Kädet natuna?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakkeus
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Meitsillä on haba suunnilleen jotain 41cm ja pumpissa reenin jälkeen sellaset 42:D
Mittaa miehellä on 182/89kg
Oon reenannu tosissani sellaset päälle puoli vuotta ja painoa on tullu lisää sellaset 13 kg:kippis1:

Andy
Tollaset mitat ei ole kylläkään todellisia. Kenelläkään n 180 cm hemmolla ei ole vain 30 cm hanska. Ei kenelläkään (ellei kotipaikka ole Auschwitz).

Ai ei vai. Mä menin armeijaan 18 v. Mitat oli 188/64 ja hanska todellakin alle 30 senttiä, eli olen varmaan syntynyt sitten auschwitzissa, eli tosi juutalainen olen. Sain kuitenkin kiitettävän armeijan vaatimattomassa kuntotestissä. No ei se hanska ole nytkään kun 36 senttiä, rasvojen ollessa 7% ja mittojen 195/88. Eli taidan alkaa itkemään geenejä ja lopetan treenaamisen...

Työ tekee vapaaksi!

Entäpä naisimmeisten kohdalla? Muistan ajat, jolloin naisbodaus puhutti kovasti, ja arvostelijoille sanottiin, että "te vaan kadehditte bodarien lihaksia/hauista". No, ite kuuluin noihin arvostelijoihin, mutta ikinä ei ole tarvinnut kadehtia bodareilta niiden habaa. (Ehkes jotakin muuta TOSI tiukkaa ruumiinosaa.)

Olen 162 cm noin 71 kg mitoiltani ja käsvarren ympärys lähentelee ellei ole 38 cm (eri tulos eri aikoina mitatessa, en ees tiedä, miltä kohdalta pitäisi mitata). Sanon käsvarsi, koska miulla selvästi suurin osa on ojentajaa, jota sanoisin parhaimmaksi lihasryhmäkseni. En edes treenaa niinkään kokoa kuin voimaa, jota tricepseihin on viime aikoina myös pakkautunut. Hauiksen kohdalla sama juttu. Vuoroin ehta voimaliikkeitä, vuoroin bodityylisempää pitkiä sarjoja kevyemmällä ja tekniikalla. On se silti kasvanut. Mutta voineeko kasvaa enää? Mihinköhän mittaan? Natu olen ja taatusti pysynkin.

Niin, on tuossa ympäryksessä jonkin verran rasvaakin. Prosenttejani en tiedä. Mutta kyllä sieltä erottuukin lihaksia.

Originally posted by Kime76

Tollaset mitat ei ole kylläkään todellisia. Kenelläkään n 180 cm hemmolla ei ole vain 30 cm hanska. Ei kenelläkään (ellei kotipaikka ole Auschwitz).

Jep, ja ennen kun treenailemaan aloitin niin olin 186,5 / 57kg ja oli _alle_ 30cm. Tällä hetkellä 186,5cm / 81kg, ja 37,5cm.

Me voimamiehet ei mittailla hauista.
Kysykää vaikka Markulta ja Ilkalta. :hmmm:

(oli se pala joskus 48 cm, nykyään enää 44 cm...)

Originally posted by Metri
Entäpä naisimmeisten kohdalla?

Olen 162 cm noin 71 kg mitoiltani ja käsvarren ympärys lähentelee ellei ole 38 cm (eri tulos eri aikoina mitatessa, en ees tiedä, miltä kohdalta pitäisi mitata). Natu olen ja taatusti pysynkin.

Lopetan reenaamisen:(

Kaverilla on ollu 47 cm hanska natuna.Mitat n. 180/98.Hauis ja ojentaja erottu selvästi,ei mikään fläsähanska.Joillaki on hyvät geenit:mad2:

Originally posted by mho
Joo, 43:een oon minäkin yltäny, mutta ei se mikään raja ole. Ens syksyn/talven tavoite on 45. Ei oo kyllä koskaan tullu mittailtua pumpissa, ojentaja/hauis -treenin jälkeen vois olla hiukka paremmat lukemat

43 cm ilman pumppia myös täällä. Aamupaino valunut nyt 94 kiloon (pituus 174cm) ja lihakset aika tyhjät, kun hiilihydraatteja on nyt reilu viikko tullut syötyä vain n. 100g/päivä. Normaali hiilihydraateilla ja treenin jälkeen näyttävät kyllä ihan erilaisilta, mutta en ole koskaan mitannut silloin.

Niin ja yrttiefeä(=Stack2) olen vetänyt nyt kolmisen viikkoa, mutta se tuskin karsii minut natujen joukosta tässä threadissa.

Mulla vaivaiset 36cm. :( Ikää 16v, mitat 175/78. Tiedä sitten olisko se käsivarsi yhtään isompi treenin jälkeen. :rolleyes:

mitähän

Originally posted by Hulkki
Olin sillon jotain 183 cm tai siihen suuntaan, tasan silloin kun aloitin treenin eli 97 syksyllä olin 181 cm ja 50 kg.

Enpä tosin menisi omalla kohdallani puhumaan hanskoista mitään, ne on se mun helvetin perkeleen kehittymätön kehonosa vaikka mitä tekisi. No, niihin (ja jalkoihin) tässä koko ajan panostetaan ja muut lihasryhmät unohdetaan.

99 kg - Helmikuu 2002

Mitä hulkki olit syönyt(vetänyt) että pääsit tuohon kuntoon,kaurapuuroa vai
:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Re: mitähän

Originally posted by Kipi I
99 kg - Helmikuu 2002

Mitä hulkki olit syönyt(vetänyt) että pääsit tuohon kuntoon,kaurapuuroa vai
:D
Tämä taitaa olla joku ennätys. Saman päivän aikana kaksi palstalaista (toinen oli sähköpostissa) vihjailee mulle suoraan että on tullut otettua jotain miestä vahvempaa.

Mikäs tuossa nyt on ettei porukat usko edes tuollaiseen kuntoon voitavan päästä natuna? Tältäkin palstalta löytyy aivan helvetisti mua kovempikuntoisia natuja.

Doping-aineet, joita käytän tai olen käyttänyt:
-Efedriini (nykyisin efedra)
-Kofeiini
-Tribulus Terrestris (kuukauden "kuuri" kesällä 2001 - voimat putosivat ja lihasmassaa hävisi, se Tribuluksen toimivuudesta)

!

Itellä ikää 18v ja mitat 180/81 ja silti haba vaan noin 37cm!
alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa ku on niin pitkät kädet että, eihän toi haba kasva vaikka kuinka reenais=(
Tälläkinhetkellä teen tangolla 50:nen kilon painoilla mutta ei mitään hyötyä=((

Re: Re: mitähän

Originally posted by Hulkki
Tämä taitaa olla joku ennätys. Saman päivän aikana kaksi palstalaista (toinen oli sähköpostissa) vihjailee mulle suoraan että on tullut otettua jotain miestä vahvempaa.

Mikäs tuossa nyt on ettei porukat usko edes tuollaiseen kuntoon voitavan päästä natuna? Tältäkin palstalta löytyy aivan helvetisti mua kovempikuntoisia natuja.

Doping-aineet, joita käytän tai olen käyttänyt:
-Efedriini (nykyisin efedra)
-Kofeiini
-Tribulus Terrestris (kuukauden "kuuri" kesällä 2001 - voimat putosivat ja lihasmassaa hävisi, se Tribuluksen toimivuudesta)

Jep ei tuossa Hulkin kunnossa ole kyllä todellakaan mitään ihmeellistä, matkaa on vielä paljon edessä. Natuna voi kehittyä jos tekee asiat oikein, ja on vähänkin nopeampi aineenvaihdunta + fyysistä potentiaalia.

Re: !

Originally posted by arppa
alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa ku on niin pitkät kädet että, eihän toi haba kasva vaikka kuinka reenais=(

Kannattaa muuten käyttää peiliä hauiksia treenatessa, että huomaa, jos liike tulee tehtyä jollain muulla lihaksella, kuin hauiksella. Eikä minun mielestäni hauistreenissä kannata ahnehtia painojen kanssa, vaan enemmänkin keskittyä siihen, että se treeni tosiaan tuntuu hauiksissa, eikä alaselässä tms. Enkä tällä tarkoita, että sinä välttämättä tekisit liian isoilla painoilla, vaan tämä yleisenä huomiona ja asiana, jonka oppimisessa ja sisäistämisessä itselläni kesti jonkun aikaa.

Salilla kun näkee välillä jos jonkinlaista painojen vippaamista alaselällä ja rinnallevetoa vastaotteella tehtävän hauistreeninä. Kyllähän siinä saa suht isoja painoja liikuteltua, mutta treenivaikutus tulee kyllä ihan muualle, kuin hauiksiin.

Pituus 179cm ja painoa 80kg rasvat n 14%...haba nyt kylmänä n. 37cm.
Treenipainona esim. scotissa on tangon lisäksi 22.5kg ja toistoja menee yli kymmenen puhtaasti. Elikkäs vähällä hyvä tulee....toivottavasti?

Hyvä keino välttää kauheeta heijaria kun tekee hauiskääntöä tangolla seisten on nojata jotain seinää tai tolppaa vasten niin saa siitä hyvän tuen.

Re: Re: Re: mitähän

Originally posted by Rock^
Jep ei tuossa Hulkin kunnossa ole kyllä todellakaan mitään ihmeellistä, matkaa on vielä paljon edessä. Natuna voi kehittyä jos tekee asiat oikein, ja on vähänkin nopeampi aineenvaihdunta + fyysistä potentiaalia.

Ei minunkaan mielestä, ja itse elän ainakin vahvasti siinä uskossa että kyllä tässä ihan natuna porskutetaan ainakin satakiloiseksi massaa keräillen ihan kevyesti, kunhan pistää tosissaan kaikki likoon harrastukseen. Mullakin elämänrytmit pyörii treenin ympärillä (ja tyytyväinen olen) enkä näe estettä miksen niin isoksi kasvais vaikka 57kg olikin lähtöpaino, pituutta on kumminkin yli 186cm niin kyllä tähän runkoon on varaa kasvatella, ja kovaa vauhtia kasvetaan. Kovin kasvu oli tuon ekan vuoden aikana, lihasta tuli puoliksi vahingossa ja painoa, nyt tässä kasvu on tuollaista 1 - 1,5kg / kk, niin kauan oon tyytyväinen kun kasvu ei oo läskiä. :)

Originally posted by Jylli81

Niin ja yrttiefeä(=Stack2) olen vetänyt nyt kolmisen viikkoa, mutta se tuskin karsii minut natujen joukosta tässä threadissa.

Kerropa Jylli lisää tuosta, monet on stack2:esta puhuneet mutta mulle on edelleenkin hieman hämärää, mitä hyötyä sillä pääasiassa tavoitellaan, ja kaupataanko tuota ihan lisäravinneliikkeissä? Tuosta on nimittäin liikkunut paljon positiivista palautetta.

Re: !

Originally posted by arppa

Terve Arppa, mulla paino samassa mutta pituutta enempi, oon tuohon 37 - 38cm tuntumaan päässyt panostamalla tuntumaan, ei kannata hauiksien suhteen niitä painoja lisätä väkisin, kyllä sitten huomaa kun liian kevyeksi käy. En oo ikinä sarjaa tehnyt 37,5kg isommilla painoilla, edelleen saan parhaan tuntuman tuollaisilla painoilla. 40kg tai enemmän kun pistää niin toistoja tulee turhan vähän ja menee väkisin vääntämiseksi.

Seinää vasten kääntö on tosiaan toimiva, on kuin eri liike jos on vähänkin vartalolla auttanut ennen. Kannattaa kokeilla myös hauiskääntöä alataljassa, teen sitä aika harvoin mutta se antaa pumpin jota en oo edes suoralla tangolla saanut, tuntuu että ihoa kiristää.. :)

Originally posted by turre101
Kerropa Jylli lisää tuosta, monet on stack2:esta puhuneet mutta mulle on edelleenkin hieman hämärää, mitä hyötyä sillä pääasiassa tavoitellaan, ja kaupataanko tuota ihan lisäravinneliikkeissä? Tuosta on nimittäin liikkunut paljon positiivista palautetta.

Käytän sitä rasvanpolton tehostamiseen matalahiilihydraattisella ruokavaliolla ja auttamaan ylläpitämään edes jonkinlaisia treenitehoja, kun hiilihydraatit ovat vähissä. Ei siitä täällä sen enempää, roinaforumissa on kyllä juttua tuosta ihan kattavasti. Meinasin laittaa linkin, mutta huomasin profilestasi, että ikäsi on 17-v., eli joudut vielä odottamaan jonkun aikaa, ennenkuin pääset lukemaan kyseiset threadit.

Mainitsin sen lähinnä, koska sitä käytän ja se on tuon natuuden suhteen vähän harmaata aluetta. Se ei kuitenkaan ole anabolinen aine, eikä sikäli vaikuta tuohon hauiksen ympärysmittaan.

Vauhdillisesta hauiskäännöstä. Olen aina ajatellut että väliilä kovilla painoilla tehdyt huijaussarjat totuttavat lihasta, varsinkin liikkeen alkuosassa(käden kulma 180 => 135 astetta) jossa itselläni ongelmat ovat. Esim. puhtaasti 5 toistoa ja toiset viisi vauhdilla että pääsee hankalimman kohdan yli. Hauikseen olen kuitenkin sen aina tuntenut kohdistuva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom