Kädet natuna?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakkeus
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Koitinpa taas ja 50,5cm sain irti vaikka kunnon pumppia ei ollutkaan. Rasvaa tosin on vielä.

neutraali sanoi:
taitaa porukalla olla sormet mittanauhan ja hauiksen välissä ku natikka pojilla muka 45cm hanska ja oma paino 85kg.

Kaverilla on hauis 43 senttiä ja painoa miehellä on 86 kiloa. Treeniä takana 7 vuotta ja satavarmasti natikka. Ei tuo siis mahdotonta ole, mutta työtä vaatii aika paljon.

Edit: rasvat tällä hetkellä 10-12%

neutraali sanoi:
taitaa porukalla olla sormet mittanauhan ja hauiksen välissä ku natikka pojilla muka 45cm hanska ja oma paino 85kg.

Munkin on ihan pakko vastata tähän. Kahdella mun tuntemalla tyypillä on siinä 45cm paikkeilla kädet. Toisella oli painoa 90kg ja käsi 45cm, silloin joskus vuosi sitten. Ja toisella painoa noin 85kg ja käsi 44cm. Pituutta tyypeillä siinä 180cm. Kyseiset henkilöt eivät edes treenaa tosissaan. Niillä on lisäksi tosi hyvät reidet... Ja ovat natuja!
Salilla on yksi tyyppi, jonka käsi on ainakin mun silmään yli 45cm, vaikka se tyyppi on ...kröhöm... melko heikko. Tyyppi taitaa kyllä olla lyhyempi kuin 180cm ja painaa varmaan jonkun 90kg.

Ei mitään henkilökohtaista, mutta joillakin tuntuu olevan hieman vaikeuksia hyväksyä sitä, että toisilla on hieman paremmat käsigeenit jne...

alumiini sanoi:
Munkin on ihan pakko vastata tähän. Kahdella mun tuntemalla tyypillä on siinä 45cm paikkeilla kädet. Toisella oli painoa 90kg ja käsi 45cm, silloin joskus vuosi sitten. Ja toisella painoa noin 85kg ja käsi 44cm. Pituutta tyypeillä siinä 180cm. Kyseiset henkilöt eivät edes treenaa tosissaan. Niillä on lisäksi tosi hyvät reidet... Ja ovat natuja!
Salilla on yksi tyyppi, jonka käsi on ainakin mun silmään yli 45cm, vaikka se tyyppi on ...kröhöm... melko heikko. Tyyppi taitaa kyllä olla lyhyempi kuin 180cm ja painaa varmaan jonkun 90kg.

Ei mitään henkilökohtaista, mutta joillakin tuntuu olevan hieman vaikeuksia hyväksyä sitä, että toisilla on hieman paremmat käsigeenit jne...

pakko sanoa, kun aina joku tähän tarttuu, mistä tiedät että on natuja? :D kun vaan "tunnet" ne.

alumiini sanoi:
Ajoin lähinnä tällä sitä taa, että moni sanoo että heillä on käsi sen ja sen verran paksu, vaikka sen kyllä heti näkee ettei ole.Omalle kohdalle nimittäin jonkun kerran sattunut kyseisiä tyyppejä, väittävät että käsi on esim 44cm, mutta todellisuudessa on juuri ja juuri hiukan yli 40cm.Joiltakin vaan ei oikein se mittaaminen onnistu. :whip:

Hanska kasvanu sentin taas tai sitten on jossain neste pöhössä(en tiiä).49cm näytti nauha ilman pumppeja.Prkl pääsis jo siihen puoleen metriin :curs:

Penneck sanoi:
Kaverilla on hauis 43 senttiä ja painoa miehellä on 86 kiloa. Treeniä takana 7 vuotta ja satavarmasti natikka. Ei tuo siis mahdotonta ole, mutta työtä vaatii aika paljon.

Edit: rasvat tällä hetkellä 10-12%
Joo se oli lähinnä sellanen heitto toi natikka jutska :rolleyes:, mutta toki hirveän työn vaati 45cm hauis jos on 180cm kaveri ja omapaino 85kg.

ZeiZei sanoi:
pakko sanoa, kun aina joku tähän tarttuu, mistä tiedät että on natuja? :D kun vaan "tunnet" ne.

Jos eivät ole natuja, niin ihmettelen suuresti. Tyypit ovat muuten melko huonossa kunnossa, mutta niiden reidet ja kädet on tosi hyvät.
Mistäs muuten mä tiedän, että ZeiZei on natu? :) En tiedäkään... Ettet vaan olisi jo laittanut piikkiä pakaraan...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mulla on kyllä niin onnettomat käsigeenit voimien ja koon osalta, että meinaa itku tulla. Siihen kun vielä lisätään pitkät kädet, niin eipä hyvältä näytä. Oon melkoisen tyytyväinen jos saavutan lähitulevaisuudessa "edes" sen 40cm (tosin melko rasvattomana)...

cartman74 sanoi:
V.I.P. kun olet jo kovia tuloksia kerrot niin oisko :kuvia: ??
Joo, kuvia vaan, perkeles! Sentit ei kerro vielä paljoakaan, kuva kertoo kaiken. :hyper:

Liitteet

• hapa.webp
    hapa.webp
    10,5 KB · Katsottu: 1 769
Aika nätti hanska Tomilla...

Mutta mitä noihin aikasempiin juttuihin tulee niin totta helvetissä voi olla 45cm hanska alle 90 kilosella. Mä olen 177cm pitkä ja painoa tällä hetkellä 81kg (dieetti vetää loppusuoraa), varsinaista body-treeniä vasta pari vuotta (aloittelija) ja tällä hetkellä oikea hanska karvaa vajaa 43cm ja vasen paria milliä vajaa 42,5cm. Ja vipiksi liityn takuulla takuulla heti kun saan hanskat nelivitosiks alta 85kilosena. Sitten tulee kuvia, njäh njäh. :D

Se on geeneissä pojat.

Mutta ei keskustella rintalihasgeeneistä... :(

Tämmösen löysin tuolta, vähän niinkuin todisteeksi.

Eli, Tompan käsi, x-ray:

Liitteet

• x-ray.webp
    x-ray.webp
    6,5 KB · Katsottu: 1 183
Tonza sanoi:
Tämmösen löysin tuolta, vähän niinkuin todisteeksi.

Eli, Tompan käsi, x-ray:

Täällä päin maailmaa ei näköjään käytetäkkään öljyä vaan haukkariin dumpataan tennispallot. :lol2:

Tosin noita tennispalloja tuntuu yleensä olevan joillakin kainaloissa... ;)

Tomi sanoi:
Joo, kuvia vaan, perkeles! Sentit ei kerro vielä paljoakaan, kuva kertoo kaiken. :hyper:
Oisit nyt laittanu sentitkin niin saa verrata omia pullakäsiä sun käsiin :D .Tuosta kun ei pysty ollenkaan arvioimaan ku kuva on niin läheltä otettu silti veikkaan että joku 46-47cm

Tomi sanoi:

Mikäs on Tomin hauistreeniohjelma tällä hetkellä? Ainakin tuolla vanhassa threadissa 2002 vuodelta (faq thread) on hyviä vinkkejä, oletko vielä samoilla linjoilla?

Komealta näyttää Tomin käsivarsi. Tennispallon muotoinen hauis saa ojentajan näyttämään jopa vaatimattomalta..

neutraali sanoi:
Oisit nyt laittanu sentitkin niin saa verrata omia pullakäsiä sun käsiin :D .Tuosta kun ei pysty ollenkaan arvioimaan ku kuva on niin läheltä otettu silti veikkaan että joku 46-47cm
Oiskohan tossa kylmänä sellanen 45-45,5 cm aika lähellä. Tein melkein koko viime vuoden ajan hauiksille yhden liikkeen. Viikon saldo oli siis 5-6 kovaa sarjaa hauiksille. Niin joo, threadin otsikko on "kädet natuna". En kai mä ihan kokonaan natu ole. :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom