Käsivarsien pituus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
178cm, syliväli 185,5cm eli suhdelukuna 1,042. Eipä tuo maastavetoa paljoa auta kun jalat on myös aika pitkät. Penkissäkin oon ihan paska. Ei mihinkää.

Piti kysästä että josko olet T-Rexille sukua mutta näemmä ekalla sivulla asiasta jo mainitsitkin. :)

Et uskokkaan miten vittumaisia ongelmia tuo tuo mukanaan. Esim. Kaupassa hyllyssä tuote joka on silmien korkeudella on mulle täysin ulottumattomissa :/

Myöskin perseen raapimisen joudun ulkoistamaan avokille ku ei yksinkertaisesti ylety (true story).

Itellä 170cm pituutta ja siipiväli 145cm -.- T-rex luukki ja kädet näyttää säälittäväiltä jo senki takia.

Myös mavessa mahdoton tehä loppuojennusta hartioiden osalta koska tanko puristaa kassit alavatsaan (jos vetää lavat taakse loppuasennossa niin tanko on vähän navan alla) ja mavessa myös lähtöasento on mallia polvet suussa.

Penkki sit taas vähän helpompaa.

Pistä kuvaa, pakko nähä sun T-rex luukki. :D Itellä pituus 188,5 ja siipiväli 190. :)

Tälle kyllä repesin vaikkei saisi :D

Saa revetä :D oli ehkä hiukan dramatisoitu versio mutta kyllä joutuu vähän taivuttamaan kylkeä että yltää.

Ja jotai kuvia löytyy tuolta vip puolelta :) tulette huomaamaan että hanskat on muiltakin kuin pituuden osilta hyvin paljon T-reximäiset ;)

Edit. No laitetaa tää salin pukkarid otettu kuva.

4ude7une.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pituus 175cm ja syliväli jotain 188-189cm. Itelle on penkki ja jotkut muut punnerrusliikkeet olleet aina suhteellisen vaikeita. Toisaalta esimerkiksi dippipunnerrukset kulkee ihan hyvin.
Vetävät liikkeet ovat poikkeuksetta "helppoja" minulle.

Kasapäin Dhalsimeita täällä ;)

Oon 187cm ja siivet on hituse alle 2 metrii, kaikki liikkeet kusee huonoje mittoje takii, penkki, kyykkä, selkä liikkeet myös.:face:

Mittasinpa minäkin äsken pituuteni sekä sylivälini.

Pituus: muutama milli yli 195cm

Syliväli: 201cm

Höh jotenkin aina luullut että omaan keskivertoa pidemmät kädet suhteessa omaan pituuteen mutta ei.

Minullakin samaa vikaa mitä monilla tänne postanneilla + 190cm tyypeillä eli penkki ei oikein tykkää kehittyä mutta mave kulkee.
Parhaat sarjat penkissä rannetukien kanssa 5x100kg ja mavessa ilman vyötä, vetoremmeillä 5x200kg

Mittasinpa minäkin äsken pituuteni sekä sylivälini.

Pituus: muutama milli yli 195cm

Syliväli: 201cm

Höh jotenkin aina luullut että omaan keskivertoa pidemmät kädet suhteessa omaan pituuteen mutta ei.

Minullakin samaa vikaa mitä monilla tänne postanneilla + 190cm tyypeillä eli penkki ei oikein tykkää kehittyä mutta mave kulkee.
Parhaat sarjat penkissä rannetukien kanssa 5x100kg ja mavessa ilman vyötä, vetoremmeillä 5x200kg

Ei pahalla mutta ei toi 100kg penkistä ole sun sylivälin vika :D

Mun kaveri yksi parhaista kavereista, 195cm pitkä 205cm syli, sai ekan puolenvuoden treeneillä ton verran. Mitä porukka ei tajua että iso osa sylivälistä tulee ranteiden ympäristöstä ja olkapäistä joten syliväli on kyllä huonoin tekosyy penkin jumittamiseen ikinä.

Kyllähän ne pitkät kädet vaikeuttaa punnerrusliikkeitä kuten penkkiä. Ite olen luontaisesti aika kapeaharteinen, mitä nyt leveyttä on tullut lisää vuosien treenin myötä. Silti omaan verrattaen pitkät apinakädet pituuteeni nähden.

Back
Ylös Bottom