Kädenvääntö

Toi ois super mielenkiintonen!

Mut Laletinin toprollia ei tule väheksyä. Todella paha jos pääsee reagoimaan edes vähän aikasemmin ku vastus.

Mielenkiintonen myös runttaisiko Levan läpi Toddin Kings Moven. Luulen että runttaisi kyllä. Bagentt: "He is at in Awesome, ridiculous form."

Mielenkiintonen myös runttaisiko Levan läpi Toddin Kings Moven. Luulen että runttaisi kyllä. Bagentt: "He is at in Awesome, ridiculous form."

Eiköhän me sekin matsi nähdä ihan lähiaikoina! Toddia varmasti kutkuttaa haastaa maailman paras. Ja tälläkertaa voittaa :D

Momon nopeus ei näytä riittävän Salmista ja Heinosta vastaan.

Onko kiinni nopeudesta vai käsikontrollista? Vanha sanonta: "et voi lyödä, jos sinulle ei ole kontrollia" saattaa tässä pitää paikkansa?

Onko kiinni nopeudesta vai käsikontrollista? Vanha sanonta: "et voi lyödä, jos sinulle ei ole kontrollia" saattaa tässä pitää paikkansa?
Saatat hyvinnii olla oikeassa. Otteen haku Momon heikkous. Treeneissä pyrkii ja pääsee ottamaan yliotteen, mutta kisaväännössä ei saa lähdössä samaa etua.

Saatat hyvinnii olla oikeassa. Otteen haku Momon heikkous. Treeneissä pyrkii ja pääsee ottamaan yliotteen, mutta kisaväännössä ei saa lähdössä samaa etua.

Mä näkisin että otteen haku ja startti on Momon kaksi kovinta vahvuutta, mutta myös Salminen ja Heinonen on pirun kovia niissä.

Kaikki noi vääntäjät on enemmän iskijöitä kuin koppaajia, siksi se joka voittaa startin, vie koko matsin.

Toivottavasti nähdään. Viittaatko 2016 Cyplenkov matsiin tuolla tällä kertaa voittaa?

Ohan Toddi muutamaan otteeseen ollu tossa ykkössija matsissa, mutta jotenki aina hävinny erittäin täpärästi.

Mä näkisin että otteen haku ja startti on Momon kaksi kovinta vahvuutta, mutta myös Salminen ja Heinonen on pirun kovia niissä.

Kaikki noi vääntäjät on enemmän iskijöitä kuin koppaajia, siksi se joka voittaa startin, vie koko matsin.
Te HAK:n pojat tunnutte olevan jo ihan periaatteesta eri mieltä. Harmi vaan että olette useimmiten väärässä :-) Ainakin treeneissä on tullut ilmi se kun Momo pistetään lähtemään tuomarin valvomalla otteella, niin vaikeuksia tulee. Tätä vikaa on kyllä muissakin kun väännetään treenivääntöjä. Yritetetään aina lähteä hieman omaa tyyliä hyödyttävältä puolelta. Tämä on mielestäni tyhmää, sillä eikö harjoituksissa kannattaisi lähteä mieluummin vaikka pienestä tappiokulmasta, niin kisaväännöt kulkis sitten paremmin?

Te HAK:n pojat tunnutte olevan jo ihan periaatteesta eri mieltä. Harmi vaan että olette useimmiten väärässä :-) Ainakin treeneissä on tullut ilmi se kun Momo pistetään lähtemään tuomarin valvomalla otteella, niin vaikeuksia tulee. Tätä vikaa on kyllä muissakin kun väännetään treenivääntöjä. Yritetetään aina lähteä hieman omaa tyyliä hyödyttävältä puolelta. Tämä on mielestäni tyhmää, sillä eikö harjoituksissa kannattaisi lähteä mieluummin vaikka pienestä tappiokulmasta, niin kisaväännöt kulkis sitten paremmin?

Oma pointti siis, että mun silmään näyttäs että Momolla kova toprolli startti. Ja se on sen vahvuus. Tietenki jos viel reeneissä ottaa epäreiluja otteita ni se vielä tietenkin entisestään korostuu :D Siitä varmaan ollaan samaa mieltä että Momo, Heinonen ja Salminen on kaikki enemmän hyökkäyssuunnan vääntäjiä, kuin koppaajia jotka puolustaa vastustajan nurin?

Ja siis toi jälkimmäinen pointtis on täysin totta. Tietenki ihminen ei oo kone, ja joku saattaa tarvita sen että on tosi dominoiva reeneissä, jotta itseluottamus toimii sit kisoissa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onkohan tuo vahvin vääntäjä ever?

Aika lähellä varmasti. Joku Cyplekov vasurilla, tai Brzenk oikeella parhaimmilaan ois ollu mielenkiintosta nähdä!

Luin että;
84 MM-kisoissa hävisi Cleve Deanille voitettuaan 20v Brzenkin.

Joo ei sellasta mestaria ookkaan joka ei ois hävinny kymmeniä matseja jossain välissä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom