Käsivarsien pituus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei pahalla mutta ei toi 100kg penkistä ole sun sylivälin vika :D

Mun kaveri yksi parhaista kavereista, 195cm pitkä 205cm syli, sai ekan puolenvuoden treeneillä ton verran. Mitä porukka ei tajua että iso osa sylivälistä tulee ranteiden ympäristöstä ja olkapäistä joten syliväli on kyllä huonoin tekosyy penkin jumittamiseen ikinä.

En kyllä väittänytkään missään kohtaa että syliväli olisi syy yhtään mihinkään ihan omasta päästä laitat sanoja suuhuni.

Totesin että minulla syliväli ei ole pitkä suhteessa omaan pituuteen sekä sen että minulla penkki kehittyy heikommin suhteessa vetoon mikä tuntuu olevan useilla pitkillä ongelmana sen kummemmin mihinkään syyhyn viitaten.

Täällä pituus 177, syliväli taisi olla 182 tai 183. Mutta nokitan sillä, että oikea käsi on monta settiä vasenta pidempi. Vaikeutti aluksi esim. penkkiä kovastikin, mutta kun älysi alkaa ottamaan oikealla kädellä pari senttiä leveämmän otteen, ongelma poistui aikalailla kokonaan. Tosin on mulla edelleen käsipainopenkki tuloksellisesti paljon kovempi kuin tankopenkki, tiedä sitten johtuuko tuosta. Ainakin se tuntuu luonnollisemmalta ja on mukavampi tehdä.

Mittaa löytyy 184 ja sylinväli on 191. Mustahan piti tulla oranki mutta karvat loppui kesken ja häntä kasvoi väärälle puolelle. Vetoon kyllä mukavat välitykset:puntti:

Laiha nainen 171 cm 57,5 kg, treenaamattomat kapeat/normaalit hartiat, vasta treenaamisen aloittanut.
Syliväli 180 cm, eli kädet normaalia pidemmät, samoin sormet.
Kerroin 1,053.
EDIT: uusittu mittaus nyt seinää vasten. Syliväli 177 cm, kerroin 1,035. Naiseksi pitkät kädet. Hankaloittaa vaatteiden ostoa, kun hihat lyhyet. Onneksi nykyisin hihat (ja lahkeet) pidentyneet. Ylätalja suhteessa huomattavasti parempi kuin kyykky.

En kyllä väittänytkään missään kohtaa että syliväli olisi syy yhtään mihinkään ihan omasta päästä laitat sanoja suuhuni.

Totesin että minulla syliväli ei ole pitkä suhteessa omaan pituuteen sekä sen että minulla penkki kehittyy heikommin suhteessa vetoon mikä tuntuu olevan useilla pitkillä ongelmana sen kummemmin mihinkään syyhyn viitaten.

Yksi juttu, mikä ihmetyttää minua, on käsivarsien pituuden vaikutus leukoihin. Toi maven ja penkin korrelointi pitkiin käsiin on aika itsestäänselvää, mutta kyllähän esim. leuoissakin luulisi pitkistä käsistä olevan pelkkää haittaa. Itsellä näin ei kuitenkaan tunnu olevan, vaan 5rm leuoissa on 30 kg penkin vastaavaa edellä. Ehkä se käsien vaikutus leuoissa tuntuu lähinnä siinä, että pitkän vetomatkan takia toistomaksimin kasvattaminen tuntuu täysin mahdottomalta. Ranteista ja forkuista loppuu yksinkertaisesti pito 12 toiston jälkeen. Silti lisäpainoilla vetäessä 20 kg:lla on mennyt 8 toistoa, ja 30 kg:lla 5 toistoa.

Itelle taas leuanveto on ollut aina luontaista ja helppo liike. Jo ammoisista ajoista lähtien, muistan roikkuneeni tangossa kuin kunnon apina konsanaan. :-D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pituus 190mc ja syliväli 200...ei paljoo kertoimilla leijuta :D

Pituus 175cm (oikeastaan 174cm ainakin illalla, mutta aamusta jos mittaa niin tuohon nipin napin venyy).
Syliväli 185cm. Penkki ei kulje, mave paremmin, kumma kyllä.

Kerroin 1.057

Suositut

Back
Ylös Bottom