Kädet natuna?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakkeus
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Re: Re: Re: Re: mitähän

Originally posted by taisto
Nämä Hulkin "roina-epäilyt" joka viestiketjussa alkavat saaman todella hauskoja ilmentymiä. Kylläkin herra Hulk vahvistaa niitä kirjoittamalla 80 prosenttiin roinapuolen ketjuista.
No, pitää nyt täsmentää, että minä en oikeasti epäile Hulkin käyttävän roinaa. :rolleyes:

Re: Re: Re: Re: Re: mitähän

Originally posted by Tomi
No, pitää nyt täsmentää, että minä en oikeasti epäile Hulkin käyttävän roinaa.

Siitä noi "hipsukat" tuohon minunkin tekstiin. Tajuan kyllä asian olevan huumoria.

No joo. Nyt on ilmaa taas puhdistettu, joten jätetäänkö tästä aiheesta aina silloin tällöin toistuva keskustelu sikseen? Jatketaan olennaisempien asioiden parissa, kuten:

-Lihasten kasvattaminen
-Voiman lisääminen
-Rasvan polttaminen

Rock on. :rock:

tulipas otettua mitta käteen ja katsottua mitä se näyttää ja
42 senttiä näytti ilman pumppia

käsiä en treenaa kuin kerran viikossa ja en niihin erikoisemmin panosta kun tuntuvat kasvavan ilman suurempaa työtäkin

mitta näytti ennen parin kuukauden treeni taukoa 39 senttiä ja nyt on tullut tauon jälkeen treenattua reilu parikuukautta

Kädet natuna

Kädet voi vissiin saada aika pirun isoiksi jos löytyy lahjoja. Ja Eugen Sandow on aika varmasti natu...

sandow 20 vuotiaana?!!:
02san11.jpg

SANDOW'S MEASUREMENTS:
At age 35 (1902)

height: 5'9 1/4"
weight: 202 lbs.
neck: 18"
chest: 48"
biceps: 19 1/2"
forearm: 16 1/2"
waist: 30"
thigh: 26"
knee: 14"
calf: 18"

http://www.sandowmuseum.com/

Liitteet

• right bicep1.webp
    right bicep1.webp
    11,7 KB · Katsottu: 1 011
Kova saavutus, mutta uskoisin, että Pakkikseltakin löytyy natuja 50 cm pyssyillä. :)

Taitavat sitä paitsi näyttää vielä vähemmän Kallen kei-liitteen keskiaukeamapojilta. :hyper:

Mulla on jännitettynä ilman pumppia 49,5cm ja pikkuhiljaa ovat kasvaneet.
Ja natu tietenkin.

gotto sanoi:
Kova saavutus, mutta uskoisin, että Pakkikseltakin löytyy natuja 50 cm pyssyillä. :)

Taitavat sitä paitsi näyttää vielä vähemmän Kallen kei-liitteen keskiaukeamapojilta. :hyper:

Hui helvetti. Sellasia 50. cm:n käsiä säikähtää varmaan itekin peiliin katsoessaan? Mulla reisikään niin paksu... Satavarmasti voin vaan tietää, että 35cm tumput on mahdollista hankkia natuna. Kovalla työllä. :love:

Ps: Vakuuttava se Hulkin dopinglista. :kuola:

KeppiNiska sanoi:
Hui helvetti. Sellasia 50. cm:n käsiä säikähtää varmaan itekin peiliin katsoessaan? Mulla reisikään niin paksu... Satavarmasti voin vaan tietää, että 35cm tumput on mahdollista hankkia natuna. Kovalla työllä. :love:

Ps: Vakuuttava se Hulkin dopinglista. :kuola:

Heh.. mulla reisi on sentään jotain 68cm :)
Hauis ennen hauistreeniä on 47cm, toinen vain 46,5cm :hyper:

Niin joo, 182cm/96/18%

-- Juffe

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itselläni on luullakseni aika hyvät käsigeenit. Tällä hetkellä 177/84/18vuotta. Lähtöpaino ennen saliharjoitelun aloitusta noin 80 kilossa, tosin rasvaakin jonkin verran. Parhaimmillaan paino kävi päältä 90 kilossa; silloin oli varmaan vielä enemmän habaa. Tai habaa fläsän kera.

Nyt dieetattu ankarasti ja alkaa se päkkikin jo hahmottua kivasti.
Tällä hetkellä olkavarren ympärysmitta 41cm (ilman pumppia) ja treeniä takana piakkoin kaksi vuotta. Ainakin raskausarvista päätellen kehitys on ollut aika vauhdikasta. Muutenkin olen kehittynyt omasta mielestäni ihan hyvin. Paitsi rinta; sen kanssa on ollut kyllä ongelmia, mutta pikkuhiljaa alkaa sekin saavuttamaan muuta kroppaa. Tavoite olis päästä sinne lähelle 50 senttiä tuon olkavarren kohdalla ihan natuna sitten muutaman vuoden päästä. Itse ainakin uskon geenien merkitykseen, sillä itselläni jotkut lihasryhmät esim. epäkkäät, hauikset ja ojentajat ovat kasvaneet selkeästi muita lihasryhmiä kovempaa vauhtia. Mutta jos sitten sillä kovalla työllä ne heikommin kehittyvät ! :thumbs:

kyllä minäkin uskon että kädet voi saada puoli metrisiksi natikkana...itse olen luonnostaan "siro" ja ohutluinen mutta olen silti saanut kädet lähemmäs 40cm (ilman pumppia)...salilla on käyty vajaat 2 vuotta mutta treenattu ollaan vasta vajaa vuosi...olen laskenut että jos kädet kasvaisivat 1-2cm/vuosi noin 5-7 vuoden ajan niin 50cm olisi melko lähellä...mielestäni tuo kasvuvauhti ei ole utopistinen koska ikääkin on vasta 17v. ja oma testotuotanto on vielä pitkän aikaa möllerryksessä...ja hommaan panostetaan kunnolla :thumbs:

Tonza sanoi:
Mulla on outo juttu tämän asian kanssa. Itellä ei pumppi vaikuta oikeastaan lainkaan tuohon mittanauhan tulokseen. Jotenkin en osaa jännittää sitä habaa samalla lailla kun se on pumpissa, ts. huippu (jota mulla ei kyllä oikein ole) jää alemmaksi. Haba näyttää matalammalta ja "massa" on ikäänkuin jakaantunut pidemmälle matkalle.. :p Eli vaikka pumpissa näyttää mulla käsi isommalta, ei se ole mittaustuloksiin oikein vaikuttanut.

Mulla tuntuu olevan sama juttu, sama mitta pumpissa eli ei... Aloitus hanskan mitta oli 28-29cm 173/62 n.6% rasvat ja nyt hanska 32cm 173/67 n.5% rasvat ja tietenkin se suurin osa lihasta on mennyt jalkoihin :jahas:

turre101 sanoi:
Jep, ja ennen kun treenailemaan aloitin niin olin 186,5 / 57kg ja oli _alle_ 30cm. Tällä hetkellä 186,5cm / 81kg, ja 37,5cm.

Tommoset alle 30cm:set ruoskat alkaa olemaan aika metkat pitkällä kaverilla. Itellä on kohtuu pitkät kädet ja tosiaan nuorempana kädet muistuttivat enemmän sähköjohtoja/"mopon vinkkareita" kuin adoniksen olkapään jatkeita. Voimaa oli siis kuin asumattomassa kylässä.

Harmittaa vaan kun ei aikoinaan alkanut venyttelemään ja pyrkinyt Guinessin ennätys-kirjaan hyppimällä hyppynarua... ilman erillistä narua. :)

arni sanoi:
salilla on käyty vajaat 2 vuotta mutta treenattu ollaan vasta vajaa vuosi

Mitähän sen ekan vuoden aikana on tehty?

Itselläni kädet tuntuu kehittyvän ihan kiitettävästi (0,00042 kilometriä). Ensimmäiset ärsytykset teini-iässä tulivat niinkin mielenkiintoisesta yhteydestä kuin tukkien sahaamisesta. Tätä tehtiin landella kesä putkeen aina siten, että koko käsivarsi oli aivan hapoilla. Tämän orjatyön varsinainen tarkoitus ei ollut kasvattaa lihaa, mutta taikina paisu ja äiti kauhisteli. :hyper:

Wildemar sanoi:
Mitähän sen ekan vuoden aikana on tehty?

treenattu penaa, haukkaa ja pohkeita...reilun vuoden salilla dippailun jälkeen aloin TREENAAMAAN aivan uudella, brutaalilla asenteella...

Wildemar sanoi:
Itselläni kädet tuntuu kehittyvän ihan kiitettävästi (0,00042 kilometriä). Ensimmäiset ärsytykset teini-iässä tulivat niinkin mielenkiintoisesta yhteydestä kuin tukkien sahaamisesta.

Myös minulla kädet tuntuvat kehittyvän hyvin, sillä ne ovat yli 0. 00000000000000005288624036 valovuotta ympärysmitaltaan ja naturaalina. Parhaimmat ärsytykset niille tulee aina silloin, kun viilaan pilkkua Lokomon tiekarhulla pikkusievässä.
:hyper:

strong sanoi:
Myös minulla kädet tuntuvat kehittyvän hyvin, sillä ne ovat yli 0. 00000000000000005288624036 valovuotta ympärysmitaltaan ja naturaalina. Parhaimmat ärsytykset niille tulee aina silloin, kun viilaan pilkkua Lokomon tiekarhulla pikkusievässä.
:hyper:

No shit! Saanko yksityisopetusta? :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom