Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole pahemmin kiinnostusta meneillään olevaan EvsW14? Vähän turha kallis streami katsoa sivusilmällä kun Olympialaiset vielä tässä.
 
Ei ole pahemmin kiinnostusta meneillään olevaan EvsW14? Vähän turha kallis streami katsoa sivusilmällä kun Olympialaiset vielä tässä.
Mä oon jotenki sairas, mut tykkään lukea tuloksia ja kuvitella matsit 😄 Tosin Usa vs Ranska kobon olympiafinaali kans vähän rajottaa seuraamista.
 
Mä oon jotenki sairas, mut tykkään lukea tuloksia ja kuvitella matsit 😄 Tosin Usa vs Ranska kobon olympiafinaali kans vähän rajottaa seuraamista.
Kyllä jää kobot ja kobet kakkoseksi, Chance Shawilta huikea suoritus Larrattia vastaan.
Meni todella kummalliseksi monelta osin, oli pientä painiottelua kesken matsin 😄
 
Ei ole pahemmin kiinnostusta meneillään olevaan EvsW14? Vähän turha kallis streami katsoa sivusilmällä kun Olympialaiset vielä tässä.
Suomalaisten kisat ohi ja mitalihaaveet haudattu, painnonnoston olympiafinaalin ja Ingebrigtsenin voiton kerkeää katsella myöhemmin.
 
Mä oon jotenki sairas, mut tykkään lukea tuloksia ja kuvitella matsit 😄 Tosin Usa vs Ranska kobon olympiafinaali kans vähän rajottaa seuraamista.
Kyllä ite mielellään katson suoraan livenä, mutta nyt oli vähän huonompi kattaus ja olisi kuitenkin katsottu sivusilmällä, niin en laittanut 19e. Toki en olisi jaksanut valvoakaan nyt. :giggle:
 
Jerry otti muuten vakuuttavan voiton. Kukahan on seuraavaksi vastassa? 🤔

Chaffee on taas ison näköinen ja räjähtävä, ainakin ekan erän. Ihmeellisesti hyytyy aina toisesta erästä eteenpäin.
Ois hienoa nähädä Kahvi vielä kerran ihan maailman huipulla 😮 Olikohan se niin että kaaviot suosi sitä muutenkin paremmin sillon 10v sitten kun dominoi isosti?

Jerry kans mageesti edelleen äärimmäisen kova. Oliko se pieksäny Laletinin jo? 😄😄
 
Back
Ylös Bottom