Mahtaa mave kulkeaOmamitta 174 ja Syliväli 190
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtaa mave kulkeaOmamitta 174 ja Syliväli 190
Tämä ketju pompsahti esille. Itselläni pituus 167 cm, +3 cm käsien yhteenlaskettua ulottuvuutta siihen päälle. On sinänsä lohdullista kuulla, että kiipeilyssä ulottuvuus ei ratkaise. Sen verran olen lajia kokeillut, että luulin edistyväni hitaasti vain siksi, että olen lyhyt ja painavahko.193cm pituus ja apinaindeksi +3cm. ja juu ei, kiipeilyssä pitkät kädet ja/tai ukon pituus EI oo aina siunaus ollenkaan.
No luulisi kyllä noilla mitoilla. Itellä on niin lyhyt matka maankamaralle, että kaikki sieltä nousee ihan tosi helpostiMahtaa mave kulkea
Aika normaali toi on. Mulla on 192/200, eikä sekään selkeästi anna etua/haittaa ainakaan perus voimanostoliikkeitä.Oma pituus 177cm. Syliväli 182cm. Jonkinlainen apinakäsi kuvittelen olevani.
Pituus 188cm syliväli 198cm ihan kiva mavessa, mut penkissä ja etenkin pystärissä ei niinkään. :D
Joskus nuorempana ja tyhmempänä loukkasin alaselän pahasti ja nyt vasta päässy kunnol treenailemaa sitä ilman kipuja. Penkki edellä koska sitä pysty tekemään kovempaa.Mutta eikös sinulla tuosta huolimatta juurikin penkki ole vahvempi suhteessa maveen?
Pituus 188cm syliväli 198cm ihan kiva mavessa, mut penkissä ja etenkin pystärissä ei niinkään. :D
Meinaat että olkanivelet on irronnut paikoltaan ja on nyt kauempana toisistaan. Tai sit solisluut on kasvannu?sanotaan vielä sen verran, että vuosi sitten syliväli oli muistaakseni 202-204cm paikkeilla, eli ellei kädet ole jostain pidentynyt niin kai hartioihin on sitten jotain tullut, ehkä.