Kädenvääntö

Jaan ajatuksesi täysin. Minun tausta on voimanostossa reilun 20 vuoden takaa 😅 Sen jälkeen vaihtelevalla intensiteetillä harrastusta jatkettu, kunnes 2020 jouduin kaularankaleikkaukseen joka epäonnistui. Aika tyhjältä kädeltä pääsin aloittamaan treenit sen jälkeen 🤨

Siksi tuota kisaamista kysyin koska tiedän ettei minusta ikinä enää tule hyvää vääntäjää, mutta olisi silti kiva koittaa pientä kilpaa harrastella. Eli jos siellä on tietty taso mihin päästä, niin ei onnistu minulta, mutta omaksi iloksi voisin kilpaa vääntää. Vain koska tykkään lajista.
Ei pidä ikinä sanoa ei ikinä!!!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaan ajatuksesi täysin. Minun tausta on voimanostossa reilun 20 vuoden takaa 😅 Sen jälkeen vaihtelevalla intensiteetillä harrastusta jatkettu, kunnes 2020 jouduin kaularankaleikkaukseen joka epäonnistui. Aika tyhjältä kädeltä pääsin aloittamaan treenit sen jälkeen 🤨

Siksi tuota kisaamista kysyin koska tiedän ettei minusta ikinä enää tule hyvää vääntäjää, mutta olisi silti kiva koittaa pientä kilpaa harrastella. Eli jos siellä on tietty taso mihin päästä, niin ei onnistu minulta, mutta omaksi iloksi voisin kilpaa vääntää. Vain koska tykkään lajista.
Sinänsä omasta mielestä mikään ei ole arvostettavampaa kuin se että harrastaa ja kilpailee jossain lajissa missä tietää olevansa esim keskitasoa tai sen alapuolella, se kertoo enemmän omistautumisesta ja rakkaudesta lajiin kun voitosta voittoon surfailu.Ei en kirjoita tätä siksi että olin SM kisoissa oikealla viimeinen 😂😂😂
 


Hyvä liike on, äsken testailin. Miten se maan vetovoima voikin niin vaihdella, pari sarjaa ja selkeästi kasvoi. :LOL: Mulla on itse tehty kahva, karvalakkimallia, pvc-putkesta ja kun kiepauttaa hihnan muutaman kerran kahvan ympäri, pyrkii se avautumaan. Vähän polttelisi tilata itselleni synttärilahjaksi se mazurenkon ultra grip, loading pin ja pyörivä kahva. Vaikka kyllä itse tehdyilläkin reenin saa aikaan.
 
Sinänsä omasta mielestä mikään ei ole arvostettavampaa kuin se että harrastaa ja kilpailee jossain lajissa missä tietää olevansa esim keskitasoa tai sen alapuolella, se kertoo enemmän omistautumisesta ja rakkaudesta lajiin kun voitosta voittoon surfailu.Ei en kirjoita tätä siksi että olin SM kisoissa oikealla viimeinen 😂😂😂
Sen verran pakko tarkentaa että tuplaeliminaatio kaaviossa 1/4 vääntäjistä on yhtä viimesiä 😉
 
Hyvä liike on, äsken testailin. Miten se maan vetovoima voikin niin vaihdella, pari sarjaa ja selkeästi kasvoi. :LOL: Mulla on itse tehty kahva, karvalakkimallia, pvc-putkesta ja kun kiepauttaa hihnan muutaman kerran kahvan ympäri, pyrkii se avautumaan. Vähän polttelisi tilata itselleni synttärilahjaksi se mazurenkon ultra grip, loading pin ja pyörivä kahva. Vaikka kyllä itse tehdyilläkin reenin saa aikaan.
Oma viritelmissä on sielua!
 
Ei pidä ikinä sanoa ei ikinä!!!
No ei pidä ei, mutta olen realistisen onnellinen tilanteeseeni että yleensä pystyn treenaamaan melko normaalisti. 6 ja 7 hermojen vaurio niskassa tekee tehtävänsä ja takaa että tietyt liikkeet ja liikeradat ei luonnista. Palautuminen on luokkaa 96 vuotias kasvisruokavaliolla oleva mummo.

Mutta, olenhan minä edelleen miehen kokoinen (miten ikinä se määritelläänkään) ja voimailu kiinnostaa kuin kauniit tytöt joskus koulu aikoina, eli hiukan enemmän kuin läksyt. Yhteisöllisyys ja samanhenkisyys on myös plussaa 🙂
 
Sinänsä omasta mielestä mikään ei ole arvostettavampaa kuin se että harrastaa ja kilpailee jossain lajissa missä tietää olevansa esim keskitasoa tai sen alapuolella, se kertoo enemmän omistautumisesta ja rakkaudesta lajiin kun voitosta voittoon surfailu.Ei en kirjoita tätä siksi että olin SM kisoissa oikealla viimeinen 😂😂😂
Haha! Varo vaan, on teoriassa mahdollista että tulevaisuudessa vien sinulta arvokkaan päänahan eli kisojen viimeisen sijan, ja vieläpä kirkkaalla erolla seuravaan. Olisin kyllä mielellään SM-karkeloissa se viimeinen, jos vain pääsisi joskus vääntämään sinne!
 
No ei pidä ei, mutta olen realistisen onnellinen tilanteeseeni että yleensä pystyn treenaamaan melko normaalisti. 6 ja 7 hermojen vaurio niskassa tekee tehtävänsä ja takaa että tietyt liikkeet ja liikeradat ei luonnista. Palautuminen on luokkaa 96 vuotias kasvisruokavaliolla oleva mummo.

Mutta, olenhan minä edelleen miehen kokoinen (miten ikinä se määritelläänkään) ja voimailu kiinnostaa kuin kauniit tytöt joskus koulu aikoina, eli hiukan enemmän kuin läksyt. Yhteisöllisyys ja samanhenkisyys on myös plussaa 🙂
Kuulostaa että mies pitäisi saada reeneihin valonnopeudella 💪 Missäspäin suomea asuitkaan?
 
Onko vaihtoehtoja asua muuta kuin Turun Saaristossa! Eli täällähän minä. Mutta treenit kiinnostaa.
Turusta löytyy Nääsväännön sivujaosto 💪 Todella laadukas reeniympäristö!

 



US National Armwrestling Championship 2023
Team USA Qualifier for the Worlds 2023 in Malaysia
Right hand matches
April 15th Chicago , IL
 
Ois hienoa että joku suomalainen olisi mukana noissa maailman isoissa kutsukilpailuissa, mutta nyt ei mitat täyttävää henkilöä oo aivan tarjolla 😔

Vaatisi geneettisesti lahjakkaan tyypin, joka roinais todella kovaa, sekä pääsis vääntämään joka viikko laadukkaassa seurassa sekä omais pitkän kisakokemuksen. Kimmo Kurtti oli/on erittäin lähellä tuota 💪 Ja ottikin voittoja kovista ukoista Nemiroffissa aikanaan! Tosta vielä Kimmolle yksi steppi ylöspäin, muutama kova kansainvälinen kilpailu alle (mieluiten voitto) ni Engin saattas kiinnostua!
Pakko tarttua kun näin tämän. Mikä on Topin mielestä kovaa roinaamista ?
 
Pakko tarttua kun näin tämän. Mikä on Topin mielestä kovaa roinaamista ?
Ehkä vähän kärjistetysti kirjoitettu, ja etenkin kun ollaan pakkiksella 😄 Mut siis pääpointti että natuna hankala päästä kädenväännössä ihan huipulle ✌️
 
Hankalaa taitaa olla, oli laji mikä hyvänsä🤔😂
Joo todellakin. Kädenväännössä helpompi ku monessa muussa ku harrastajamäärät pieniä ja suhteellinen taso sitä kautta super matala. Mutta mainitsimpa silti 😄
 
Hankalaa taitaa olla, oli laji mikä hyvänsä🤔😂
Äkkiseltään voisi ajatella että esim. curling, pingis ja biljardi voisi olla sen tyyppisiä lajeja missä douping ei ole kovin suuressa roolissa, mutta ehkä siellä vain käytetään aineita mistä en tiedä, parantamaan ominaisuuksia jota en osaa ajatella. Jotain keskittymistä lisäävää, reaktioita parantavaa jne.
 
Joo todellakin. Kädenväännössä helpompi ku monessa muussa ku harrastajamäärät pieniä ja suhteellinen taso sitä kautta super matala. Mutta mainitsimpa silti 😄
Oon kyllä Topin kans samaa mieltä siitä että 115kg ja siitä ylöspäin olevat ammattiliigasarjat niin roinausmäärät ovat varmasti tosi korkeitakin. Melkeimpä verrattavissa vahvamiesukkojen ammattiliigoihin ja mm-kisoihin. Kyllä varmasti Waf liiton kisoista on hankala siirtyä suoraan näihin ammatiliittojen matseihin. Tosin kyllä varmasti Waf ja IFan kisoissa myös roinataan mut samalla tavalla verrattavissa kuin esim yleisurheiluun. Ryan Espey juuri viimesimmässä livessä puhui kuinka olisi halukas lähtemään IFan MM kisoihin kun on niin sanotusti playfield is more equal. Tuossa Usan IFa nationalin kilpailuissa on erikoista että usan kisoissa ei testata tossa liitossa mutta sitten kun pitäisi lähteä maailmalle kilpailemaan niin testataan kyllä. Joten Usan IFa mitalistit eivät lähde aina sitten MM kisoihin kun käry kävisi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom