Kädenvääntö

Sä tunnut vähän väistelevän aihetta. Et halua oikein ottaa kantaa tuohon lipsautteluun ja ymmärränkin sen kyllä. Mutta @anttipo_ tuossa jo avasikin omaa taktiikkaansa ja se oli juuri sitä mitä kuvittelinkin. Ranne oli oudossa asennossa, koska koko taktiikka perustui siihen, että pitää päästä irti, mutta ei päässyt ja sit se vääntö näyttää tuolta. Tuossa videolla oli muutama muukin saman näköinen tilanne.

En voi sille mitään, mutta mun mielessä tuo vertautuu penkkipunnerruksen ylisuuriin kaariin. Lähes kaikki pitää sitä pelleilynä, mutta se on silti sääntöjen mukaista.
Siis mun mielestä lipsauttaminen on jees. Itekki teen sitä paljon 😄 Ittelle vaan epäselvää että miten sen voisi säännöillä estää? Ja siis mua kiinnostaa puhua lipsauttelusta vaikka maailman tappiin saakka, ja teenkin sitä (puhumista) tyyliin joka reenissä 😄😄 Itseasiassa reenaan jonkin verran kans miten lipsauttaa parhaiten. Rakastin lipsauttamista 😄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä nyt avaa hieman sitä mitä tarkoitin. Eli jotkut siis tosiaan lipsauttaa tahallaan. Mutta miksi? Haluaa uuden startin, kun jäi heti alakynteen, tai haluaa remmit käyttöön?
Ja taisinki vastata tähän vähän huonosti ✌️ Jengi lipsauttaa tahallaan koska remmeillä pystyy kompensoimaan omia heikkouksia ranteessa ja sormissa. Eli on tyyppejä ketä pystyt voittamaan remmeillä, muttet ilman, ni tottakai vääntäjä haluaa mennä remmeille jos se parantaa mahista voittaa. Ja koska joka suuntaan saa sääntöjen mukaan vääntää (mikä on fiksu sääntö), niin lopputulos on tuollainen. Vähän niiku että jos ihmiset saa tehä mitä haluaa, osasta tulee narkomaaneja. Mutta vielä ankeempaa jos ei sais tehä päätöksiä mitä duunaa ✌️
 
Ja remmit tosiaan tuo tasapuolisuutta myös omasta mielestä vähän siihen jos toisella on paljon sua suurempi käsi...se on musta ihan reilua koska kämmenen kokoon ei voi treenillä vaikuttaa...esim mulla ja topilla on raskaaseen sarjaan suht pienet kädet niin remmi tuo kyllä sitten paremmin niitä kädessä olevia voimia esiin kuin ilman sitä...
 
Ja remmit tosiaan tuo tasapuolisuutta myös omasta mielestä vähän siihen jos toisella on paljon sua suurempi käsi...se on musta ihan reilua koska kämmenen kokoon ei voi treenillä vaikuttaa...esim mulla ja topilla on raskaaseen sarjaan suht pienet kädet niin remmi tuo kyllä sitten paremmin niitä kädessä olevia voimia esiin kuin ilman sitä...
Eli siis mullakin olisi, kun mulla ja sulla on samankokoiset kädet?
 
Ja remmit tosiaan tuo tasapuolisuutta myös omasta mielestä vähän siihen jos toisella on paljon sua suurempi käsi...se on musta ihan reilua koska kämmenen kokoon ei voi treenillä vaikuttaa...esim mulla ja topilla on raskaaseen sarjaan suht pienet kädet niin remmi tuo kyllä sitten paremmin niitä kädessä olevia voimia esiin kuin ilman sitä...
Larratti sanoi jollain videolla että iso kämmen on huijaamista :D itse kutsun sitä yhdeksi lahjakkuuden osa-alueeksi, sama kuin metrin mittainen hobitti kokisi koripallossa pituutensa epäreiluksi ja vaatisi käyttää puujalkoja.
Kuten iso kämmen kädenväännössä pelkkä pituus ei tee hyvää koripalloilijaa, vaikka olisi metrin mittaiset sormet niin ei sillä mitään tee jos ei ole voimaa.
 
