Kädet Ei Kasva!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MassGee
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itse suosittelen tekemään hauiksille sitä lyhyempää sarjaa kunnon romuilla välillä. Eli tavoitteena nostaa sarjapainoja.

Ja mun mielstä on järkevämpi tehdä 4-5 sarjaa kahdesti viikossa kuin 8-10 sarjaa kerran viikossa.

Varsinkin jos ei ole kokeillut treenata kroppaa läpi kahdesti viikossa (tai useammina), kannattaa sitä mielestäni ehdottomasti kokeilla. Kädet muutenkin palautuu suht nopeasti, joten ainakaan itsellä ei ole ongelmia ollut vaikka kädet aika kovalla treenissä ovatkin.

:offtopic:
vittu sää oot hullu,tuo jalkapätkä sai mutkin voimaan pahoin :urjo:
hulluja kaikki,jumalauta.mä pysyn mielelläni satujumppaajana

Hoho, olo oli aivan kamala tuon setin jälkeen. Jalat pettivät heti kun video loppui ja makasin 30min penkillä, sydän hakkasi tuhatta ja sataa. En suosittele vastaavaa treeniä kenellekkään. :D

Hyvän näkönen tumppu :) paljonko on ympärysmitta?

Pikkaisen alle 45:tä näyttää, mutta eihän se paljon mitään kerro. :)

Pitääpä testata tuota että ottaa hanskatreenin kaks kertaa viikossa, itelläni on hauis selkeesti ojentajaa jäljessä, sekä voiman puolesta että massassa.

Hehee, onko Karpsu näitä miehiä joka lyö vyön päälle jo pukkarissa, eikä siitä luovu edes vatsareenin ajaksi... :D

Olen itse myös todennut joskus tuosta varusteiden käytöstä että Karpsu vissiin runkkaakin remmit kädessä :) ja tuohan ei ole VYÖ, vaan "mestaruusvyö" :D mutta vaffa pojka se on :rock:

sorry ot ja floodaus :jahas:

Tulee kyllä pelottavasti mieleen taas Danten sanat, jotka löytyy sigustani :)

Heh, aivan. Moni valittaa sitä, kun kädet ei enää kehity, mutta syynä ei yleensä ole se, että kädet olisivat jäljessä, vaan luultavasti koko muu kroppa on käsiä jäljessä ja tämän takia käsillä ei ole enää varaa juurikaan kehittyä. Tehkää sitä kyykkyä, niin lihasta tulee prkl ;)

voi jeesus mä tipahdin fatloadin "juokse hinttari!" -huutoon

edit: rippasin ton huudon ja laitoin chatissa jakoon..hoho

Jos käsiin haluaa lisää massaa niin taitaa se ojentaja tuoda sitä paljon hauista enemmän!! Eli ojentaja on suurempi ja näin myös antaa massaa enemmin...
Itse olen tehnyt savolaisen supersarjatreeniä satunnaisesti hyvällä menestyksellä:) Toimii myös natu treenaajalle kun käyttää järkeä eikä polta itseä loppuun.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
käsiin massaa eripituisilla sarjoilla ja romuja vaihdellen. ei siihen mitään taika temppua ole olemassa mun mielestä. karpsun kanssa samaa mieltä siinä, että hauikset voi aina vetää huoletta failureen. lisäksi olen sitä mieltä, että hauiksia ei voi edes reenata liikaa, sitäkin kun usein kuulee joidenkin väittävän.

Karpaasi: En oo ikinä nauranu niin paljoo ku tolle sun jalkavidoelles, siis ei sun duunissas ollu vikaa vaan vähän hekotti kuvaajan kommentit :D
Lisää tälläsiä, jotta vatsalihaksetkin sais töitä muualla kuin salillakin!

TTT mahdollisesti? Ite ainakin teen sen kerran 2-3 kuukauteen ja ainaki pari viikkoa TTT:n jälkeen on sellanen fiilis, et kyllä ne tässä muutamassa kuukaudessa on taas ehkä sen 0.5-1 cm. kasvanu.

Vaikka, pelkkää silmänlumettahan ja epätoivoisen kynäniskan itsepetostahan tuo saattaa olla. :thumbs:

:hyper: Ei vittu oli kyllä vitun hauskoja klippejä!! :lol2: Tarkoitan siis niitä spiikkejä! Ne kun yhdistää huonoihin yöuniin ja yövuoroon niin voi hyvää päivää!!:hyper:

käsiin massaa eripituisilla sarjoilla ja romuja vaihdellen. ei siihen mitään taika temppua ole olemassa mun mielestä. karpsun kanssa samaa mieltä siinä, että hauikset voi aina vetää huoletta failureen. lisäksi olen sitä mieltä, että hauiksia ei voi edes reenata liikaa, sitäkin kun usein kuulee joidenkin väittävän.

Rohkenen epäillä. Jos aina vetää hauikset failureen ja rääkkää käsiä muutenkin helvetisti, niin eiköhän ne sarjapainot ala tippua kun ei vaan jaksa. Meinaan vaan, että kyllä mun mielestä olisi järkevää aina välillä edes jättää 1-2 toistoa hauiksissakin reserviin että palautuu.

Rohkenen epäillä. Jos aina vetää hauikset failureen ja rääkkää käsiä muutenkin helvetisti, niin eiköhän ne sarjapainot ala tippua kun ei vaan jaksa. Meinaan vaan, että kyllä mun mielestä olisi järkevää aina välillä edes jättää 1-2 toistoa hauiksissakin reserviin että palautuu.

epäile vaan ja jätä varaa niihin hauiksiinkin. eipähän vahingossakaan pääse sitten kasvamaan liikaa ;)

Failureen tekeminen rasittaa nimenomaan hermostoa ylenmäärin. Hermoston tukkoon vetäminen niitä sarjapainoja alkaa ennen pitkää tiputtamaan.

Hauikset ovat mielestäni niin pieni lihasryhmä että niillä hermostoa on todella vaikea ylikuormittaa vaikka kuinka tekisi pudostussarjoja jne. juttuja tappiin asti.
Omakohtaisesti voin ainakin sanoa että vaikka tekisin 15 sarjaa hauista failureen, en olisi muuten sipissä/väsynyt :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom