Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomaa, JO kuukausi :DTosin nyt natuilua jo kuukausi takana
Originally posted by Kime76
Tollaset mitat ei ole kylläkään todellisia. Kenelläkään n 180 cm hemmolla ei ole vain 30 cm hanska. Ei kenelläkään (ellei kotipaikka ole Auschwitz).
Originally posted by Metri
Entäpä naisimmeisten kohdalla?
Olen 162 cm noin 71 kg mitoiltani ja käsvarren ympärys lähentelee ellei ole 38 cm (eri tulos eri aikoina mitatessa, en ees tiedä, miltä kohdalta pitäisi mitata). Natu olen ja taatusti pysynkin.
Originally posted by mho
Joo, 43:een oon minäkin yltäny, mutta ei se mikään raja ole. Ens syksyn/talven tavoite on 45. Ei oo kyllä koskaan tullu mittailtua pumpissa, ojentaja/hauis -treenin jälkeen vois olla hiukka paremmat lukemat
Originally posted by Hulkki
Olin sillon jotain 183 cm tai siihen suuntaan, tasan silloin kun aloitin treenin eli 97 syksyllä olin 181 cm ja 50 kg.
Enpä tosin menisi omalla kohdallani puhumaan hanskoista mitään, ne on se mun helvetin perkeleen kehittymätön kehonosa vaikka mitä tekisi. No, niihin (ja jalkoihin) tässä koko ajan panostetaan ja muut lihasryhmät unohdetaan.
Tämä taitaa olla joku ennätys. Saman päivän aikana kaksi palstalaista (toinen oli sähköpostissa) vihjailee mulle suoraan että on tullut otettua jotain miestä vahvempaa.Originally posted by Kipi I
99 kg - Helmikuu 2002
Mitä hulkki olit syönyt(vetänyt) että pääsit tuohon kuntoon,kaurapuuroa vai
:D
Originally posted by Hulkki
Tämä taitaa olla joku ennätys. Saman päivän aikana kaksi palstalaista (toinen oli sähköpostissa) vihjailee mulle suoraan että on tullut otettua jotain miestä vahvempaa.
Mikäs tuossa nyt on ettei porukat usko edes tuollaiseen kuntoon voitavan päästä natuna? Tältäkin palstalta löytyy aivan helvetisti mua kovempikuntoisia natuja.
Doping-aineet, joita käytän tai olen käyttänyt:
-Efedriini (nykyisin efedra)
-Kofeiini
-Tribulus Terrestris (kuukauden "kuuri" kesällä 2001 - voimat putosivat ja lihasmassaa hävisi, se Tribuluksen toimivuudesta)
Originally posted by arppa
Itellä ikää 18v ja mitat 180/81 ja silti haba vaan noin 37cm!
alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa ku on niin pitkät kädet että, eihän toi haba kasva vaikka kuinka reenais=(
Tälläkinhetkellä teen tangolla 50:nen kilon painoilla mutta ei mitään hyötyä=((
Originally posted by Rock^
Jep ei tuossa Hulkin kunnossa ole kyllä todellakaan mitään ihmeellistä, matkaa on vielä paljon edessä. Natuna voi kehittyä jos tekee asiat oikein, ja on vähänkin nopeampi aineenvaihdunta + fyysistä potentiaalia.
Originally posted by Jylli81
Niin ja yrttiefeä(=Stack2) olen vetänyt nyt kolmisen viikkoa, mutta se tuskin karsii minut natujen joukosta tässä threadissa.
Originally posted by arppa
Itellä ikää 18v ja mitat 180/81 ja silti haba vaan noin 37cm!
alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa ku on niin pitkät kädet että, eihän toi haba kasva vaikka kuinka reenais=(
Tälläkinhetkellä teen tangolla 50:nen kilon painoilla mutta ei mitään hyötyä=((
Originally posted by turre101
Kerropa Jylli lisää tuosta, monet on stack2:esta puhuneet mutta mulle on edelleenkin hieman hämärää, mitä hyötyä sillä pääasiassa tavoitellaan, ja kaupataanko tuota ihan lisäravinneliikkeissä? Tuosta on nimittäin liikkunut paljon positiivista palautetta.