- Ikä
- 39
Kiitos vastauksista. Silmiin nähden Denis on mielestäni ihan eri ihminen kuin esim. 5-10v sitten. Nyt se on kauhea monsteri, jolle Larrattilla ei ollut mitään saumaa.
Harmi että tämä ei ole UFC jossa mestari joutuu puolustamaan titteliä vähän väliä, vaan näitä matseja on kerran 1-5 vuodessa. Luulis että tuollaisista saisi hyvät rahat kaikki että niitä järjestettäisiin useammin. Vähän sellainen fiilis että Larratt tiesi häviävänsä mutta rahaa tarjottii sen verran että se kannatti vihdoin ja viimein.
Niin ja kerro nyt amatöörille kun ne aloittaa ilman remmiä että mikä se homman nimi on? Miksi tyyliin aina ekaaks yritetään ilman mutta sitten remmillä? Ja mitä ne höpöttää pois paikoiltaan menneitä peukaloita, se varmaan jotenkin liittyy tuohon![]()
Mun mielestä esim 2009 Cypi oli isommassa kunnossa kuin nykysin.
Mä luulen että Larratti usko voittoonsa. On se ennenki vieny hulluja rekkoja sillaa että hävii ekan, tai pari ekaa matsia. Ja aika lähellä se oli Cipuakin vastaan. Netissä on heitelty typeriä prosentti lukemia miesten voimaerosta, mutta ne voi jättää omaan arvoonsa hauskana markkinointina ja fiilistelynä. Tasasen hookkimatsin voi kolmas osapuoli ratkasta "höyhentä heiluttamalla haluamaansa suuntaan." 10% voima ero tarkottaa usein matsia mikä on ohi alle silmänräpäyksessä!
Remmeille meno on vaikeaa kovaa kaveria vastaan, millä on vahva ranne ja sormet. Sitä pitää harjotella paljon, ja siinä pitää olla vahva ja nopee että onnistuu. Nykysessä huippuväännössä jengi on kovia menemään remmeille, sekä sietämättömän vahvoja vääntämään remmeillä, siksi niitä remmimatseja nähään paljon. Mutta ite näkisin että laji menettäs todella paljon hienouksiaan, jos suoraan alotettas aina remmeillä. Ja tosiaan remmeille pääsy pitää aina ansaita!