Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoin. Olen kyllä hauistreenissä ennenkin keskittynyt rauhalliseen negatiiviseen, mutta nämä kapeal leuanvedot yli 4sec alaslaskulla ja hauiskääntö vinopenkillä olivat totaalinen ahaa-elämys. Käsi- ja jalkatreeni ovat aivan mahtavia molemmat. Rinta-Selkä vähän hankala, koska forkut väsyy niin perkeleesti. Pitää varmaan hankkia vetoremmit.En tän päivän käsitreenissä katellut mitään tempoja sen tarkemmin, mutta hidastin noita negatiivisia ja sillä sai kyllä taas uutta tuskaa käsitreeniin. Meinas jo viimesissä sarjoissa usko ja kunto lopppua. ;)
Samoin. Olen kyllä hauistreenissä ennenkin keskittynyt rauhalliseen negatiiviseen, mutta nämä kapeal leuanvedot yli 4sec alaslaskulla ja hauiskääntö vinopenkillä olivat totaalinen ahaa-elämys. Käsi- ja jalkatreeni ovat aivan mahtavia molemmat. Rinta-Selkä vähän hankala, koska forkut väsyy niin perkeleesti. Pitää varmaan hankkia vetoremmit.
Minä nyt on jääräpäänä vetänyt omalla ohjelmallani. Mutta täytyy näitäkin kokeilla. Treenipäivyristä VIP puolelta löytyy tuo mun treeni.
Itse olen tästä ottanut lähinnä ideoita. Monet noista liikkeistä eivät sovi mulle ja monet hyvät taas puuttuvat, joten olen tehnyt tätä nyt sillä idealla, että liikkeet ovat omat (osin samat) ja jako sama, mutta käytän noita negatiivisia paljon apuna. Tuntuu toimivan, mutta mennäänkö tässä nyt ihan metsään jos liikkeitä vaihdetaan?
Itse olen tästä ottanut lähinnä ideoita. Monet noista liikkeistä eivät sovi mulle ja monet hyvät taas puuttuvat, joten olen tehnyt tätä nyt sillä idealla, että liikkeet ovat omat (osin samat) ja jako sama, mutta käytän noita negatiivisia paljon apuna. Tuntuu toimivan, mutta mennäänkö tässä nyt ihan metsään jos liikkeitä vaihdetaan?
Riippuu täysin liikkeistä. Periaatteessa voidaan käyttää mitä tahansa liikkeitä mutta parhaan tuloksen saa kun käyttää ekoina liikkeinä ns. "vaikeustasoltaan" vaikeampia. Esimerkiksi ei jalkapäivänä tee pelkästään prässiä, koukistuksia ja ojennuksia vaan mielellään aloittaa vaikka kyykyllä ja sen jälkeen siirtyy helpompiin liikkeisiin kun alkaa happoja kertymään sinne jalkoihin.
koska forkut väsyy niin perkeleesti. Pitää varmaan hankkia vetoremmit.
Mahdollisesti. Olen tehnyt ohjelmaa vähän ehdotettua tiuhempaan tahtiin (2on1off3on1ff) koska tykkään käydä tuon 5 kertaa salilla vakiopäivinä. Näin ollen voi olla vaan ettei nuo forkut tykkää palautua kun ne saa aika hyvin runtua käsitreenistäkin.Jos forkkujen pakotus tuntuu olevan esteenä niin luultavasti kalvot on ylikireet, eli joko joku murjomaan kädet kunnolla auki tai ite käsittemään jollain tylppäpäisellä esineellä tai vaikka golfpallolla pöytää vasten. Alkaa menemään perille sitten paremmin.
Mahdollisesti. Olen tehnyt ohjelmaa vähän ehdotettua tiuhempaan tahtiin (2on1off3on1ff) koska tykkään käydä tuon 5 kertaa salilla vakiopäivinä. Näin ollen voi olla vaan ettei nuo forkut tykkää palautua kun ne saa aika hyvin runtua käsitreenistäkin.
Toinen kysymys ohjelmaan liittyen: Miksi sivu-/takaolkapään seutu puutuu käsitreenissä? Vain vasemmalla puolella tuo ongelma.
Mitähän minä olen taas ajatellut tuota kirjoittaessani... eli OIKEAlla tuo ongelma, siis vahvemmassa kädessä. Mulla on tosiaan olkapäät hieman vinksallaan, oikea vasenta hieman edenpänä ja alempana, johtunee siis varmaan tuosta virheasennosta kuten sanoit. Olen käynyt hartioita hierottamassa auki ja koettanut venytella mutta ei tunnu auttavan. Pitää varmaan käydä jossain fyssärilla näyttämässä.Samasta syystä kuin luultavasti vasen forkkukin hyytyy nopeammin kuin oikea? Tai veikkaan että vasen käsi on sulla heikompi kuin oikea.
Se voi olla esimerkiksi lapaluun virheasento, hermotusongelma kaularangasta, väärä tekniikka, tai näiden kombinaatio.
Jos forkkujen pakotus tuntuu olevan esteenä niin luultavasti kalvot on ylikireet, eli joko joku murjomaan kädet kunnolla auki tai ite käsittemään jollain tylppäpäisellä esineellä tai vaikka golfpallolla pöytää vasten. Alkaa menemään perille sitten paremmin.
Miten tällänen toteutetaan käytännössä ? Oon kokeillu kaiken maailman käsivarsienvenytyksiä ja forkut menee aina vaan törkeen tukkoon :S
Yritän tehdä kaikki liikkeet siten et ekassa sarjassa menis isoin toistomäärä ja viimeisessä tippuu yleensä sinne pienimpään, joskus joutuu ottaa pienemmät painot viimeseen sarjaan. Eli esim ylätaljassa 6x95kg ja viimesessä sarjassa menee toivottavasti samalla painolla ainaki se 4 toistoa. Hauis vinopenkissä 12,5kg kässäreillä ja drag curl 35kg. Ojentajat on niin heikot et hävettää, mut dipissä 15kg lisäpaino, ranskalainen taljassa tais olla 50kg ja tangolla ~25..Laittakaa joku esimerkkipainoja parista ekasta käsitreenistä. Kokeilin tänään ekan kerran ja todellakin treenaillaan jatkossakin. Aikamoisia pudotuksia joutui tekemään, seuraavalla kerralla sitten vähän järkevimmillä aloituspainoilla :P