Kädenvääntö

Hyvä esimerkki äärimmäisestä genetiikasta brachioradialiksen osalta.

Screenshot 2024-04-22 at 10.57.32.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tota ei voi kyllä laskea Normaaligenetiikkaan eikä myöskään sitä jos omistat 6 sormea samassa kädessä.
 
Hyvä esimerkki äärimmäisestä genetiikasta brachioradialiksen osalta.

katso liitettä 263430
Oleg kyl hauska esimerkki genetiikan merkityksestä. Vasurilla oli noin 80 kilosena maailman absoluuttisessa top3ssa kaikista ihmisistä, oikeella ei mihinkään 😄
 
Onko kukaan Suomalainen koskaan vääntäny tota Rorbakkenia vastaan ? Aika fyysinen tyyppi.
 
Oon samaa mieltä. Pumppaantuu forkut paljon paremmin itse pöytäreenissä mitä millään apuliikkeellä. Tähän varmaan myös kaatuisi oma vääntäminen sitten kisoissa.
Väännätsä joka viikko? Ite huomannu että jos tulee taukoa vähänki, ni pumppi 10x.
 
Väännätsä joka viikko? Ite huomannu että jos tulee taukoa vähänki, ni pumppi 10x.
Nyt ei ole pystynyt joka viikko vääntämään (vaikka haluisi) mutta oon samaa mieltä. Pidempi tauko pöydästä ni on kyl ehkä vähä vahvemman oloi mut pumppi myös paljo isompi. Kai se jotenkin hermosto ja se lihas reagoi erilailla tauon takia.
 
Nyt ei ole pystynyt joka viikko vääntämään (vaikka haluisi) mutta oon samaa mieltä. Pidempi tauko pöydästä ni on kyl ehkä vähä vahvemman oloi mut pumppi myös paljo isompi. Kai se jotenkin hermosto ja se lihas reagoi erilailla tauon takia.
Ite kun väänsin yhes vaihees 2x viikossa, ni tuntu että voimaa ei ollu lainkaan, mutta pysty vääntämään loputtomasti ilman pumppia 😄
 
Ite kun väänsin yhes vaihees 2x viikossa, ni tuntu että voimaa ei ollu lainkaan, mutta pysty vääntämään loputtomasti ilman pumppia 😄
No mulle ois paras 2x viikossa että sais sitä tekniikkaa paremmaksi mutta 1x viikkoon on ollut jo haaste että palautuu paikat. Riippuu paljon siitä kenen kans vääntää myös miten paikat kipeytyy. Tietty myös se mitä muuta tekee viikon aikana.
 
No mulle ois paras 2x viikossa että sais sitä tekniikkaa paremmaksi mutta 1x viikkoon on ollut jo haaste että palautuu paikat. Riippuu paljon siitä kenen kans vääntää myös miten paikat kipeytyy. Tietty myös se mitä muuta tekee viikon aikana.
Sopikaa reenikaverin kanssa että väännätte vaan teknisia toistoja puolelta toiselle ok vastuksella? Ihan ok reeni esim sellanen että tekee apuliikkeitä, ja aina sarjatauoilla kaverin kanssa 10 voittovääntöä. Tossa saa volyymia aika kivasti.
 
Kestäis varmaan paremmin jos sitä ulkokiertoa ei siinä olis. Ainakin forkkuja voi treenaa melkosta vauhtia salilla.
Joo toi sivupaine ja negat pöydässä ongelma miksei sitä voi tehä äärettömiä määriä ✌️
 
Joo toi sivupaine ja negat pöydässä ongelma miksei sitä voi tehä äärettömiä määriä ✌️
Ja se on suurin hermosärkyjen aiheuttaja. Ainakin ite vääntäisin kovaa vaan kerran viikossa ja sitten lopun aikaa vastustreeniä ja aktiivista huoltoa.
 
Ja se on suurin hermosärkyjen aiheuttaja. Ainakin ite vääntäisin kovaa vaan kerran viikossa ja sitten lopun aikaa vastustreeniä ja aktiivista huoltoa.
Joo tolla itekki menny 95% urasta 😄
 
Back
Ylös Bottom