Käsivarsien pituus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On itselle hiukan vaikeaa uskoa, että jokainen olisi ihan rehellinen. En nyt takerru kenenkään viestiin, mutta aika hyvin valikoitunutta porukkaa pakkiksella, kun jokainen vastaaja on vähintään 190cm ja ne muutamat jotka ovat "vain" 180 tai enemmän korvaavat sen pituuden puutteen sylivälillä.
Ihan vertailuna Lesnar 191/206, Overeem 193/203, Werdum 193/196, Duffee 191/198, Santos 193/196, Barnett 191/198, Nogueira 191/196, Schaub 193/198, ja nämä ovat kuitenkin isokokoisia huippu-urheilijoita lajissa, jossa käsien ulottuvuus on tärkeä juttu.

En sano, että jokainen teistä puhuisi skeidaa, mutta epäilen kaikkien puhuvan totta.
Taidan mitata illalla uudestaan, mutta muistelisin joskus pituuden olleen 182 ja sylivälin 185

edit. Ja Pakkis mitat 186cm, 208cm, 97kg (3,2% rasvat) ja 22cm avantouinnin jälkeen. Viimeisen saatte päätellä itse.

hehe,saat asian kuulostamaan siltä että olisi jotenkin hienoa omata helvetin pitkät kädet. Kiitos itsetunnon kohotuksesta :D

t. 190/205 apinanarukäsis

Ei ole hienoa omata pitkiä käsiä. Liiketradat pitkiä ja vipuvarret päin sitä itseään. Mukava myös yrittää kasvattaa paksuutta tuollaisiin ylipitkiin siimoihin, vaikka treeni ei nyt itsellä bodityylistä juuri olekaan :D

arppa504 - YouTube

Näkyy ne noista videoistakin että pitkät on. Ei ole tarvetta kusettaa :)

Ei ole hienoa omata pitkiä käsiä. Liiketradat pitkiä ja vipuvarret päin sitä itseään. Mukava myös yrittää kasvattaa paksuutta tuollaisiin ylipitkiin siimoihin, vaikka treeni ei nyt itsellä bodityylistä juuri olekaan :D

arppa504 - YouTube

Näkyy ne noista videoistakin että pitkät on. Ei ole tarvetta kusettaa :)
En nyt tiedä kuka noista youtube videon heeboista olit, mutta nopeesti pari videoo kattomalla ei näyttänyt mitenkään erityisen pitkiä käsiä olevan..Ihan normaaleilta mun silmään ainakin vaikutti.

Onhan siinä aina jotain hienoa kun voi päteä jossain, olkoot vaikka sitten käsien pituus. Siksi varmaan tässä ketjussa on pitkäkätiset edustettuna. Jos täällä ois ketju munan pituudesta, ei siellä ois pienimunaiset ekana huutelemassa.

En nyt tiedä kuka noista youtube videon heeboista olit, mutta nopeesti pari videoo kattomalla ei näyttänyt mitenkään erityisen pitkiä käsiä olevan..Ihan normaaleilta mun silmään ainakin vaikutti.

Yhessä videossa on Lauttamuksen Timo. Muut ovat minun..

kato 2x240 veto. siinä näkyy sivuprofiili :)

ps. en mä nyt täällä pätemässä ole :) Hyvä jos normihanskoilta näyttävät.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo täytyy kyllä ihmetellä miten tarkasti/realistisesti noin yleensä porukka mitannut ne sylivälinsä täällä. Itse melko pitkäkätinen pituisekseni, joskin kapeaharteinen, nin syliväli kaverin mittaamana 184,5cm kun pituus 180cm. Ihan sen takia ettei tule "tulkintavirheitä". Ja sitten itse olen huipputason heittäjältä(joilla on yleensä pitkät raajat) mitannut, niin 194cm tuli tulokseksi kun tyyppi ~190 pitkä itse. Sitten salikeskustelujen tuloksena erään 198cm pitkän pitkäraajaisen ukon syli 204cm.

En ihan purematta niele kaikkien tuloksia täällä. Kyllä leveäharteisella 190-senttisellä 2m voi olla syliväli jos on pitkäkätinenkin vielä, mutta todella harvinaista se on.

Näiden tulosten valossa olisin lyhytkätisimmästä päästä, vaikka penkkipunnerruskisoissa omaan yleensä lähes pisimmän nostomatkan. :)

Yhessä videossa on Lauttamuksen Timo. Muut ovat minun..

kato 2x240 veto. siinä näkyy sivuprofiili :)
Nojoo, hieman taitavat olla, itellä varmaan aika samanpituset suhteutettuna kroppaan.

Ps. hieno veto!;)

- - - Updated - - -

Joo täytyy kyllä ihmetellä miten tarkasti/realistisesti noin yleensä porukka mitannut ne sylivälinsä täällä.
Rinta kiinni seinään ja kädet levälle toisen keskisormen koskettaessa sivuseinää ja toiseen käden päähän merkki josta mitataan seinästä. Enpä paljon tarkempaa keinoa tähän väliin ainakaan keksi, kai me ollaan sit vaan luonnonoikkuja..

siis hetkinen.. täl jengi itkee pitkistä käsistä ku penkis huonot jne, luulin et pakkisel ei tehdäkään muuta ku mavee ja kyykkyy tai ainakaan siitä ei saa kertoa, koska muuten RHP.. joten itku seis ja tekeemään mavee, mikä on helppoa apinakäsille.

Montaa yli 190cm:stä hujoppia, joka näyttää isolta ei oo omal salil näkyny, keskimittainen taitaakin olla ihan jees olla :p

Itsellä pituutta 183cm ja sormenpäästä sormen päähän näytti pikaisen mittauksen perusteella olevan 177cm. :) Eli vähän on käsillä alimittaa näemmä.

Montaa yli 190cm:stä hujoppia, joka näyttää isolta ei oo omal salil näkyny, keskimittainen taitaakin olla ihan jees olla :p

"keskimittainen" on saletisti paras pituus/lyhyys kehonrakennusmielessä. ei siitä pääse mihinkään..
tyylikkäintä olis kyl olla tän pitunen ku oon, 189, mut ei tälläne ektomorphi vaan onks se sitte se raamikas jo syntyessään mesomorphi ruumiinrakenne. eli olis helvetin helppo ottaa massaa ihan natuna..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom