Käsivarsien pituus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
180,5/183. Oli ensimmäinen kerta kun mittasin ja käsivarsien pituus tuli yllätyksenä. Monessa autossa saa nimittäin vetää ratin niin taakse kuin saa ja silti selkänojan pitää olla aika pystyssä. Kai ne jalatkin on sitten pitkät..

Oon näköjään menny sentin kasaan intin ajasta :D Pituus 185cm, syliväli 190cm.

"syliväli aikuisella miehellä keskimäärin 5 cm ja naisella 1 cm pituutta suurempi." Lastenendokrinologiaa: Normaali kasvu

Mulla siis juurikin tuo keskiverto 5cm.

Itsellä myös tasan 5 cm. Pituus 190cm/ syli 195cm, eikä penkki kulje. Mutta mulla tuo väli tuleekin melkein pelkistä käsistä, solisluut on aika kapeat.

Pituus 173cm ja väli 178cm, mitä tämä on?
Olin ihan varma että on lyhyemmät kädet, koska penkki suhteessa parempi.
Penkki 155, veto 210-220
Suhde 1,03

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
180 pituus ja syliväli 184 eli suhde 1,02222. Sivuhuomautuksena, että pakkiksella on muuten aikasten pitkää porukkaa tämän mukaan

No minä tunnustan olevani 177 cm lyhyt ja syliväli 190 cm, lyhyt selkä ja kaula ikäänkuin molemmista puuttuisi nikama, pitkät reidet eli aika hassu vartalo. Eipä sillä ulkonäöllä enää tässä iässä ole niin paljoa väliä kunhan treenan pysyäkseni kunnossa, totta puhuakseni myöskin nostaakseni markkina-arvoa naisten silmissä. ;-)

Jaahas taidan sit olla about ainut jolla syli väli radikaalisti lyhyempi ku pituus (n.25cm) ku kattelee näitä vastauksia :0

185/197,5 Seinää vasten mitattuna ettei pitäisi paljoo heittoo olla. Eipä tää käsien pituus ainakaan noita kehonpainotouhuja paljoa auta.

Back
Ylös Bottom