Kädenvääntö

Käsittääkseni Devonin seuraava matsi on 115kg sarjassa David Dadikyania vastaan eli oletettavasti seuraavassa east vs westissä.

Mielestäni tuossa matsissa ei ole juurikaan järkeä, ellei Dadikyan ole yhtäkkiä kehittynyt valtavasti.

Joo ilmeisesti Dadikyania vastaan. Kova ukko, mutta eiköhän Devon vie aika helposti tuon.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo ilmeisesti Dadikyania vastaan. Kova ukko, mutta eiköhän Devon vie aika helposti tuon.
Hullun paljon vähemmän hype matsi ku Levania vastaan 😄
 
Hullun paljon vähemmän hype matsi ku Levania vastaan 😄
voipi olla että Devon joutuu vääntään väkisinkin taas superissa että saa hype matseja. 115kg jokainen vastustaja oikeella on missmatch ja hype nolla. Vasurilla oliskin sitten paljon hyviä matseja muualla kuin superissa. Mutta vasuri on vieläkin vähän vajaa hype sama kuka vääntää
 
FB_IMG_1714222231797.jpg
 
voipi olla että Devon joutuu vääntään väkisinkin taas superissa että saa hype matseja. 115kg jokainen vastustaja oikeella on missmatch ja hype nolla. Vasurilla oliskin sitten paljon hyviä matseja muualla kuin superissa. Mutta vasuri on vieläkin vähän vajaa hype sama kuka vääntää
Vähän sivuhuomiona, mut Devon kyllä mielenkiintonen koekaniini tosta apuliikkeiden merkityksestä. Reenaa vaan pöytää vasurilla, vaikkakin useammin viikossa, ni leveli selkeesti huonompi kuin oikealla.
 
Joo ilmeisesti Dadikyania vastaan. Kova ukko, mutta eiköhän Devon vie aika helposti tuon.
Luulen kanssa Että Devon on ihan liikaa kaikille tossa sarjassa.

Mut se ottelun järkevyys tulee osittain siitä että pakkohan mestarin on ottaa haastajia vastaan. Muutenhan siinä tittelistä ei ole oikein mitään mieltä, jos sen saa kerran voitettuaan vaan pitää loputtomiin kun "ei ole varteenotettavia kilpailijoita".

Mun mielestä Levanin pitäis myös vääntää vähintään 2, mieluummin useampi ottelu vuodessa, eri vastustajia vastaan oli järkeä tai ei.

Syy miks Brzenk on mun kirjoissa edelleen goat, on se että se kilpaili tosi paljon ja silti hävisi harvoin.
 
Luulen kanssa Että Devon on ihan liikaa kaikille tossa sarjassa.

Mut se ottelun järkevyys tulee osittain siitä että pakkohan mestarin on ottaa haastajia vastaan. Muutenhan siinä tittelistä ei ole oikein mitään mieltä, jos sen saa kerran voitettuaan vaan pitää loputtomiin kun "ei ole varteenotettavia kilpailijoita".

Mun mielestä Levanin pitäis myös vääntää vähintään 2, mieluummin useampi ottelu vuodessa, eri vastustajia vastaan oli järkeä tai ei.

Syy miks Brzenk on mun kirjoissa edelleen goat, on se että se kilpaili tosi paljon ja silti hävisi harvoin.
Kahteen matsiin engin taitaa levanin kans vuodessa pyrkiäkkin ja ermeksen sekä morozovin välissä olis ollu vain 4kk mutta levan rikko ranteensa. onhan tuo kyllä sinänsä koomista että äijä on vääntäny 2019 jälkeen vain chaffeeta, Devonia ja ermestä vastaan, 4-5 vuotta ja 4 matsia. Toivon todella että kurdecha tai revaz saa ens kerralla mahiksen, tai vaikka morozov jos pääsee kuntoon ettei sielä taas ole Ermes ja vuoden päästä Devon.
 
Kahteen matsiin engin taitaa levanin kans vuodessa pyrkiäkkin ja ermeksen sekä morozovin välissä olis ollu vain 4kk mutta levan rikko ranteensa. onhan tuo kyllä sinänsä koomista että äijä on vääntäny 2019 jälkeen vain chaffeeta, Devonia ja ermestä vastaan, 4-5 vuotta ja 4 matsia. Toivon todella että kurdecha tai revaz saa ens kerralla mahiksen, tai vaikka morozov jos pääsee kuntoon ettei sielä taas ole Ermes ja vuoden päästä Devon.
Ehdottomasti. Ermes, Kurdecha, Laletin, Morozov, Revaz, Cadorette...

Äijää vaan jonossa vastaan ja sitten vaikka uus kierros alusta jos kaikki kaatuu. Nähdään että keneltä löytyy sitä voitonnälkää💪
 
Ehdottomasti. Ermes, Kurdecha, Laletin, Morozov, Revaz, Cadorette...

Äijää vaan jonossa vastaan ja sitten vaikka uus kierros alusta jos kaikki kaatuu. Nähdään että keneltä löytyy sitä voitonnälkää💪
Miettikää kun ois myös kaavioturnaus missä noi kaikki nimet. Huh huh 😮
 
Hyviä kommentteja Levanin kilpailurytmiin, mutta toisaalta ymmärtää, että jos olet paras ja vahvin koskaan + rahaa riitää, niin ei sitä fanien takia niitä kyniksien käsiä jaksa käydä vääntämässä pöytään :D Devonkin kuuluu siis tähän kategoriaan Levanin perspektiivistä. Harmi homma sinänsä, ettei Levanille ole edes sille seinälle vastustajaa. Toisaalta hienoa, että joku kykenee dominoimaan koko lajia näin omassa painoluokassaan.

PItää lähettää Ermesille fazerin sinistä laatikko, niin saa painon sinne 140-150kg. Itse näen, että Ermesissä on kuitenkin se paras potentiaali haastamaan Levan 10v sisään.
 
Viimeksi muokattu:
PItää lähettää Ermesille fazerin sinistä laatikko, niin saa painon sinne 140-150kg. Itse näen, että Ermesissä on kuitenkin se paras potentiaali haastamaan Levan 10v sisään.

Eiköhän Kurdetchalla ole parempi potentiaali haastaa Levan.
10v sisään tuolla on jo ihan eri ukot pyörimässä. Joku kuka tänään alottaa vääntämään kerkeää jo aimmin olla kingi kuin 10v päästä. Laji ollut nyt sellaisessa nosteessa että ympäri maailmaa tullut harrastajia paljon lisää ja siitä massasta tulee 10v sisään uusia äijiä top10.
 
Hyviä kommentteja Levanin kilpailurytmiin, mutta toisaalta ymmärtää, että jos olet paras ja vahvin koskaan + rahaa riitää, niin ei sitä fanien takia niitä kyniksien käsiä jaksa käydä vääntämässä pöytään :D Devonkin kuuluu siis tähän kategoriaan Levanin perspektiivistä. Harmi homma sinänsä, ettei Levanille ole edes sille seinälle vastustajaa. Toisaalta hienoa, että joku kykenee dominoimaan koko lajia näin omassa painoluokassaan.

PItää lähettää Ermesille fazerin sinistä laatikko, niin saa painon sinne 140-150kg. Itse näen, että Ermesissä on kuitenkin se paras potentiaali haastamaan Levan 10v sisään.
Haastamaan 10v sisällä? Jos Ermes olis ollu ihan pikkusen vahvempi tai Levan heikompi niin Italian mies olis voittanu jo sen edellisen kohtaamisen. Oli todella pienestä kiinni.

Mä en allekirjota kyllä yhtään et Levan olis mitenkään ylivoimainen ykkönen. Erot muihin vääntäjiin on aika kuitenkin aika pieniä vaikka voittoja tuleekin.

Ja kun sanon pieniä niin tarkotan että jos kisaajilla nyt sattuu olemaan vähän parempi tai huonompi päivä niin ottelu kääntyy jo ihan sen ansiosta.
 
Luulen kanssa Että Devon on ihan liikaa kaikille tossa sarjassa.

Mut se ottelun järkevyys tulee osittain siitä että pakkohan mestarin on ottaa haastajia vastaan. Muutenhan siinä tittelistä ei ole oikein mitään mieltä, jos sen saa kerran voitettuaan vaan pitää loputtomiin kun "ei ole varteenotettavia kilpailijoita".

Mun mielestä Levanin pitäis myös vääntää vähintään 2, mieluummin useampi ottelu vuodessa, eri vastustajia vastaan oli järkeä tai ei.

Syy miks Brzenk on mun kirjoissa edelleen goat, on se että se kilpaili tosi paljon ja silti hävisi harvoin.
Moni sovittelee goatin viittaa Devonin harteille ja muidenkin huippuvääntäjien, mutta totuus vain on se että vuohia on yksi ja ainoa tässä lajissa: John Brzenk.

Ja tuo tuskin tulee koskaan muuttumaan, saavutukset ovat sitä luokkaa ettei muut edes uskalla unelmoida niistä, yli 500 voitettua titteliä yli 40vuoden aikana.
Puhumattakaan että mies oli usein kymmeniä kiloja kevyempi kuin vastustajansa ja omien puheidensa mukaan natu 2004 asti eli reilu puolet kilpaurastaan.

Noin 40 vääntäjää on onnistunut Johnin voittamaan vuosien 1983-2015 välillä oikealla(erävoittoina laskettu), mutta suurimmasta osasta jotka ovat hänet voittaneet Johnilla on enemmän voittoja.
Scott Norton eläköityi lajista kun nuori John hävisi hänelle eikä päässyt ottamaan revanssia, Alan Karaev tuli freesinä vastaan kun John oli vääntänyt pari sarjaa turnauksessa läpi ja hänkin lopetti vääntelyn siirryttyään painihommiin.

Ei väistellyt yhtään ketään ja usein vaikka oli vakavia loukkaantumisia ei perunut sovittuja matseja yms yms.

Siinä pintaraapaisu miksi Brzenk on kädenväännön goat, ansioluettelo on pitkä kuin nälkävuosi enkä niitä ala tähän listaamaan, siinä menisi koko päivä ja on muutakin tekemistä 😄


View: https://www.youtube.com/watch?v=ZPpjlmCq4tI
 
Kahteen matsiin engin taitaa levanin kans vuodessa pyrkiäkkin ja ermeksen sekä morozovin välissä olis ollu vain 4kk mutta levan rikko ranteensa. onhan tuo kyllä sinänsä koomista että äijä on vääntäny 2019 jälkeen vain chaffeeta, Devonia ja ermestä vastaan, 4-5 vuotta ja 4 matsia. Toivon todella että kurdecha tai revaz saa ens kerralla mahiksen, tai vaikka morozov jos pääsee kuntoon ettei sielä taas ole Ermes ja vuoden päästä Devon.
Hyviä kommentteja Levanin kilpailurytmiin, mutta toisaalta ymmärtää, että jos olet paras ja vahvin koskaan + rahaa riitää, niin ei sitä fanien takia niitä kyniksien käsiä jaksa käydä vääntämässä pöytään :D Devonkin kuuluu siis tähän kategoriaan Levanin perspektiivistä. Harmi homma sinänsä, ettei Levanille ole edes sille seinälle vastustajaa. Toisaalta hienoa, että joku kykenee dominoimaan koko lajia näin omassa painoluokassaan.

PItää lähettää Ermesille fazerin sinistä laatikko, niin saa painon sinne 140-150kg. Itse näen, että Ermesissä on kuitenkin se paras potentiaali haastamaan Levan 10v sisään.
Kaksi suurinta syytä miksi Levanilla on top 8-vuoden jälkeen noin vähän matseja ovat korona joka tehokkaasti hankaloitti kilpailuja joka maassa, ja se että halukkaita vääntämään Levania vastaan ei ole.

Muistan kun jossain kohtaa Levan puhui paljon että haluaa matsin mutta ei kukaan ollut valmis vääntämään häntä vastaan, kyllä monet huuteli että Levan Levan mutta kun puheet vakavoitui niin yhtäkkiä kuului vain heinäsirkkojen surinaa 😄

No nyt on nähty Ermeksen ja Devonin toimesta että Levankin on ihminen, ja mielestäni nuo kaikki kärkiukot pitäisi syöttää Levania vastaan.

Genadi olisi mielenkiintoinen vastus, kunhan vaan kuntoutuu.
Kuitenkin vanha "arkkivihollinen" Levanille ja hänkin onnistui Devonin voittamaan, toki tuomarilinjalla mallia sirkus.
 
Eikös Levan ole jotain 35v? Ihan hyvin voi olla 10v päästä vielä dominoimassa samaan tapaan kuin nyt.

Ermeksen ja Levanin matsi on sellainen, että näköjään aika erilaisia näkemyksiä jengillä kuin tiukka se todellisuudessa oli.

Genadi unohtui itsellä kokonaan laskuista, varmasti yksi potentiaalinen haastaja myös lähivuosina.

Kaavioturnaus ois kyllä aika huikea.
 
Josko se zloty tur olisi loppuvuonna, ja kaikki kärkiukot sinne.
Myös Larratt.
Sinne ei tule todellisuudessa lähtemään ketään. En tiedä miten niillä nuo sopparit menee mutta engin on WAFin ukko ja Mazurenko IFAn niin taitaa olla east vs west ukot estyneitä nuihin turnauksiin. Eikä niillä ego kestäs muutenkaan enää kaavio juttuja ku saavat viimein vääntää ranking paikoista isolla rahalla. Omasta mielestä sattuma kaavio muutenkin aivan turha tuolla huipulla
 
Back
Ylös Bottom