Kädenvääntö

Kumma ku nuo kantasoluhoidot ei näytä toimivan ilman kasvuhormoonia :unsure: Pitäs sanoa enginillekkin että unohda kantasoluhoidot ja ala ottamaan sitä mikä Devoniakin korjaa oikeasti...
Juuri näin!tosin en usko että enginkään puhdas on nytkään mutta meneekö siellä sitten jotain muuta kun kasvua 🤔😀
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Levan.png

Levan ainakin on varma voitostaan.
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=HbYf7pTGC9M

Venäjän jätti vs Daavid kahvi revanssi, on kyllä valtavan kokoinen tuo Laletin.


Ei antanu Laletin tällä kertaa yhtään mitään palaa Kahville.

Nyt on 2 dead wrist presseriä ollu puheissa matsista Laletinia vastaan. Jerry ja Kamil Jablonsky. Toi tyyli vaikuttas olevan paha Laletinille. Saattaa käydä niiku Georgi vs Jerry matsissa kun Georgilla oli kaikki, mutta ei vaan onnistunu voittaa silti.
 
Ei antanu Laletin tällä kertaa yhtään mitään palaa Kahville.

Nyt on 2 dead wrist presseriä ollu puheissa matsista Laletinia vastaan. Jerry ja Kamil Jablonsky. Toi tyyli vaikuttas olevan paha Laletinille. Saattaa käydä niiku Georgi vs Jerry matsissa kun Georgilla oli kaikki, mutta ei vaan onnistunu voittaa silti.
Se tekniikka varmasti Laletinin isoin heikkous. Jerry oli kyllä uskomattoman vaisu heti kun Ermes vei väännön eri suuntaan kun Cadoretten pelikirjassa luki🙄

Jotenkin en vieläkään osaa mieltää Kamilia kärki ukkojen haastajaks vaikka voittihan se jo Chaffeen oikeeaalla ja Kody Merrittin ja Larratin vasurilla 😱

Ehkä oon vaan hidas oppimaan 😄😄
 
Tollasella ranteella kelpaa top rollata jengiä💪
Jengi tulee olemaan viljaa Luxenburgissa Kimmon käsittelyssä!!!
 
Brachialis kipeyty melko paljon tuolla nostolla😃 ei oikein tuo riseri kuulu liikepankkeihin ikinä, varmaan saa treeniä kaikessa muussa sivutuotteena..
Ite oon sen verta sokea että en nää onko toi rystysen päältä vai sormien päältä ? On kyl rankka jos sormien päältä vielä.
 

View: https://youtu.be/DD3yBeMgaDw?t=198
Onks tää nyt niiku verrattavissa sit en tiedä. Mun mielestä alkuperäinen riserlift on ettei se remmi koske edes rystysiin vaan on tossa ihan edessä sormilla. Sillä tavoin vuosia sitten näin Larratinkin tätä tekevän ja opettavan. Sitten myöhemmin tuli toi rystysiltä nostaminen mikä enempi pronaationosto.
 

View: https://youtu.be/DD3yBeMgaDw?t=198
Onks tää nyt niiku verrattavissa sit en tiedä. Mun mielestä alkuperäinen riserlift on ettei se remmi koske edes rystysiin vaan on tossa ihan edessä sormilla. Sillä tavoin vuosia sitten näin Larratinkin tätä tekevän ja opettavan. Sitten myöhemmin tuli toi rystysiltä nostaminen mikä enempi pronaationosto.

juuri näin. Alunperin Devonkin sen teki niin että remmi meni rystysten ja sorminivelten välistä, mutta vaihtoi sen joku aika sitten siihen että remmi menee rystysen päältä koska se simuloi itse vääntöä paremmin. Molempia olen itse testannut ja enempi nostan tuolla uudella rystysen päältä tekniikalla, joten siihen perustan että Kurtin nosto on kovempi
 
juuri näin. Alunperin Devonkin sen teki niin että remmi meni rystysten ja sorminivelten välistä, mutta vaihtoi sen joku aika sitten siihen että remmi menee rystysen päältä koska se simuloi itse vääntöä paremmin. Molempia olen itse testannut ja enempi nostan tuolla uudella rystysen päältä tekniikalla, joten siihen perustan että Kurtin nosto on kovempi
Ainakin täysin rystysen päältä on tosi epävakaa nostaa..
 
Ei antanu Laletin tällä kertaa yhtään mitään palaa Kahville.

Nyt on 2 dead wrist presseriä ollu puheissa matsista Laletinia vastaan. Jerry ja Kamil Jablonsky. Toi tyyli vaikuttas olevan paha Laletinille. Saattaa käydä niiku Georgi vs Jerry matsissa kun Georgilla oli kaikki, mutta ei vaan onnistunu voittaa silti.
Vai käykö niinkuin Ermes matsissa, ettei Jerry pääse edes remmeille.
Hyvin huomaa kyllä että Chaffee hyötyy remmeistä suunnattomasti, ei mihinkään ilman.
 
Voisin kuvitella että rystysten päältä nostettaessa kaikki saisivat enempi koska se pronaatio aktivoituu myös avuksi. Tossa Kurtin nostossa on kyllä toi käsi paraller asennossa kun taas esim Ermes nostaa käsi ylöspäin. Siten Kurtin nosto suhteessa paljon puhtaampi vertaus. Juvonen mitä nostat tosta Riseristä ? 😎
 
Voisin kuvitella että rystysten päältä nostettaessa kaikki saisivat enempi koska se pronaatio aktivoituu myös avuksi. Tossa Kurtin nostossa on kyllä toi käsi paraller asennossa kun taas esim Ermes nostaa käsi ylöspäin. Siten Kurtin nosto suhteessa paljon puhtaampi vertaus. Juvonen mitä nostat tosta Riseristä ? 😎
Mähän oon maailman huonoin riseri nostaja 😄 En väännä pöydässä yhtään sen kautta muutenkaan. Ehkä tosin pitäisi ✌️
 
Back
Ylös Bottom