Kädet ja koko kroppa uuteen kasvuun!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fuhrer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kauhea paha, jos ensimmäisen kierroksen jälkeen leuat rupevat ontumaan, eli jos haluaa päästä ylös niin silloin kiskaistaan eikä jäädä hidastelemaan edes negatiivisissa. Ja todella heiluen menee.

Tuossahan sitä kehittyy, olen siis aina ollut surkea leuanvetäjä, mutta vaikuttaako haitallisesti treeniin?

Tietysti se vaikuttaa haitallisesti treeniin, kun jää tuo hidas negatiivinen pois. Mutta on varmasti parempi tehdä leukoja edes jotenkin, kun korjata liike jollai ylätaljalla riuhtomisella. Ja nimen omaan, siinähän sitä kehityt kun vaan teet!

Mä vedän viimeset leuat niin että pikkusen päkiöillä potkasen vauhtia että pääsen ylös ja alaslasku sitten todella hitaasti.

Kyllähän sitä jarruttaa jaksaa? Itekkin hyppään parit loput leuat ja jarrutan alastulon.

Leuanveto alka itselläkin kulkeen paljon paremmin kun otti kunnolla kontrollia laskuvaiheessa. Muuten se on kyllä sellasta heilumista ettei tule kuin paikat kipeeksi väärällä tavalla.

Täytyy kanssa kokeilla hauistreeniin tuota kapeeta vastaote leuanvetoa. Huomenna ois käsipäivä, vois heittää kp hauiskäännön tilalle tuon.

Tässä dietatessa kun koittaa pitää vanhoista sarjapainoista kiinni, niin voisko Fuhreri tai muut kommentoida ao. jakoa, kolmesti viikossa tulee yleensä reenailtua:

Mave (5x5 tms.) + selkä/rinta
off
Kyykky (5x5 tms.) + kädet
off
Penkki (5x5 tms.) + jalat
2off

Yhden viikon kierto meni ihan mukavasti, ja luotan kyllä omaan tuntumaan ja palautumisen kuulosteluun mutta olisi mukava saada jotain ajatuksia, onko tällainen voima+laktaattitreenin yhdistelmä mistään kotoisin vai kannattaisiko jaksottaa nuo ihan suosiolla erilleen toisistaan. Ihan oman tekemisen kannalta motivoivaa olisi saada pidettyä vähäisistä olemassa olevista voimatasoista kiinni.

Tässä dietatessa kun koittaa pitää vanhoista sarjapainoista kiinni, niin voisko Fuhreri tai muut kommentoida ao. jakoa, kolmesti viikossa tulee yleensä reenailtua:

off
off
2off

Yhden viikon kierto meni ihan mukavasti, ja luotan kyllä omaan tuntumaan ja palautumisen kuulosteluun mutta olisi mukava saada jotain ajatuksia, onko tällainen voima+laktaattitreenin yhdistelmä mistään kotoisin vai kannattaisiko jaksottaa nuo ihan suosiolla erilleen toisistaan. Ihan oman tekemisen kannalta motivoivaa olisi saada pidettyä vähäisistä olemassa olevista voimatasoista kiinni.

En viittinyt asiallisesti esitettyä kysymystä poistaa, mutta tämä nyt ei kyllä yhtään mitenkään sovi tän ketjun aiheeseen? Ehkä sitä vois tehdä tänne treenipuolelle jonkun tällaisia kysymyksiä varten olevan ketjun kuten voimapuolella. Siis sellaisen missä ei kysellä mitään ihan aloittelijan juttuja kun niitä varten on aloittelijoiden osio.

Tuollaisen voisi tehdä ja kiinnittää tärkeäksi jos esim. Fuhrer ja muut enempi tietävät jaksaa vastailla?

Ihan aiheesta oli tarkoitus keskustella; selvennän sen verran että boldatut oli siis tarkoitus tehdä kullekin lihasryhmälle aloitussivulla kerrotun ohjelma mukaisesti.
off
off
off
off

Eli jos yksinkertaistan kysymyksen näin: onko mitään tolkkua tehdä ohjelman seassa, reenin aluksi perusvoimareeniä noille kolmelle pääliikkeelle?

E: poista vaan timba jos menee liikaa hakoteille tämä juttu, voin kysellä myös jto:lta tuolla voimaosiolla.

En näkisi syytä tehdä noin.

Se, mitä voisit tehdä, niinkuin muutkin, on tiputtaa jalkatreeneissä toistoaluetta matalammaksi. Näin pääset hieman isompiin malmeihin käsiksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jees, mulle taitaisi riittää kun kyykyssä ottaisi 4-6 toistoa ja loput jalkareenistä ohjelman mukaisesti. Kiitos vastauksesta.

Sorry IVa, käsitin että jotain tavallista ohjelmaa. Eli unohda mun höpinät...jatkakaa.

EDIT: Otin tänään mukaan nuot leuat kapealla otteella ja hidastetulla negatiivisella. Toimii! Ei tosin ollut eka liike vaan viimesen hauis-ojentaja-hauis triplan ensimmäinen liike. Ihan ok noinkin. Vois muuten pistää ekaan sarjaankin, mutta sitten jotuu kimpoileen salin päästä toiseen niin ei toimi käytännössä.

Mites toi kannattaa syklittää. Eli siis oli tossa reilu viikon lepo ja vetänyt nyt yhen kierron normi neljäjakosta settiä läpi. Ajattelin vetää vielä toisen kerran kropan läpi ja sitten ens vkolla vetästä tän alotuspostin mukasen setin läpi parin viikon ajan. Onko fiksua vai kannattaako mieluummin jatkaa nelijakosta siihen asti kun tulee seuraava kevyt/lepo viikko ja alottaa suoraan tällä volyymitreenillä?

Juu hoksasinkin että omat ajatukset tuli hieman ylimalkaisesti kirjoiteltua näkyville. Jatketaan...

Itselleni jäi hiukan epäselväksi tuo tempon kolmas merkki, eli "konsentrinen osuus". Mitä sillä käytännössä tarkoitetaan?

Edit. Selvisi jo...Olin kirjoittanut googleen tuon sanan väärin (konsentrio), ja sain vastaukseksi vain kemiallisia kaavoja :D

Millä kannattaa korvata Fuhrerin aloitus postin ohjelman julle? Ei tunnu selkä tykkäävän hyvää :S

Tarkistuta tekniikka. Julle on yksi parhaista liikkeistä myös selän kuntoutuksissa. Yleensä tekniikkavirheet rasittavat selkää, ei niinkään itse liike.

Oon tehny varmaan vähän liian isoilla painoilla ja vyön puuttuminen voinut vaikuttaa asiaan. Jalat kapealla, polvet vähän koukussa ja perse takana, siitä ojentumaan eteenpäin vaakatasoon asti. (Karkeasti näin?) Kattelin myös videoita liikkeeseen liittyen ja aika samalta vaikutti.

Eka treeni takana. Vuorossa oli rinta/selkä. Täytyy kyllä sanoa että täysin mielisairas treeni (hyvässä mielessä). Jumalauta mikä hapotus ja polte. Vähensin jokaiseen sarjaan painoja, ja siltikään en saanut yhtään sarjaa puhtaasti loppuun...Aika pienillä painoilla tuossa joutuu kyllä menemään.

Oon tehny varmaan vähän liian isoilla painoilla ja vyön puuttuminen voinut vaikuttaa asiaan. Jalat kapealla, polvet vähän koukussa ja perse takana, siitä ojentumaan eteenpäin vaakatasoon asti. (Karkeasti näin?) Kattelin myös videoita liikkeeseen liittyen ja aika samalta vaikutti.

Pidätkö tankoa niskassa vai takaolkapäiden "kupissa"?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom