukossa...

Täällä minäkin viihdyn

Tänne minäkin eksyin ja heti tunsin oloni kotoisaksi!
Kolme vuotta sitten ekan kerran eksyin punttikselle. Siitä lähtien on välillä käynyt tosi ahkeraan ja sit välillä vähän vähemmän. Nyt vuoden verran taas tiivistä harjoitusta. Kesä meni vähän hunningolle, mut kyllä tämä tästä taas lähtee, ja ens kesäksi on kroppa kunnossa! (paree olla, omat häät kun on tulossa.. krossing my fingers for the best! :D )

Moi! Minäkin täällä ihan uutena... Nainen olen ja suurimpana rakkautenani on kova punttitreeni. (höystettynä runsaalla aerobisella) :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom