Kädenvääntö

Tuo pitää kyllä paikkansa, kuitenkin näkee hyvin erilaisia apuliikkeitä vääntäjillä mutta milläs selvität mikä on tehokkain väännön kannalta :D varsinkin jos vääntelee aktiivisesti pöydässä.
Erilaisia liikkeitä kyllä näkee satoja tuolla netin eri videoilla. Pronaatiotakin treenataan aivan ihme vekottimilla. Sitten on jotain Levanin treenejä esimerkiksi jossa on melko yksinkertaset jutut joilla haetaan voimaa. Perus hauiskäännöt, perus rannekäännöt, leukoja, sormia jollain igorin kahvalla ja toiselle puolen isoa penkkiä. Larratti taas vannoo tuohon Rise/Pronaatio/kuppi triplaan kaikki vyöllä pienellä liikkeellä eikä puhu hauis ja selkätreeneistä juurikaan mitään. Jotenki tuntuu että onko sillä mitään väliä miten sisäkierronkin treenaa kunhan sen jotenki vetää rajuksi. Täytyyhän sen jotenki avustaa sua kääntään vihuja jos vedät larratin vyö peukalossa 70kg tuolta vyötäröltä päähän, Tai jos käännät lattialla 40kg kahvakuulan. Aivan eri liike mutta sama pieni lihas
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Erilaisia liikkeitä kyllä näkee satoja tuolla netin eri videoilla. Pronaatiotakin treenataan aivan ihme vekottimilla. Sitten on jotain Levanin treenejä esimerkiksi jossa on melko yksinkertaset jutut joilla haetaan voimaa. Perus hauiskäännöt, perus rannekäännöt, leukoja, sormia jollain igorin kahvalla ja toiselle puolen isoa penkkiä. Larratti taas vannoo tuohon Rise/Pronaatio/kuppi triplaan kaikki vyöllä pienellä liikkeellä eikä puhu hauis ja selkätreeneistä juurikaan mitään. Jotenki tuntuu että onko sillä mitään väliä miten sisäkierronkin treenaa kunhan sen jotenki vetää rajuksi. Täytyyhän sen jotenki avustaa sua kääntään vihuja jos vedät larratin vyö peukalossa 70kg tuolta vyötäröltä päähän, Tai jos käännät lattialla 40kg kahvakuulan. Aivan eri liike mutta sama pieni lihas
 
Väänsin muuten nolla kertaa remmeillä näissä kisoissa. Mutikainen sai uskoteltua mulle että oisin muka remmivääntäjä 😄
En ole kaksinen vääntäjä ja melko vähän kilpaillutkin. Muistini mukaan olen käynyt kuudet Sm-kisat ja tuloksena 6 hopeeta. Yksissäkään kisoissa en ole kertaakaan vääntänyt remmeillä. Näinollen en edes treeneissä vaivaudu treenaamaan remmivääntöjä.
 
En ole kaksinen vääntäjä ja melko vähän kilpaillutkin. Muistini mukaan olen käynyt kuudet Sm-kisat ja tuloksena 6 hopeeta. Yksissäkään kisoissa en ole kertaakaan vääntänyt remmeillä. Näinollen en edes treeneissä vaivaudu treenaamaan remmivääntöjä.
Äijällä selvät sävelet 😄 Ite välillä joutunu aina remmeille ni niitäkin tulee reeneissä se 20% ajasta huumorilla veivattua.
 
Noitahan pitää tulla katsomaan! Mutta mistäs tuosta tapahtumasta näkis hieman lisätietoa, edes tarkemman osoitteen ja kellonajan? :) Itse en missään somessakaan ole niin en myöskään mistään mitään tiedä...
Tää on vähän sellanen fight club tyylinen hys hys tapahtuma. En tiiä onko striimiä tosin järkätty ✌️
 
@number_one hienot sm kisat olit kiitos siitä, meinaatteko vielä tehdä jälkihöpinä videota kisasta? samalla voisitte jutella east vs west 4:sta sielläkin tapahtu kaikennäköstä.
Kiitos kiitos 😊 Pyyntöjä tullu ton suuntaan ni yritetään järkätä 💪
 
"Tuliset haastematsit 13.8.2022

Vasen käsi

Momo Abdolvand Vs Topi juvonen vasen käsi

Carlo Lombardo vs Jesse Ilvonen vasen käsi

Marko karppinen Vs Toni Lindström vasen käsi

Juha Mikkonen vs Juhani Pajunen vasen käsi

Topias Riikonen vs Ville Mutikainen vasen käsi

Jesse Ilvonen vs Kasper Loukola vasen käsi

Ville Toiva vs Santeri Hukkanen vasen käsi

Erkki laiv vs Toni Lindström vasen käsi

Oikea käsi

Carlo Lombardo vs Topias Riikonen oikea käsi

Anssi Ainali Oikea käsi vs Ville Mutikainen oikea käsi

Juho vartiainen vs Erkki Laiv oikea käsi

Topi Juvonen vs Ville toiva oikea käsi

Santeri hukkanen vs Momo Abdolvand oikea käsi

Kasper loukola vs Jesse Ilvonen oikea käsi

Toni Lindström vs Marko Karppinen oikea käsi

Topias Riikonen vs Ville Mutikainen oikea käsi

Juho Vartiainen vs Juha Mikkonen oikea käsi

Lisäksi lopuksi oikean käden/ vasemman käden voittajien voittaja💪

Äijällä selvät sävelet 😄 Ite välillä joutunu aina remmeille ni niitäkin tulee reeneissä se 20% ajasta huumorilla veivattua.
Yhdessä haasreväännössä jouduin remmeille Erkki Laivia vastaan siksi, kun yritin toprollata eikä siitä tule mulla mitään. Kun väännän sitä normaalia luolamiesrysäytystäni, niin edes harjoituksissa ei ole koskaan ote lipsahtanut. En tiedä onko minun kädestäni edes mahdollista lipsauttaa? Kokeilkaas ukot Häjy powerissa lipsauttaa. Siellä uskoisin jo kunnossa olevani..
 
Yhdessä haasreväännössä jouduin remmeille Erkki Laivia vastaan siksi, kun yritin toprollata eikä siitä tule mulla mitään. Kun väännän sitä normaalia luolamiesrysäytystäni, niin edes harjoituksissa ei ole koskaan ote lipsahtanut. En tiedä onko minun kädestäni edes mahdollista lipsauttaa? Kokeilkaas ukot Häjy powerissa lipsauttaa. Siellä uskoisin jo kunnossa olevani..
Mitenkäs Momon kanssa? Mut joo harvemmin menee remmeille jos ei yritä vääntää itse yläkautta kans.
 
Ei irtoo sillonkaan. Voi olla että mun kannattas irrottaakin sitä vastaan, mutta mun periaate on että en irrota. Kaadun mieluummin "saappaat jalassa" mutta se tietysti omaa tyhmyyttäni.
Monella toi mentaliteetti 💪 Ihan kunniakasta kyllä ei siinä.
 
Remmeistä tuli se mieleen että kun paljon näkee matseissa (mm. Mike Todd tekee usein) tuota että toisen vääntäjän mielestä remmi on liian löysällä ja pyytää tuomaria kiristämään, niin tuollaista sääntöä ei ole olemassa että remmiä pitää kiristää.

Päinvastoin jos remmi on vääntäjän mielestä liian kireällä niin sitä pitää löysätä, jos olisin hypoteettisessä tilanteessa tuollaista kings move ukkoa vastaan niin pyytäisin remmin mahdollisimman löysälle että pääsisi paremmin sormille.
 
Seuraavassa East vs Westissä tulee olemaan Brzenk vs Oleg Petrenko, Morozov vs Lutidze, Ermes vs Morozov vasurilla, Prudnik vs Michael Todd.

Nuo jäivät päällimmäisenä mieleen, Brzenk on aina kutsuttu tuonne jos mies vain haluaa vääntää ja tulee olemaan illan viimeinen matsi aina vaikka olisi Levan mukana.

Devon myös kutsuttu jokaiseen east vs westiin, toivottavasti saadaan mukaan jossainkohtaa noita kärkiukkoja vastaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom