Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka moni vie käsipainot kiinni toisiinsa yläasennossa? Tuli aika hyvää kommenttia tossa videossa..
Mulla suhteessa normaalipenkki on jäljessä, en tosin stressaa sitä ollenkaan :D
ps. aloituksessa käsipainot reisien päälle pystyasentoon, kyynerpäät kyljissä kiinni ja sitten hallitusti alas.
Vasta sen jälkeen painojen vienti sivuille ja punnerrus ylös.
Jokainen?Kuinka moni vie käsipainot kiinni toisiinsa yläasennossa?
No puhuin nyt tietenkin kehonrakennuksesta, muut tehköön mitä haluaa.kyllä mulla ainakin jää monta kymmentä senttiä väliä käppäreille yläasennossa, miks ne pitäs kiinni viedä?
Polvelta pompauttamalla ylös täälläkin. Haastetta lähinnä tuo se, että saa lavat vedettyä siinä samalla kunnolla taakse, eikä tarvitse enää painot rinnalla alkaa hakemaan asentoa.
Nuo suhteet on kyllä kummalliset, kp-penkkiä tulee tehtyä 40kg hantteleilla kaseja, kun tangolla kasi tulee n. 110-kilolla :D
Jos harrastat painonnostoa niin mitä sä käsipainoilla teet?Itselleni aikanaan eräs painonnoston olympiakävijä sanoi, että tää on painonnostoo eikä mitään painonlaskua. Oon sitä si koittanu tunnollisesti noudattaa, enkä tosiaan lähde loppuun viedyn sarjan jälkeen taisteleen käsipainoja mahdollisimman vähin äänin alas. Asia tietenkin olis eri, jos joutuis betonilattialle käsipainot suorilta tiputtaan, mut tälläistä tilannetta ei oo ikinä ollut. Lähteeköhän tää keskustelu raiteiltaan..
Itse en ala painoja enään raskaan sarjan jälkeen polville pistämään, tulee perkeleesti painettä päähän jos teen. Turvallisin tapa tiputtaa varovasti sivuille ( jos salin lattia on pehmustettu ). Tiputtamalla vasta yksi iPhone hajalla :D
Jos harrastat painonnostoa niin mitä sä käsipainoilla teet?