Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On itselle hiukan vaikeaa uskoa, että jokainen olisi ihan rehellinen. En nyt takerru kenenkään viestiin, mutta aika hyvin valikoitunutta porukkaa pakkiksella, kun jokainen vastaaja on vähintään 190cm ja ne muutamat jotka ovat "vain" 180 tai enemmän korvaavat sen pituuden puutteen sylivälillä.
Ihan vertailuna Lesnar 191/206, Overeem 193/203, Werdum 193/196, Duffee 191/198, Santos 193/196, Barnett 191/198, Nogueira 191/196, Schaub 193/198, ja nämä ovat kuitenkin isokokoisia huippu-urheilijoita lajissa, jossa käsien ulottuvuus on tärkeä juttu.
En sano, että jokainen teistä puhuisi skeidaa, mutta epäilen kaikkien puhuvan totta.
Taidan mitata illalla uudestaan, mutta muistelisin joskus pituuden olleen 182 ja sylivälin 185
edit. Ja Pakkis mitat 186cm, 208cm, 97kg (3,2% rasvat) ja 22cm avantouinnin jälkeen. Viimeisen saatte päätellä itse.
En nyt tiedä kuka noista youtube videon heeboista olit, mutta nopeesti pari videoo kattomalla ei näyttänyt mitenkään erityisen pitkiä käsiä olevan..Ihan normaaleilta mun silmään ainakin vaikutti.Ei ole hienoa omata pitkiä käsiä. Liiketradat pitkiä ja vipuvarret päin sitä itseään. Mukava myös yrittää kasvattaa paksuutta tuollaisiin ylipitkiin siimoihin, vaikka treeni ei nyt itsellä bodityylistä juuri olekaan :D
arppa504 - YouTube
Näkyy ne noista videoistakin että pitkät on. Ei ole tarvetta kusettaa
En nyt tiedä kuka noista youtube videon heeboista olit, mutta nopeesti pari videoo kattomalla ei näyttänyt mitenkään erityisen pitkiä käsiä olevan..Ihan normaaleilta mun silmään ainakin vaikutti.
Nojoo, hieman taitavat olla, itellä varmaan aika samanpituset suhteutettuna kroppaan.Yhessä videossa on Lauttamuksen Timo. Muut ovat minun..
kato 2x240 veto. siinä näkyy sivuprofiili
Rinta kiinni seinään ja kädet levälle toisen keskisormen koskettaessa sivuseinää ja toiseen käden päähän merkki josta mitataan seinästä. Enpä paljon tarkempaa keinoa tähän väliin ainakaan keksi, kai me ollaan sit vaan luonnonoikkuja..Joo täytyy kyllä ihmetellä miten tarkasti/realistisesti noin yleensä porukka mitannut ne sylivälinsä täällä.
Montaa yli 190cm:stä hujoppia, joka näyttää isolta ei oo omal salil näkyny, keskimittainen taitaakin olla ihan jees olla :p