Hyvä matsi, kunnon jauhamista.
Varsinkin kun ottaa huomioon että herrojen aikaisempi kohtaaminen päätyi Babajevin voittoon mutta kummankaan käsi ei päätynyt missään vaiheessa tyynyyn vaikka oli 6 erän formaatti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käsittääkseni Devonin seuraava matsi on 115kg sarjassa David Dadikyania vastaan eli oletettavasti seuraavassa east vs westissä.Nyt jos/kun Devon menee tonne 115 kg sarjaan niin eihän sille mahda siellä kukaan yhtään mitään. Aivan käsittämätön päällikkö siinä sarjassa. 105 kg sama homma.
Käsittääkseni Devonin seuraava matsi on 115kg sarjassa David Dadikyania vastaan eli oletettavasti seuraavassa east vs westissä.
Mielestäni tuossa matsissa ei ole juurikaan järkeä, ellei Dadikyan ole yhtäkkiä kehittynyt valtavasti.
Hullun paljon vähemmän hype matsi ku Levania vastaanJoo ilmeisesti Dadikyania vastaan. Kova ukko, mutta eiköhän Devon vie aika helposti tuon.
voipi olla että Devon joutuu vääntään väkisinkin taas superissa että saa hype matseja. 115kg jokainen vastustaja oikeella on missmatch ja hype nolla. Vasurilla oliskin sitten paljon hyviä matseja muualla kuin superissa. Mutta vasuri on vieläkin vähän vajaa hype sama kuka vääntääHullun paljon vähemmän hype matsi ku Levania vastaan
Vähän sivuhuomiona, mut Devon kyllä mielenkiintonen koekaniini tosta apuliikkeiden merkityksestä. Reenaa vaan pöytää vasurilla, vaikkakin useammin viikossa, ni leveli selkeesti huonompi kuin oikealla.voipi olla että Devon joutuu vääntään väkisinkin taas superissa että saa hype matseja. 115kg jokainen vastustaja oikeella on missmatch ja hype nolla. Vasurilla oliskin sitten paljon hyviä matseja muualla kuin superissa. Mutta vasuri on vieläkin vähän vajaa hype sama kuka vääntää
Luulen kanssa Että Devon on ihan liikaa kaikille tossa sarjassa.Joo ilmeisesti Dadikyania vastaan. Kova ukko, mutta eiköhän Devon vie aika helposti tuon.
Kahteen matsiin engin taitaa levanin kans vuodessa pyrkiäkkin ja ermeksen sekä morozovin välissä olis ollu vain 4kk mutta levan rikko ranteensa. onhan tuo kyllä sinänsä koomista että äijä on vääntäny 2019 jälkeen vain chaffeeta, Devonia ja ermestä vastaan, 4-5 vuotta ja 4 matsia. Toivon todella että kurdecha tai revaz saa ens kerralla mahiksen, tai vaikka morozov jos pääsee kuntoon ettei sielä taas ole Ermes ja vuoden päästä Devon.Luulen kanssa Että Devon on ihan liikaa kaikille tossa sarjassa.
Mut se ottelun järkevyys tulee osittain siitä että pakkohan mestarin on ottaa haastajia vastaan. Muutenhan siinä tittelistä ei ole oikein mitään mieltä, jos sen saa kerran voitettuaan vaan pitää loputtomiin kun "ei ole varteenotettavia kilpailijoita".
Mun mielestä Levanin pitäis myös vääntää vähintään 2, mieluummin useampi ottelu vuodessa, eri vastustajia vastaan oli järkeä tai ei.
Syy miks Brzenk on mun kirjoissa edelleen goat, on se että se kilpaili tosi paljon ja silti hävisi harvoin.
Ehdottomasti. Ermes, Kurdecha, Laletin, Morozov, Revaz, Cadorette...Kahteen matsiin engin taitaa levanin kans vuodessa pyrkiäkkin ja ermeksen sekä morozovin välissä olis ollu vain 4kk mutta levan rikko ranteensa. onhan tuo kyllä sinänsä koomista että äijä on vääntäny 2019 jälkeen vain chaffeeta, Devonia ja ermestä vastaan, 4-5 vuotta ja 4 matsia. Toivon todella että kurdecha tai revaz saa ens kerralla mahiksen, tai vaikka morozov jos pääsee kuntoon ettei sielä taas ole Ermes ja vuoden päästä Devon.
Miettikää kun ois myös kaavioturnaus missä noi kaikki nimet. Huh huhEhdottomasti. Ermes, Kurdecha, Laletin, Morozov, Revaz, Cadorette...
Äijää vaan jonossa vastaan ja sitten vaikka uus kierros alusta jos kaikki kaatuu. Nähdään että keneltä löytyy sitä voitonnälkää
PItää lähettää Ermesille fazerin sinistä laatikko, niin saa painon sinne 140-150kg. Itse näen, että Ermesissä on kuitenkin se paras potentiaali haastamaan Levan 10v sisään.
Haastamaan 10v sisällä? Jos Ermes olis ollu ihan pikkusen vahvempi tai Levan heikompi niin Italian mies olis voittanu jo sen edellisen kohtaamisen. Oli todella pienestä kiinni.Hyviä kommentteja Levanin kilpailurytmiin, mutta toisaalta ymmärtää, että jos olet paras ja vahvin koskaan + rahaa riitää, niin ei sitä fanien takia niitä kyniksien käsiä jaksa käydä vääntämässä pöytään :D Devonkin kuuluu siis tähän kategoriaan Levanin perspektiivistä. Harmi homma sinänsä, ettei Levanille ole edes sille seinälle vastustajaa. Toisaalta hienoa, että joku kykenee dominoimaan koko lajia näin omassa painoluokassaan.
PItää lähettää Ermesille fazerin sinistä laatikko, niin saa painon sinne 140-150kg. Itse näen, että Ermesissä on kuitenkin se paras potentiaali haastamaan Levan 10v sisään.
Moni sovittelee goatin viittaa Devonin harteille ja muidenkin huippuvääntäjien, mutta totuus vain on se että vuohia on yksi ja ainoa tässä lajissa: John Brzenk.Luulen kanssa Että Devon on ihan liikaa kaikille tossa sarjassa.
Mut se ottelun järkevyys tulee osittain siitä että pakkohan mestarin on ottaa haastajia vastaan. Muutenhan siinä tittelistä ei ole oikein mitään mieltä, jos sen saa kerran voitettuaan vaan pitää loputtomiin kun "ei ole varteenotettavia kilpailijoita".
Mun mielestä Levanin pitäis myös vääntää vähintään 2, mieluummin useampi ottelu vuodessa, eri vastustajia vastaan oli järkeä tai ei.
Syy miks Brzenk on mun kirjoissa edelleen goat, on se että se kilpaili tosi paljon ja silti hävisi harvoin.
Josko se zloty tur olisi loppuvuonna, ja kaikki kärkiukot sinne.Miettikää kun ois myös kaavioturnaus missä noi kaikki nimet. Huh huh
Kahteen matsiin engin taitaa levanin kans vuodessa pyrkiäkkin ja ermeksen sekä morozovin välissä olis ollu vain 4kk mutta levan rikko ranteensa. onhan tuo kyllä sinänsä koomista että äijä on vääntäny 2019 jälkeen vain chaffeeta, Devonia ja ermestä vastaan, 4-5 vuotta ja 4 matsia. Toivon todella että kurdecha tai revaz saa ens kerralla mahiksen, tai vaikka morozov jos pääsee kuntoon ettei sielä taas ole Ermes ja vuoden päästä Devon.
Kaksi suurinta syytä miksi Levanilla on top 8-vuoden jälkeen noin vähän matseja ovat korona joka tehokkaasti hankaloitti kilpailuja joka maassa, ja se että halukkaita vääntämään Levania vastaan ei ole.Hyviä kommentteja Levanin kilpailurytmiin, mutta toisaalta ymmärtää, että jos olet paras ja vahvin koskaan + rahaa riitää, niin ei sitä fanien takia niitä kyniksien käsiä jaksa käydä vääntämässä pöytään :D Devonkin kuuluu siis tähän kategoriaan Levanin perspektiivistä. Harmi homma sinänsä, ettei Levanille ole edes sille seinälle vastustajaa. Toisaalta hienoa, että joku kykenee dominoimaan koko lajia näin omassa painoluokassaan.
Ermeksen ja Levanin matsi on sellainen, että näköjään aika erilaisia näkemyksiä jengillä kuin tiukka se todellisuudessa oli.