Kädet natuna?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakkeus
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Originally posted by Jylli81
Meinasin laittaa linkin, mutta huomasin profilestasi, että ikäsi on 17-v., eli joudut vielä odottamaan jonkun aikaa, ennenkuin pääset lukemaan kyseiset threadit.

Joo lähinnä kiinnosti että mitä se noin ylipäätään on koska siitä ei yleensä roinaamisen yhteydessä puhuta vaan oon käsittänyt enemmänkin "tujuksi lisäravinteeksi". Noh, tuo "yrttiefe" tosin selittää aika paljolti mistä on kyse.

Anyway, roinaamisia ei tähän runkoon edes ajatella vielä moniin moniin vuosiin, tai toivottavasti koskaan. Säilyypä terveenä.

vähemmän painoja..

Juu ajattelin vähä vähentää painoja ja panostaa puhtaisiin toistoihin vaik kyllä sillä 50kg:lla kasi menee mut vikat on vähä heijareita...varmaa joku 40kg ja jotai 12 sarjoja vois koittaa..

Siinä vaiheessa kun menee heijaamiseksi, lopeta sarja. Eli 100% puhtaasti, vaikka selkä seinää vasten.

Sitten erikseen joskus isommilla painoilla heijaamalla "cheatti-sarja".

Re: mitähän

Originally posted by Kipi I
99 kg - Helmikuu 2002

Mitä hulkki olit syönyt(vetänyt) että pääsit tuohon kuntoon,kaurapuuroa vai
:D
Jos on asennetta treeniin, niin kyllä tuohon kuntoon natuna pääsee.
Sitä asennetta Hulkilla varmasti on:kippis1:

Re: Re: mitähän

Originally posted by Richard75
Jos on asennetta treeniin, niin kyllä tuohon kuntoon natuna pääsee.
Sitä asennetta Hulkilla varmasti on:kippis1:

Motivaatio taitaa olla suoraan verrannollinen kehitykseen eli itekin aloin nyt helmikuussa syömään kunnolla eli väh. 5 kertaa päivässä, nukkumaan n.8 tuntia ja juonnu en oo alkoholia puoleen vuoteen yhtään ja kestää hyvin kesää asti. Motivaatio on nyt kohillaan pikku hiljaa sairastelujen jälkeen taas, selvähän se on jos ei anna 100 % panostusta joka asiassa niin on turha kuvitella kehittyvänsä mitenkään paljon mutta kun kaikki osuu nappiin niin ne tulokset voi olla pirun hyvät
:kippis1:
Hulkki pirun hyvänä esimerkkinä siitä

Edit: ja sitten tiedoksi, en ole sitten mikään Hulkki Fan club puheenjohtaja :lol2:

Originally posted by mho
Ei oo kyllä koskaan tullu mittailtua pumpissa, ojentaja/hauis -treenin jälkeen vois olla hiukka paremmat lukemat

Mulla on outo juttu tämän asian kanssa. Itellä ei pumppi vaikuta oikeastaan lainkaan tuohon mittanauhan tulokseen. Jotenkin en osaa jännittää sitä habaa samalla lailla kun se on pumpissa, ts. huippu (jota mulla ei kyllä oikein ole) jää alemmaksi. Haba näyttää matalammalta ja "massa" on ikäänkuin jakaantunut pidemmälle matkalle.. :p Eli vaikka pumpissa näyttää mulla käsi isommalta, ei se ole mittaustuloksiin oikein vaikuttanut.

Aloitusmitta taisi olla siellä 27 sentin paikkeilla, ihan tarkkaan en muista. Nyt se on pyörinyt tuossa vajaan 40 sentin tuntumassa, 39-38. Tai siis nyt just ei ole tullut mitattua, kun on ollut se parin kuukauden treenitauko, mutta sillon kun viimeksi treenasin...

Alkavalla viikolla olisi tarkoitus totutella treeniin ja katsoa, että miten ne paikat kestää. Viikon-puolentoista päästä olis mukava päästä treeniin kunnolla kiinni... Siihen yksi muutaman viikon kierto massahakuista treeniä ja sitten dietille. Auttamattomasti myöhässä, mutta minkäs teet, kun näin kävi ja on tullut sairasteltua...

mittailin viikko sitten hauista pumpissa ja mitta näytti 47.
outo juttu että hauikset on kasvaneet 0,5 senttiä vaikka olen kohta kolmatta viikkoa dieetillä.

Originally posted by vauhti
mittailin viikko sitten hauista pumpissa ja mitta näytti 47.
outo juttu että hauikset on kasvaneet 0,5 senttiä vaikka olen kohta kolmatta viikkoa dieetillä.
Sääliksi käy, mut paskaa tapahtuu ;)

Hanska pumpissa 40cm ja treeniä takana vuos. Aloittaessa varmaan semmosen 30-33cm. Olen aika hoikka. Kyllähän nää treenin jälkeen turpoaa ihan kivoiksi, mut sit taas vetäytyvät pieniksi :rolleyes: :(

Re: Re: mitähän

Originally posted by Hulkki

Doping-aineet, joita käytän tai olen käyttänyt:
-Efedriini (nykyisin amfetamiini)
-Kofeiini
-Anadrol
-Halotestin
-Thaikut
-Synteettinen kasvu
-Sustaretard(ed)
-Insuliini
-T3
-DNP
-Heroiini
-Crack
-Tribulus Terrestris (kuukauden "kuuri" kesällä 2001 - voimat putosivat ja lihasmassaa hävisi, se Tribuluksen toimivuudesta)
Tunnustuksia, tunnustuksia! :p

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Toi lista ei jätä mitään kysymyksiä, Hulkki on natu! :)

Joo kato jäi noi muutamat tuosta välistä eka mainitsematta mutta kun kokeilin lisätä ne siihen parin päivän päästä, oli viestin editointioikeudet jo ummessa. Mutta no hätä, mailasin ylläpidolle ja Tomi auttavaisena nuorena miehenä täydensi listan. :D

Re: Re: Re: mitähän

Originally posted by Tomi
Tunnustuksia, tunnustuksia!

Nämä Hulkin "roina-epäilyt" joka viestiketjussa alkavat saaman todella hauskoja ilmentymiä. Kylläkin herra Hulk vahvistaa niitä kirjoittamalla 80 prosenttiin roinapuolen ketjuista.

Äääh, vitsejähän ne vaan on. Kyllä mä ainakin uskon netissä henkilöllisyytensä paljastaneen jampan vakuutuksiin anonyymeille nimimerkeille. Sitä paitsi, kuka meistä ei olisi joskus kasvanut 20kg lihasta kolmessa kuukaudessa? ;)

Re: Re: Re: Re: mitähän

Originally posted by taisto
Nämä Hulkin "roina-epäilyt" joka viestiketjussa alkavat saaman todella hauskoja ilmentymiä. Kylläkin herra Hulk vahvistaa niitä kirjoittamalla 80 prosenttiin roinapuolen ketjuista.
Toi on kyllä aikamoinen prosenttilaskun taidonnäyte. Jos roinapuolelle kirjoitan, käsittelee threadi yleensä joko
1) ECA-stackia
tai
2) Gynoja.

Oletko ikinä lukenut minun esimerkiksi kommentoineen jonkun kaverin anabolikuuria? Tai jonkin muun aineen kuin ECA:n käyttöä?

Voit kokeilla searchilla, mutta löydöksesi ovat varmasti aika heikot, sillä en kommentoi (ainakaan Roinapuolella :D ) asioita joista en tiedä melkeinpä yhtään mitään.

ECA:sta on kokemusta, gynoista myös. Vai tulisiko toi 80 prosenttia siitä, että neljä viestiä viidestä käsittelee nimenomaan näitä aiheita? :hmmm:

Sitä paitsi, kuka meistä ei olisi joskus kasvanut 20kg lihasta kolmessa kuukaudessa?
No voi helvetin helvetti. Älkää uskoko. Eihän natuna voi saada edes yli satasta penkistä.

Pitäisi varmaan käydä jossain valheenpaljastuskokeessa että porukat uskoisi mua. Eikä oikeastaan silloinkaan.

Re: Re: Re: Re: Re: mitähän

Ei huolta, Hulkki. Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Minun mielestäni se osoittaa täällä melkoista siviilirohkeutta, että laittaa kuviaan kotisivuilleen ja liikkuu täällä omalla nimellään, kuten teet. Siitä nostan hattua. Se ei vaadi mitään, että menee henkilökohtaisuuksiin nimimerkin suojista.

Re: Re: Re: Re: Re: mitähän

Originally posted by Hulkki
Toi on kyllä aikamoinen prosenttilaskun taidonnäyte. Jos roinapuolelle kirjoitan, käsittelee threadi yleensä joko
1) ECA-stackia
tai
2) Gynoja.

Oletko ikinä lukenut minun esimerkiksi kommentoineen jonkun kaverin anabolikuuria? Tai jonkin muun aineen kuin ECA:n käyttöä?

Anteeksi, niitä oli vain 31 kappaletta. Mutta kaikissa ei kuitenkaan käsitelty aihetta 1 tai 2, esimerkiksi tässä Hulk etsii lähdettä?

Toi oli sitten vitsi. Noi sinun tulokset ovat hyviä mutta saavutettavissa lahjoilla ja asiaan paneutumisella. Ja uskon että molemmat kohdat täyttävät sinussa. Eli uskon sinun olevan natu ja minulla ei ole mitään syytä uskoa muuta.

Ei kyseessä mikään hulkki-jumalointi ole, mutta kyllä palstan perusteella vaikuttaa asialliselta tyypiltä ja treenin idea näyttää olevan perusteellisesti hanskassa ja kokemustakin jonkun verran. Vilkaisin noita kotisivuja, esillä oleva treeniohjelma oli kyllä yksinkertaisen kaunis, itselä tuppaa taipumuksena olemaan että sinne tulee laitettua ihan liikaa actionia päivälle... Treeninarkomaaniksi voisin itseäni kutsua, jos viikossa joutuu harjottelemaan vähemmän kun 4 päivää niin pahaa tekee. :)

NYT KAIKI JOTKA HAUKUU HULKIA VOI OLLA HILJAA KOSKA SE O NATU!!!!!11!!!!

Huutaminen sikseen, olen samaa mieltä Hannibalin kanssa. Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Uskallan sanoa, että Hulkki on kaveri, joka on varmasti taistellut jokaisen lihasgrammansa eteen hampaat irvessä. Jannulla on niin mahtava työmoraali, itsekuri ja into punttailuun että toista samanlaista ei ihan hevillä löydy. Natu tai roinari.

Jokainen, joka väittää muuta voi kysyä itseltään "olenko antanut kaikkeni kehittyäkseni?", ja luulenpa, että vastaus on ei. Hulkki saattaa olla lahjakas lajiin (kuten onkin), mutta ei se silti anna aihetta jatkuvalle epäilylle.

"Don't playa hate, appreciate"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom