Kädet natuna?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakkeus
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tomi sanoi:
Oiskohan tossa kylmänä sellanen 45-45,5 cm aika lähellä. Tein melkein koko viime vuoden ajan hauiksille yhden liikkeen. Viikon saldo oli siis 5-6 kovaa sarjaa hauiksille. Niin joo, threadin otsikko on "kädet natuna". En kai mä ihan kokonaan natu ole. :rolleyes:
No ei menny hirveen kauas toi mun veikkaus.Tomilla on kyllä hyvän mallinen hanska, ohuet "kiinnitys kohdat"korostavat mahtavasti nuppia.Joo et kyllä tosiaan ihan natu oo ainakaan juttujen perusteella mitä oon lukenu, mutta silti :thumbs: .

No perkeles... Ei mun geenit hanskan kanssa ehkä ihan niin perseestä olekaan. Tsekkasin just, et on ne kasvanu yli 4cm kahdeksassa kuukaudessa. Tosin painoo on tullu sinä aikana yli 10kg... Ihan mielenkiintonen huomata, että kyllähän ne hanskat sittenkin kasvaa! :)

moppe sanoi:
No perkeles... Ei mun geenit hanskan kanssa ehkä ihan niin perseestä olekaan. Tsekkasin just, et on ne kasvanu yli 4cm kahdeksassa kuukaudessa. Tosin painoo on tullu sinä aikana yli 10kg... Ihan mielenkiintonen huomata, että kyllähän ne hanskat sittenkin kasvaa! :)

Paljonko nyt sit on hauberi? Nii ja paljo pituus&paino?

Kuvia tulee heti kun kehtaan poseerata kaverin kameralle, toivottavasti ei mene kauaa.

Luultavasti ensi viikon poliisi-tv:ssä saattaa Battlekin vilahtaa, hirveästi en kerennyt poseerata.

Tomi sanoi:
Joo, kuvia vaan, perkeles! Sentit ei kerro vielä paljoakaan, kuva kertoo kaiken. :hyper:

Hyvännäköinen kuivauslasta sulla tuossa kuvassa. Onko Sini-tuote, vai ihan joku ammattimerkki? Mitäs sinä teitkään työksesi, ettei olisi sun toimistossa otettu kuva.... ;)

Kyöpeli sanoi:
Mitäs pahaa sinä nyt olet tehnyt? :jahas:

En tehnyt muuta kuin kyselin nimiä ja sairauksia ja arvoin koppinumeron.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
neutraali sanoi:
taitaa porukalla olla sormet mittanauhan ja hauiksen välissä ku natikka pojilla muka 45cm hanska ja oma paino 85kg.
Painoa nyt 87kg ja pumpissa hanska 45cm(ei sormia välissä) ja natuna.Eikä toi nyt niin ihmeellistä taida olla.Pakko tää oli nyt laittaa,kun tälläsenkin väitteen täältä taas löysin :jahas:

Snake sanoi:
Painoa nyt 87kg ja pumpissa hanska 45cm(ei sormia välissä) ja natuna.Eikä toi nyt niin ihmeellistä taida olla.Pakko tää oli nyt laittaa,kun tälläsenkin väitteen täältä taas löysin :jahas:
Eihän siinä mitään ihmeellistä ole mutta kun täällä tuntuu joka toisella olevan hanska vähintään 45cm tolla painolla ja mitä salilla kattoo porukan käsiä niin kyllä ne suurimmalla osalla siellä n40-43cm välillä pyörii.

neutraali sanoi:
Eihän siinä mitään ihmeellistä ole mutta kun täällä tuntuu joka toisella olevan hanska vähintään 45cm tolla painolla ja mitä salilla kattoo porukan käsiä niin kyllä ne suurimmalla osalla siellä n40-43cm välillä pyörii.
No olkoon :) Rupes vaan ottaan pannuun,kun noinkin kokenu treenaaja vetelee tollasia rajoja ja ettei porukka osaa hanskojaan mitata.Oon tota omaani nyt 20-vuotta mittaillu,joten siinä mitään epäselvää ole.
Tommonen ajattelu tarttuu vaan kokemattomiin treenajiin ja kun sitä näkökulmaa on useammaltakin salilta 20-v. aikana,niin se näkökulma natuhanskasta voi olla melkoisen erilainen.
Antaa silti olla,ettei mennä taas näihin natukeskusteluihin,kun niitä rajoja ei voi kukaan tietää :)

Snake sanoi:
No olkoon :) Rupes vaan ottaan pannuun,kun noinkin kokenu treenaaja vetelee tollasia rajoja ja ettei porukka osaa hanskojaan mitata.Oon tota omaani nyt 20-vuotta mittaillu,joten siinä mitään epäselvää ole.
Tommonen ajattelu tarttuu vaan kokemattomiin treenajiin ja kun sitä näkökulmaa on useammaltakin salilta 20-v. aikana,niin se näkökulma natuhanskasta voi olla melkoisen erilainen.
Antaa silti olla,ettei mennä taas näihin natukeskusteluihin,kun niitä rajoja ei voi kukaan tietää :)

Eli aloitit mittailut 10-vuotiaana? =) Kaikki mun frendit joil on hanska siin 45cm paikkeil on kirees kunnos reilusti yli 90-kilosia. Onhan se täysin mahdollista et kädet on 45cm vaik painaakin vaan joku 85kg, mut lahjoja se vaatii. Ja näitä lahjoja näyttää porukalla riittävän.

Akkeli sanoi:
Onhan se täysin mahdollista et kädet on 45cm vaik painaakin vaan joku 85kg, mut lahjoja se vaatii. Ja näitä lahjoja näyttää porukalla riittävän.
Jeps näinhän se on ja itse puhuin tuolla aiemmin 180cm/85kg niin sellaiselle tyypille 45cm hauis on paksu koska nuilla spekseillä oleva henkilö on aika hoikahko. Taas jos on 170cm/85kg niin tilanne on aivan eri.

Akkeli sanoi:
Eli aloitit mittailut 10-vuotiaana? =) Kaikki mun frendit joil on hanska siin 45cm paikkeil on kirees kunnos reilusti yli 90-kilosia. Onhan se täysin mahdollista et kädet on 45cm vaik painaakin vaan joku 85kg, mut lahjoja se vaatii. Ja näitä lahjoja näyttää porukalla riittävän.
10-vuotiaana oli eka treeni(penkkiä tietty).12-vuotiaana jäin treeniin koukkuun ja vieläkään en irti ole päässy.Treeni ollut tosin vaihtelevaa innoltaan siitä asti,välillä enempi ja välillä vähempi.13-vuotiaana 100kg penkistä,jolloin oma paino ~60kg.

Juu ja mittailut alko 12-vuotiaana,nyt 32-v.

Vemar sanoi:
Snakella on kyllä hyvän kokoinen hanska :rock: En nyt kuitenkaan muista mistä se kuva löytyy :D
Sivulta 62,kilpailu naturaalina treadista.Hulkki pisti joskus pari selkäpuolen kuvaa läskikaudelta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom