Kädet ja koko kroppa uuteen kasvuun!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fuhrer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kertokaas ne ketkä kokeilivat että mitkä on tunnelmat nyt?

Rustaan perään intensifikaatiovaiheen (nyt on siis käytännössä kumulaatiovaihe, eli pitempiä sarjoja lyhyemmillä levoilla) ohjelman jos on tarpeeksi kysyntää.

Tuntu hyvältä toi ohjelma ja ihan oikeesti boostas painon pudotusta. Parani ehkä kuntoki vähän samalla. Ehin tehä muutaman viikon sun ohjelmaas ja nyt vääntäny 5/3/1 settiä. Todellakin ois kiinostusta jatko-ohjelmalle! ENs kerralla vaikka kuukauden päästä vois uudestaan vetää samat setit jos saisit vaikka ohjelmalle intensifikaatiovaiheen ( :D ) väänettyä

Rustaan perään intensifikaatiovaiheen (nyt on siis käytännössä kumulaatiovaihe, eli pitempiä sarjoja lyhyemmillä levoilla) ohjelman jos on tarpeeksi kysyntää.

Ehdottomasti kannattaa.

juu tulemaan vaan, kokeilijoita riittää ja tästä reenityylistä on vain positiivisia kokemuksia täällä ja allekirjoittaneella myös.

Melko hyvät tunnelmat ko käsitreenistä. Muita en ole ottanut ohjelmaan tai kokeillut. Treenaan 5-jakoisella kädet omana päivänään. Lisäksi tulee hinkattua käsiä vähän kevyemmin rinta ja selkäpäivän yhteyksissä. Neljä kertaa tullut tehtyä neljänä peräkkäisenä viikkona. Ensimmäisen kerran jälkeen aivan käsittämätön pumppi ja polte ja vaikutukset huomasi helposti pari kolme päivää myöhemminkin, tokan kerran jälkeen melkolailla samat fiilikset kuin ekaltakin kerralta, kolmannen kerran jälkeen ei ihan enää semmoista poltetta kuin edellisillä mutta kuitenkin tuntui tehneensä hyvän treenin ja nyt neljännen kerran jälkeen ihan ok mutta alkaa tuntua että kaipaisi jo ehkä vaihtoa toiseen ohjelmaan.

Ei oo tapana himmailla treeneissä ja luulisin tehneeni joka kerran niin piippuun kuin suinkin kykenen. Tuossa toisen ja kolmannen kerran välillä vaihdoin kyllä dieetille että en tiedä miten se vaikuttaa asiaan vai vaikuttaako. Ehkä mulla vaan "turtuu" lihakset samansorttiseen treeniin melko nopeasti.

Kelpaisi, kiitos! :)

Veikkaisin että kyllä ihmisiä kiinnostaa millanen se ohjelma on mutta vahvasti epäilen että täällä on kenelläkään ollut kärsivällisyyttä vetää tota paskaa kokonaisena koko tota jaksoa.

Taitaa olla nyt kolmas treenikierto menossa, minkä otan kevyenä treeninä. En ole ikinä ennen tämmöistä treeniä tehnyt ja heti ensimmäisestä viikosta alkaen tuntui että kehitystä tulee (pienimuotoinen laihis päällä ja oli vähän suvantovaihe menossa kehityksen suhteen ja tämä auttoi heti, ainakin mittailujen perusteella).

Täysin neuvojen mukaan olen tehnyt, sillä erotuksella että ei ole kyennyt noin suureen treenimäärään (2on1off1on) vaan olen pitänyt treenikierron jälkeen parin päivän breikin.

Salille menoon kieltämättä tuo lisää kynnystä kun tietää että mikä kärsimys siellä odottaa ja sarjojenkin aikana tulee välillä mieleen että nyt saa riittää, ei tätä kestä, mut onhan tuota kuitenkin jaksanu aina treenit vetää loppuun. Käsitreenit tuntuu helpoimmalta.

Jatko-ohjelmaa odotellessa... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Loistavat tunnelmat. Neljäs kierto tulee täyteen huomenna. Ketoosilla tässä olen ja tuntuu että jalat on jopa saanut lisää lihaa(/turvotusta :D) tämän myötä. Emännän mielestä myös kädet kasvanut, mutta itse olen niin kriittinen, että sitä en ole huomannut. Aika tarkasti olen onnistunut ohjelmaa noudattamaan, tosin monesti tahtoo setin viimeisessä liikkeessä jäädä toisto pienemmiksi vaikka kuinka pienillä painoilla veivaa. Lisänä olen ottanut joka toisessa treenissä pohkeet ja vatsat sekä joka toisessa taas kevyesti vipunostoja olkapäille.

Etureisille, rinnalle sekä ojentajille toimii mulla kuin junan vessa. Selkä, haukkarit ja takareidet toimii kans hyvin, mutta ei vedä vertoja noille kolmelle ensiksi mainitulle. Ja nyt kun kirjoitin asiat ylös niin tulipa huomattua, että työntäville lihaksille omalla osallani toimii paremmin kuin vetäville. Mistähän lie johtuu?

Kyllä, ehdottomasti jatko-osaa! :puntti:

Eli vedänkö ensin kapealla vastaotteella leukoja 4 toistoa, 4 sekunnin alaslaskulla ja sitten 10 sekuntia taukoa, seuraava liike -> ?
Hauiskääntö kp vinopenkissä 7-9 toistoa 3 sekunnin alaslaskuilla, taas 10 sekuntia taukoa ja seuraavaan... ->
Sitten noita Drag Curleja (en ole ikinä tehnyt) 12-15 toistoa 2sekunnin laskuilla.

Nämä yhteensä 4 kertaa ja pari min lepoa välissä?

Ja sama homma näiden kanssa? Ja tätä periaatetta voi soveltaa mihin tahansa lihasryhmään?

V-bar dippi lisäpainoilla 4x4-6 10s 4s
Ranskalainen punnerrus ristitaljassa vinopenkissä 4x7-9 10s 3s
Ranskalainen punnerrus pronaatiolla tasapenkillä 4x10-12 2min 2s

Oisko tuota tullut nytten kolme vai kaks viikkoa tehtyä ja hyvältähän tuo vaikuttaa! Tekis vielä sen kaks viikkoo varman päälle niin tietää ainaki et on tullu tehtyy ohjeen mukaan. Mukavasti dieettiäkin buustaa ;D

Jatko-osaa vaan kehiin ;)

En jaksa koko topicia kahlata, mutta pari kysymystä. Dipin voi ilmeisesti korvata kapealla penkillä? Minkä liikkeen voisi ottaa polvenkoukistuksen tilalle?
Maanantaina lähtee testiin :thumbs:

No ei varmasti ole neljässä viikossa tullut lihasta vaikka mitä tripla / giant settejä tekisit :face:

Millähän perusteella?

Kuinka usein (ja miten) lihasmassa sitten lisääntyy jos kuukaudessa ei tapahdu mitään?
Vaikka prosessi ei ole täysin lineaarinen, on se silti progressiivinen.

Onko kukaan koittanut tätä yksijakoisena?:evil: Siis oikein kunnolla kroppa sekasin? Ei tartteisi kovin montaa kertaa viikossa rankasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom