Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon jotenki sairas, mut tykkään lukea tuloksia ja kuvitella matsit 😄 Tosin Usa vs Ranska kobon olympiafinaali kans vähän rajottaa seuraamista.
John Brzenk vs Leonidas arkona.webp
 
Topinkin pitää kehitellä tuollainen larrattimainen örinä-ääni liveselostuksiinsa.
Ollut vähän heikosti juontoja vaan nyt. Pitää öristä helsinki openissa sit kaiken eestä 😄
 
On se pappa kyllä rautanen edelleen 😮😄 Huh huh. Ja missä kulmissa pitää! 🫡🫡🫡
Rautainen pappa todellakin, 60 vuotias voittaa voimalajissa 25 vuotiaan vastustajan jolla yli 20 kiloa enemmän lihasta.

Harvassa on lajit joissa tuo onnistuu 😄 taitaa olla yleisvoimassa vahvin jota vastaan John on vääntänyt, 270 kiloa raakapenkki ja 400 kiloa jalkakyykky, saksan ennätys hauiskäännössä.

View: https://www.youtube.com/shorts/UeYmMy2Eiwk


Legendaarinen matsi jo syntyessään.
 
Kova suoritus tietenkin tuo Leonidaksen 150 kg hauiskääntö, mutta eikö se ole noin epäpuhtaasti suoritettuna ennemminkin rinnalleveto vastaotteella?
Kai tossa isoin ero rinnallevetoon ettei mennä alle lainkaan?
 
Kova suoritus tietenkin tuo Leonidaksen 150 kg hauiskääntö, mutta eikö se ole noin epäpuhtaasti suoritettuna ennemminkin rinnalleveto vastaotteella?

Itse kun menny isoihin painoihin niin liike on enemmänkin rinnalleveto vastaotteella kuin hauiskääntö. Silti vaan 90 kg rive vastaotteella.
 
Itse kun menny isoihin painoihin niin liike on enemmänkin rinnalleveto vastaotteella kuin hauiskääntö. Silti vaan 90 kg rive vastaotteella.
Siis miten vastaotteella edes tehdään rinnalleveto? 😄 Kun eihän ranteet anna vetää suoraan ylöspäin painoa?
 
Siis miten vastaotteella edes tehdään rinnalleveto? 😄 Kun eihän ranteet anna vetää suoraan ylöspäin painoa?

Se on "rinnalleveto". Eli lantiolla kova helppi siihen käännön alkuun ja ehkä polvista pieni niiaus vielä että kääntyy helpommin se loppu. Ite en oo ottanu mitään rajoitteita. Kaikki keinot sallittu. Vastaotteella mutkatangolla, keinolla millä hyvänsä kädet koukkuun.
 
Back
Ylös Bottom