- Ikä
- 39
Tota mä sanon jo matsiksi!!!Mua vastaan tulis Emil Österman, jos järjestäjille sopii?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tota mä sanon jo matsiksi!!!Mua vastaan tulis Emil Österman, jos järjestäjille sopii?
Mites Toiva?Olisiko jollain raskaan ukolla kiinnostusta vääntää Porissa saaranluoman Topia vastaan?
Olisi mielenkiintoista nähdä myös sirkkilä vastaan saaranluomaMites Toiva?
Niin olis! Toivalla on muuta menoa. Onko kukaan vielä kysynyt Sirkkilältä?Olisi mielenkiintoista nähdä myös sirkkilä vastaan saaranluoma
Olisiko jollain raskaan ukolla kiinnostusta vääntää Porissa saaranluoman Topia vastaan?
SIRKKILÄ!Olisi mielenkiintoista nähdä myös sirkkilä vastaan saaranluoma
tuleeko tämä nyt saaraluomalta vai sinulta?SIRKKILÄ!
Teidät on haastettu. It is on.
Heh Saaranluoman puolesta tietenkin Mut oishan toi hauska nähä, vaikka munkin papereissa äijä iso ennakkosuosikkituleeko tämä nyt saaraluomalta vai sinulta?
Noniin!!! Nyt puhutaan asiaa *Popparit ostettu*Saaranluoma Sirkkilä kuuluis toteutuvan...
Mun piti alunperin tulla tonne vähintään kilpailemaan, mutta niin paljon kaikkee tossa ympärillä ni ei vaan pysty Kysykää Sannia, se juonsi mega hyvin suomenvahvimmassa!Tuolta puuttuu enää vain Juvosen juonto!
Sanni osaa kyllä selostaa kans hyvin! mutta äijä on kuitenkin Suomen Bagent!Mun piti alunperin tulla tonne vähintään kilpailemaan, mutta niin paljon kaikkee tossa ympärillä ni ei vaan pysty Kysykää Sannia, se juonsi mega hyvin suomenvahvimmassa!
Suomen Bagent Oli 10v sitten vasurilla ok, nykysin vain suu käy!Sanni osaa kyllä selostaa kans hyvin! mutta äijä on kuitenkin Suomen Bagent!