Kädet Ei Kasva!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MassGee
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
37
Terve!

Tällästä asiaa että ruokailu on kunnossa ja proteiinia tulee n.200g päivä +kalorilla myös. kaikki muu kehittyy mutta kädet ei, eli kokoa en käsiin saa millään? vaihtelen myös liikkeitä ja teen 3eri liikettä hauikselle hauis päivänä ja 3sarjaa 8-10 toistoa. Missä voisi olla vika? :itku:

Vaihtelu virkistää ja koita pienempiä toistoja joskus raskailla ja joskus kevyttä pumppailua. Ja vielä sen verran, että ei niistä massiivisia saa kuin monen vuoden harjoittelulla. ;)

Ja haxhax. Liika on liikaa myös hauiksille jos tuo pumperin sanoma toteutuu, että liikaa työtä liian tiheässä ajassa.

Kuinka usein sulla on hauis-päivä?

edit. Hidaaas...

edit 2. Itselläni kasvoi hyvin, kun tein paljon erilaisia liikkeitä (=paljon sarjoja) / treeni, toistot pyöri siinä 8-15 välillä. Lisäksi vedin aika monta kertaa treenissä sarjan failureen. Syömisiin en kiinnittänyt huomiota, silti hanskoihin tuli kokoa. Tämä on tietysti taas henkilökohtaista...ja voishan nuo hanskat olla isommatkin jos olisin eri tyylillä treenannut. Kannattaa kokeilla kaikkea, kyllä se itselle tehokkain tapa varmasti löytyy. :)

kiitos vastauksista ja kun mulla on hauis päivä niin en ole ikinä tehnyt failureen! koska olen kuullut ettei tee hyvää mutta nyt kokeilen jospa se onkin siitä etten ole tehnyt failureen asti???? Käyn kerran viikossa tekee hauiksen.

kiitos vastauksista ja kun mulla on hauis päivä niin en ole ikinä tehnyt failureen! koska olen kuullut ettei tee hyvää mutta nyt kokeilen jospa se onkin siitä etten ole tehnyt failureen asti???? Käyn kerran viikossa tekee hauiksen.

Priorisoi käsitreenisi - eli tee kädet vaikka pari kertaa viikossa ja joka kerta yhdessä! Tee supersarjoja, vaihtele liikkeitä. Tee liikkeet puhtaasti ja muista hallita painoja!

Tsekkaa vaikka esimerkkinä meikäläisen käsitreeni:

ja tuolta "Karpsu opettaa" http://koti.mbnet.fi/eki/

Voisit koittaa tosiaan treenata useamman kerran viikossa niit hauiksia. Ite oon tehny hauikset muun kropan mukana vähä HST-tyyppisesti kolme kertaa viikossa, ja hyvin on toiminu. Muutenkii kannattaa kokeilla erilaisii treenitapoja jos kehitys junnaa paikoillaa.

Jos treenaa useamman kerran viikossa saman lihasryhmän, nii silloin ei juurikaa kannata treenata failureen asti. Kun jättää pari toistoo varaa nii ehtii palautuu ennen seuraavaa treeniä. Sen lisäksi failureen asti tekminen rasittaa enemmän hermostoa ku lihaksia.

Jos haluaa kasvattaa pelkästään voimia niin ei kannata vetää failureen, hermosto menee tukkoon. Mutta uskon kyllä että lihaskasvuun tuolla on vaikutusta. Jos treenaat kerran viikossa kädet niin luulisin sen olevan ihan ok vetää muutama sarja loppuun asti. Selkätreenistä voi tosin tukkoiset hauikset viedä tehoa pois, mutta se nyt taas riippuu koska teet selän ja miten hyvä oot palautumaan. :rolleyes:
Kokeilemallahan se selviää, tsemppiä reeneihin! :thumbs:

edit. Noiden kahden ylemmän postauksen vinkit kuulostaa hyviltä, jos vaan haluaa treenata haban 2 kertaa viikkoon. :)

Jos treenaa useamman kerran viikossa saman lihasryhmän, nii silloin ei juurikaa kannata treenata failureen asti. Kun jättää pari toistoo varaa nii ehtii palautuu ennen seuraavaa treeniä.

Kädet on niin pieni lihasryhmä, että ne voi hyvinkin vetää failureen ja silti palautuu nopeasti. Oikeastaan suosittelen sitä!

Priorisoi käsitreenisi - eli tee kädet vaikka pari kertaa viikossa ja joka kerta yhdessä! Tee supersarjoja, vaihtele liikkeitä. Tee liikkeet puhtaasti ja muista hallita painoja!

:D :hyper: ei vittu. en oo oikeesti nauranu näin paljoa pitkiin aikoihin. kuka helvetti tossa spiikkaa tuota juttua. yli hyvää läppää heittää:lol2: :D :whip:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Hahha mikä paita, mut hanskat o komeet! :thumbs:
Ja pakko olla neutraalin kanssa samaa mieltä :lol2:

Hehee, onko Karpsu näitä miehiä joka lyö vyön päälle jo pukkarissa, eikä siitä luovu edes vatsareenin ajaksi... :D

Tuo vyön käyttö koko treenin ajan on kyllä vähän outoa hommaa :confused:

Jos on jotain damagea selässä? Ei mua kyllä vois vähempää kiinnostaa käyttääkö joku vyötä koko treenin vaiko ei.

:D :hyper: ei vittu. en oo oikeesti nauranu näin paljoa pitkiin aikoihin. kuka helvetti tossa spiikkaa tuota juttua. yli hyvää läppää heittää:lol2: :D :whip:

Kuten Hulkki jo vihjasikin niin kyseessä on Wintikka. Hoho :D

ja tuon vyön käyttäminen juuri liittyy loukkaantumiseen. Satutin pahasti selkäni mavessa 3v sitten ja sen jälkeen vyöstä on tullut kehoni osa. :lol2:

Terve!

Tällästä asiaa että ruokailu on kunnossa ja proteiinia tulee n.200g päivä +kalorilla myös. kaikki muu kehittyy mutta kädet ei, eli kokoa en käsiin saa millään? vaihtelen myös liikkeitä ja teen 3eri liikettä hauikselle hauis päivänä ja 3sarjaa 8-10 toistoa. Missä voisi olla vika? :itku:

testaa tämmöstä settiä: eli reenataan kädet 2vk:n kierrolla. ekalla viikolla 3(2ensimmäistä peräkkäin)reeniä ja tokal yksi ainut. ekan viikon ekas reenis tehdään kahdella eri liikkeellä vähennys sarjat, ja alotus siitä painosta jolla menee tiukka 15. tokas reenis otetaan 2suoraa sarjaa, toistojen ollessa 6-8. siitä kaksi lepo päivää ja otetaan taas käsi reeni, sarjoja yksi, ja toistoja 10! tokalla viikolla otetaan vaikka normaali 3x2x10 reeni! mun mielestä kädet kannatta melkein aina tehdä ns.feilureen asti!

esim.
maanantai:
1x15->2vähennystä.......haba tangolla
1x15->2vähennystä.......ranskalainen
1x15->2vähennystä.......haba taljassa
1x15->2vähennystä.......ojentaja taljassa
(tämä setti ilman taukoja!)
tiistai:
2x6............haba käsip.
2x6............ojentaja käsip.
torstai:
1x10...........haba tangolla
1x10............kapea pena

toi systeemi toimii kohtalaisen hyvin, mut ei sitä koko ajan kannata tehdä. pikemminkin kausi luontoisesti. :rock:

:offtopic:
vittu sää oot hullu,tuo jalkapätkä sai mutkin voimaan pahoin :urjo:
hulluja kaikki,jumalauta.mä pysyn mielelläni satujumppaajana

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom