Siinähän kävi silleen, että lähin startissa ihan liikaa taaksepäin, tarkotuksena lyödä mahdollisimman paljon painetta henkan sormille, mahdollisesti päästä sitä kautta otteen irtoamisen kautta remmeille, koska koen olevani siellä vahvempi, tässä kuitenkaan onnistumatta. ranteen nostosta(riserista) loppu poweri, ja käytännössä jäin peukalosta vaan kiinni henkan otteeseen, mistä ei ollut oikein muuta suuntaa kun painaa suoraan sivulle, josko sitä kautta olisi ote irronnut, mutta henkka vaan piti kiinni ja siinä käytiin sitten lähellä tyynyä, jolloin tuomari katsoi että minä olin ottelun voittanut, tämän jälkeen siis tuomarit neuvottelivat, ja matsi otettiin uusiksi ja henkka sai ansaitun voiton.Joo 22:30 piti soittaa Mulderille & Scullylle. Mitähän helvettiä tossa tapahtuu :D? Niin ufoasento, ettei pysty hahmottaan. Se liike(toproll?) et kammetaan oma ranne koukussa toisen päälle on täysin looginen, mut toi on vaikee hiffaa. Ton videon katottua tuli myös mieleen, et jumalauta tossa lajissa tulee noita virheitä. Oikeesti paljo enemmän virheitä ku onnistuneita vääntöjä ellen väärin näe.
Luulis et tollaseen olis joku systeemi, millä noi vähenis. Vähän tuskasta kateltavaa pesantille, ku ei oikeen tajuu kumpi vääntäjä oikeesti on parempi, jos toinen hävii tyylii diskaukseen tjs.
Minähän olen siis käytännössä noviisi tässä lajissa ja ihan turisti tuohon sarjaan

Kädenvääntö on sitä harrastamattoman silmiin kyllä todella vaikeaa arvioida, varsinkin nämä vähän erikoiset tilanteet että miksi näihin joudutaan, sen voin kertoa että vääntäminen tuossa tilanteessa tuntuikin yhtä tyhmältä miltä näytti, eikä tuo ollut mitenkään suunniteltua