Kädenvääntö

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
TKT Nääsvääntö lienee ykkösvalinta seuraksi täällä Tampereella? Siis näin lajista kiinnostuneelle täydelle noviisille. Sen verran on kiinnostavaa touhua että tekisi mieli lähteä kokeilemaan josko olisi sitten kipinää alkaa lajia ihan oikeasti opiskelemaan ja treenaamaan...

Tuohan on hyvä valmennusvideo jokaiselle, joka lähtee sinua vastaan vääntämään. Luulikohan Viron kaveri välillä jo olevansa kovastikin niskan päällä, näytti niinkuin olisi keskittyminen hänellä vähän herpaantunut?

Mikään taloudellisin tapa voittaa matseja ei tuo sinun tyylisi taida todellakaan olla.

Ei pidä tietenkään niin ymmärtää, että kyseinen matsi ois ollu helppo. Ja oon mä muutamaan kertaa kyseiselle karpaasille hävinnykki.

Toprolli on monasti se helpoin ja nopein tapa voittaa, jos siis siihen pystyy. Ja itekki pyrin siihen tottakai jos mahis tulee. Mutta tilanteen mukaan aina, ja vastustajan heikkouksien ja vahvuuksien lukeminen on suuri osa peliä.

Tosin kyl hookillakin pystyy flässäämään:

TKT Nääsvääntö lienee ykkösvalinta seuraksi täällä Tampereella? Siis näin lajista kiinnostuneelle täydelle noviisille. Sen verran on kiinnostavaa touhua että tekisi mieli lähteä kokeilemaan josko olisi sitten kipinää alkaa lajia ihan oikeasti opiskelemaan ja treenaamaan...

Ehdottomasti mukaan harjotuksiin!

http://skvl.net/index.php?page=seurat
Tuolta löytyy yhteystiedot jos et vielä niitä kattonut :) Todella hyvä seura kyseessä ja mukavia tyyppejä. Jos Noutaja eksyy reeneihin, sano että 2-1 tilanne Juvosen hyväksi edelleen ;)

37:00 kovaa juttua Eric Spotosta!

"I had to give everything to beat this guy, and I was a world champion at the time. This was before anyone knew him or before he was known for his bench"
-Devon Larrat Eric Spotosta

Ei pidä tietenkään niin ymmärtää, että kyseinen matsi ois ollu helppo. Ja oon mä muutamaan kertaa kyseiselle karpaasille hävinnykki.

Toprolli on monasti se helpoin ja nopein tapa voittaa, jos siis siihen pystyy. Ja itekki pyrin siihen tottakai jos mahis tulee. Mutta tilanteen mukaan aina, ja vastustajan heikkouksien ja vahvuuksien lukeminen on suuri osa peliä.

Tosin kyl hookillakin pystyy flässäämään:

Turhan helpolta ei tuolla videollasi se tekemimen näyttänyt, tasapäistä vääntöä varmaan ennemminkin.

https://www.armwrestlingranking.com/ratings/35/heavyweight

IMG_20190124_202032.png

Jollain magiikalla meikäläinen saatu kans tolle listalle :D

Viimeksi muokattu:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
FB_IMG_1548433949411.jpg

Historian havinaa! Harva tietää, että muutaman Suomen vahvin mies -tittelin napannut Niko Vesterinen oli alunperin kädenvääntäjä! Luonnollisesti Nikolla muutama suomen mestaruus tässäkin lajissa :D

Meette V.v.M:n kanssa Rovaniemelle Pasi Kunnarin kättä kokeilemaan!
Ehdottomasti mukana jos jonkinlaisen session sais Pasin kanssa sovittua. Ois enemmän, kuin mahtavaa jos sais jonkinlaisen treeni porukan koottua tänne pohjoisen alueelle. Ite oon pyöritelly mielessä josko kävisi hakeen hieman matskua ja väsäilis pöydän. Toki olis hyvä olla joku jota vastaan siinä väännellä. :D Tietenki sitä kaveriporukassakin muutaman oluen jälkeen saattaa väännöt käydä, mutta kyllähän se olis mukava treenailla ihan säännöllisesti ja asiaan perehtyneiden seurassa.

Jurvassa käytiin eilen perinteisesti suomen kovin kädenvääntökilpailu Häjy Power. Oma vääntö oli aivan kuistin puolella, joten ei siitä sen enempää :D Mutta hyvä kilpailu, jonka raskaan sarjan vei molemmilla käsillä vakuuttavasti vuoden suomalaiseksi miesvääntäjäksi valittu Matti Marjomaa!

Marjomaa on kovassa nousussa, ja oli viime EM kisoissa neljäs! Todella huikea saavutus suomivääntäjältä noissa kinkereissä, ja mitalikin oli erittäin lähellä.

View: https://www.instagram.com/p/BlD1cBpAZDW/

Matin edesottamuksiin voi tutustua miehen instan kautta.

Mutta kokonaisuutena huikea kilpailu ja paikalla todella paljon vääntäjiä joka sarjassa!

Loppuun vielä kevennyksenä mun ja toisen pakkislaisen, Janne Aimasmäen kohtaamiset kyseisessä kisassa ;)

Ehdottomasti mukana jos jonkinlaisen session sais Pasin kanssa sovittua.

Hienoa, kyllä tämä tapaaminen yritetään järjestää tavalla tai toisella. Itselläni tulee ajomatkaa Rovaniemelle sen verran, että ihan lyhyellä varoitusajalla en välttämättä pääse lähtemään. Tulossa olen kuitenkin, ilman muuta.

Jos ketään yhtään lohduttaa, minua ei juurikaan: tuollainen haukipuntari ei taida lähdössä kauheasti taistella siitä ranteen hallinnasta :barefoot:

Ohan tuo nyt hävytön kilomäärä tuossa kulmassa! Ja kun tietää Gasparinin rannevoinat! Sairasta!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom