Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Matti on liian kitkanen! Ei oo mun vika et se on sellanenJa sun on aika hoitaa marjomaa!
Koita voimalla!!Matti on liian kitkanen! Ei oo mun vika et se on sellanen
Joo nyt kokeiltu tekniikalla lähivuodet eikä oo inahtanutkaanKoita voimalla!!
Mä oon jotenki sairas, mut tykkään lukea tuloksia ja kuvitella matsit Tosin Usa vs Ranska kobon olympiafinaali kans vähän rajottaa seuraamista.
Ollut vähän heikosti juontoja vaan nyt. Pitää öristä helsinki openissa sit kaiken eestäTopinkin pitää kehitellä tuollainen larrattimainen örinä-ääni liveselostuksiinsa.
Rautainen pappa todellakin, 60 vuotias voittaa voimalajissa 25 vuotiaan vastustajan jolla yli 20 kiloa enemmän lihasta.On se pappa kyllä rautanen edelleen Huh huh. Ja missä kulmissa pitää!
Tätä olen miettinyt kanssaHarvassa on lajit joissa tuo onnistuu
Kai tossa isoin ero rinnallevetoon ettei mennä alle lainkaan?Kova suoritus tietenkin tuo Leonidaksen 150 kg hauiskääntö, mutta eikö se ole noin epäpuhtaasti suoritettuna ennemminkin rinnalleveto vastaotteella?
Kova suoritus tietenkin tuo Leonidaksen 150 kg hauiskääntö, mutta eikö se ole noin epäpuhtaasti suoritettuna ennemminkin rinnalleveto vastaotteella?