Ja taisinki vastata tähän vähän huonosti ✌️ Jengi lipsauttaa tahallaan koska remmeillä pystyy kompensoimaan omia heikkouksia ranteessa ja sormissa. Eli on tyyppejä ketä pystyt voittamaan remmeillä, muttet ilman, ni tottakai vääntäjä haluaa mennä remmeille jos se parantaa mahista voittaa. Ja koska joka suuntaan saa sääntöjen mukaan vääntää (mikä on fiksu sääntö), niin lopputulos on tuollainen. Vähän niiku että jos ihmiset saa tehä mitä haluaa, osasta tulee narkomaaneja. Mutta vielä ankeempaa jos ei sais tehä päätöksiä mitä duunaa ✌️

View: https://www.youtube.com/watch?v=cmaUlMEtxwY

Tässä lipsautuskeskustelussa pitää muistaa juuri tuo aiemmin mainittu eli ei kädestä noin vain livetä, jos toisella on ylivertainen kämmen ei sieltä lähdetä mihinkään.
Menee muuten samanlaiseksi ajatelluksi kuin että eniten nojaava voittaa.

Chaffeesta sanottu että mies on ihminen ilman remmiä mutta kun remmi sidotaan on sama kuin käsi olisi kiinni kuorma-autossa, jos olisi halunnut remmeille niin miksei vaan livennyt Levanin kanssa :D ainiin joo eihän se käykään tuosta vaan...
 
Ja remmit tosiaan tuo tasapuolisuutta myös omasta mielestä vähän siihen jos toisella on paljon sua suurempi käsi...se on musta ihan reilua koska kämmenen kokoon ei voi treenillä vaikuttaa...esim mulla ja topilla on raskaaseen sarjaan suht pienet kädet niin remmi tuo kyllä sitten paremmin niitä kädessä olevia voimia esiin kuin ilman sitä...
Reiluudesta senverran että yllättävän paljon on tullut vastaan näkemyksiä joiden mielestä Oleg Zhokh ei olisi saanut kilpailla kädenväännössä kun oli epäreilua muita kohtaan, tuollainen ajatustapa tuntuu heti alkuun jo absurdilta.
Oleg.jpg
oleg 2.jpg


Ei ole ollut ongelmia lipeämisen kanssa Olegilla vaikka nuo sormet on lähes käyttökelvottomat ja eikö se vasta olekin epäreilua kun kämmen on tuollainen epämuodostunut sekasikiö :)
Remmeistä monet saa hyötyä ja niitä pitää osata käyttää mutta ajatus että alotettaisiin aina suoraan remmillä on aivan idioottimainen omasta mielestä.
 
Ja remmit tosiaan tuo tasapuolisuutta myös omasta mielestä vähän siihen jos toisella on paljon sua suurempi käsi...se on musta ihan reilua koska kämmenen kokoon ei voi treenillä vaikuttaa...esim mulla ja topilla on raskaaseen sarjaan suht pienet kädet niin remmi tuo kyllä sitten paremmin niitä kädessä olevia voimia esiin kuin ilman sitä...
Väänsin muuten nolla kertaa remmeillä näissä kisoissa. Mutikainen sai uskoteltua mulle että oisin muka remmivääntäjä 😄
 
Larratti sanoi jollain videolla että iso kämmen on huijaamista :D itse kutsun sitä yhdeksi lahjakkuuden osa-alueeksi, sama kuin metrin mittainen hobitti kokisi koripallossa pituutensa epäreiluksi ja vaatisi käyttää puujalkoja.
Kuten iso kämmen kädenväännössä pelkkä pituus ei tee hyvää koripalloilijaa, vaikka olisi metrin mittaiset sormet niin ei sillä mitään tee jos ei ole voimaa.
Olen samaa mieltä!!
 
Ja taisinki vastata tähän vähän huonosti ✌️ Jengi lipsauttaa tahallaan koska remmeillä pystyy kompensoimaan omia heikkouksia ranteessa ja sormissa. Eli on tyyppejä ketä pystyt voittamaan remmeillä, muttet ilman, ni tottakai vääntäjä haluaa mennä remmeille jos se parantaa mahista voittaa. Ja koska joka suuntaan saa sääntöjen mukaan vääntää (mikä on fiksu sääntö), niin lopputulos on tuollainen. Vähän niiku että jos ihmiset saa tehä mitä haluaa, osasta tulee narkomaaneja. Mutta vielä ankeempaa jos ei sais tehä päätöksiä mitä duunaa ✌️
Lähtökohtaisesti niin että mitä vähemmän sääntöjä lajissa niin sen parempi, alkaa muistuttaan baarin junttivääntöjä muuten.
"hei et saa tehä noin ja näin vaan näin" ja selitykset perään kun häviää.
 
En tiedä missä Brzenk on sanonut että leuanveto on paras liike väännön treenaamiseen mutta jollain videolla kun kysyttiin tuota niin sanoi että kädenvääntö on tärkein voiman kehittäjä kädenvääntöön.
Apuliikkeet on vain apuliikkeitä.
Apuliikkeestä puhe joo. Ei mikää laji kehity paremmin ku tekemällä ite lajia. <--- en aio ees miettiä onko poikkeuksia tossa, eli joku voi tarttua halutessaan.
 
Apuliikkeestä puhe joo. Ei mikää laji kehity paremmin ku tekemällä ite lajia. <--- en aio ees miettiä onko poikkeuksia tossa, eli joku voi tarttua halutessaan.
Monihan yrittää kädenväännössä etsiä apuliikkeiden kadonnutta Eldoradoa mikä muuttaisi kaiken kullaksi 😄
 
"Tuliset haastematsit 13.8.2022

Vasen käsi

Momo Abdolvand Vs Topi juvonen vasen käsi

Carlo Lombardo vs Jesse Ilvonen vasen käsi

Marko karppinen Vs Toni Lindström vasen käsi

Juha Mikkonen vs Juhani Pajunen vasen käsi

Topias Riikonen vs Ville Mutikainen vasen käsi

Jesse Ilvonen vs Kasper Loukola vasen käsi

Ville Toiva vs Santeri Hukkanen vasen käsi

Erkki laiv vs Toni Lindström vasen käsi

Oikea käsi

Carlo Lombardo vs Topias Riikonen oikea käsi

Anssi Ainali Oikea käsi vs Ville Mutikainen oikea käsi

Juho vartiainen vs Erkki Laiv oikea käsi

Topi Juvonen vs Ville toiva oikea käsi

Santeri hukkanen vs Momo Abdolvand oikea käsi

Kasper loukola vs Jesse Ilvonen oikea käsi

Toni Lindström vs Marko Karppinen oikea käsi

Topias Riikonen vs Ville Mutikainen oikea käsi

Juho Vartiainen vs Juha Mikkonen oikea käsi

Lisäksi lopuksi oikean käden/ vasemman käden voittajien voittaja💪"
 
"Tuliset haastematsit 13.8.2022

Vasen käsi

Momo Abdolvand Vs Topi juvonen vasen käsi

Carlo Lombardo vs Jesse Ilvonen vasen käsi

Marko karppinen Vs Toni Lindström vasen käsi

Juha Mikkonen vs Juhani Pajunen vasen käsi

Topias Riikonen vs Ville Mutikainen vasen käsi

Jesse Ilvonen vs Kasper Loukola vasen käsi

Ville Toiva vs Santeri Hukkanen vasen käsi

Erkki laiv vs Toni Lindström vasen käsi

Oikea käsi

Carlo Lombardo vs Topias Riikonen oikea käsi

Anssi Ainali Oikea käsi vs Ville Mutikainen oikea käsi

Juho vartiainen vs Erkki Laiv oikea käsi

Topi Juvonen vs Ville toiva oikea käsi

Santeri hukkanen vs Momo Abdolvand oikea käsi

Kasper loukola vs Jesse Ilvonen oikea käsi

Toni Lindström vs Marko Karppinen oikea käsi

Topias Riikonen vs Ville Mutikainen oikea käsi

Juho Vartiainen vs Juha Mikkonen oikea käsi

Lisäksi lopuksi oikean käden/ vasemman käden voittajien voittaja💪"
Mielenkiintoisia haasteotteluita näin sm-kisojen jälkilöylynä.
Missä päin suomea nämä käydään?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom