Niin olis! Toivalla on muuta menoa. Onko kukaan vielä kysynyt Sirkkilältä?Olisi mielenkiintoista nähdä myös sirkkilä vastaan saaranluoma![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin olis! Toivalla on muuta menoa. Onko kukaan vielä kysynyt Sirkkilältä?Olisi mielenkiintoista nähdä myös sirkkilä vastaan saaranluoma![]()
Olisiko jollain raskaan ukolla kiinnostusta vääntää Porissa saaranluoman Topia vastaan?
SIRKKILÄ!Olisi mielenkiintoista nähdä myös sirkkilä vastaan saaranluoma![]()
tuleeko tämä nyt saaraluomalta vai sinulta?SIRKKILÄ!
Teidät on haastettu. It is on.
Heh Saaranluoman puolesta tietenkintuleeko tämä nyt saaraluomalta vai sinulta?![]()
Noniin!!! Nyt puhutaan asiaaSaaranluoma Sirkkilä kuuluis toteutuvan...
Mun piti alunperin tulla tonne vähintään kilpailemaan, mutta niin paljon kaikkee tossa ympärillä ni ei vaan pystyTuolta puuttuu enää vain Juvosen juonto!
Sanni osaa kyllä selostaa kans hyvin! mutta äijä on kuitenkin Suomen Bagent!Mun piti alunperin tulla tonne vähintään kilpailemaan, mutta niin paljon kaikkee tossa ympärillä ni ei vaan pystyKysykää Sannia, se juonsi mega hyvin suomenvahvimmassa!
Suomen BagentSanni osaa kyllä selostaa kans hyvin! mutta äijä on kuitenkin Suomen Bagent!
Oletusarvoisesti Laletin voittaa Dzeranovin ja Levan puolustaa onnistuneesti mestaruuttaan Jerryä vastaan.katso liitettä 268112
Vitali näyttää keränneen massaa jonkun verran...nyt olisi mielenkiintoista nähdä se levania vastaan![]()
Oletusarvoisesti Laletin voittaa Dzeranovin ja Levan puolustaa onnistuneesti mestaruuttaan Jerryä vastaan.
Pitääköhän Vitalyn voittaa Ermes enne ku annetaan mahdollisuus Levania vastaan?
Kävis järkeen
Mä ite laittaisin nää parhaat haastajat jokaisen vuorollaan titteli otteluun, ilman sen suurempia draaman kaaria mutta minähän en olekkaan mikään viihdealan bisnesmies![]()