Kädenvääntö

Jaa a, se että 7vk on tosi lyhyt aika kisaprepille😃 oli kuitenkin pitkä aika ennen preppiä tekemättä mitään treeniä👍🏻
Lihasmuistilla tulee!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
S
Brachialis kipeyty melko paljon tuolla nostolla😃 ei oikein tuo riseri kuulu liikepankkeihin ikinä, varmaan saa treeniä kaikessa muussa sivutuotteena..
Saatko miten paljon enemmän pelkällä ranteella tuosta? Itse tulee jonkun verran tuota eristettynä tehtyä kun tulee brachialikselle niin paljon muutenkin kuormitusta.
 
Tiesitkö että tossa toisessa erässä Devonilta repes hauis ja matsi oli ohi?

Itse taas luulin ekan erän jälkeen että Devon vie, mutta sitten repes hauis.


En muistanut koko hommaa. Toivottavasti käsi kestää tällä kertaa Levanin höykkyytyksen ja voimat. :D
 
Mark Wahlberg armwrestling.png

Kädenväännön suosio nousussa?
 
Tässä käy juuri miten Devon laskeskelee. Nyt se Engin jopa puhuu joka videolla kuinka Levanin ranne ei oo sama kun ennen ja paine Georgian puolella nostaa annosta nopeesti aiheuttaa sen että se sit zippaa siinä matsissa. Alan oikeasti jopa miettiä Devonin mahdollisuuteen voittaa toi matsi. 4 kovaa rajoilla vääntöä voi olla liikaa Levanille. Tietty Levan voi psyykata tota että hän olisi vaan heikompi. Niin mäkin teen aina reeneissä :sneaky:
 
Tulee Levanille kiire päästä siihen kuntoon missä oli parhaimmillaan. Tuo viimenen tiukahko kääntö on 80kg enginin mukaan ja Levan käänsi 100kg ennen rannevammaa. Devon pian ottaa tuon ranteen jo eka erässä
Loppi rässin joutuu ottamaan käyttöön tuommosella letku ranteella.
 
Engin kun kävi Georgiassa ja muutti ylöspäin Devonin mahdollisuutta mielessään 45 --> 47 %. Kertoo että ali Enginin odotusten Levanin kondis.
 
Ohhoh. Enginin youtube polli 33 tuhatta ääntä ja Devonin voittoa veikannu 54 % 😮🤯
Luulis että yleinen mielipide on Levan 95 %
Tekijät mitkä luulen että vaikuttaa mielipiteisiin;
1. Levanin rannevamma
2. Devon ollu vakuuttava ja elämänsä kovimassa kunnossa
 
Ohhoh. Enginin youtube polli 33 tuhatta ääntä ja Devonin voittoa veikannu 54 % 😮🤯
Luulis että yleinen mielipide on Levan 95 %
Tekijät mitkä luulen että vaikuttaa mielipiteisiin;
1. Levanin rannevamma
2. Devon ollu vakuuttava ja elämänsä kovimassa kunnossa
3. Devonin miljoona seuraajaakunta jotka uskoo devonin voittoon vaikka se vääntäs norsua vastaan
 
Ohhoh. Enginin youtube polli 33 tuhatta ääntä ja Devonin voittoa veikannu 54 % 😮🤯
Luulis että yleinen mielipide on Levan 95 %
Tekijät mitkä luulen että vaikuttaa mielipiteisiin;
1. Levanin rannevamma
2. Devon ollu vakuuttava ja elämänsä kovimassa kunnossa
Mä uskon että Levan vie tälläkin kertaa 😄
 
Back
Ylös Bottom