Kädenvääntö

Tästä jotenki tuli mieleen se kun meijän Henkka muutama vuos sitten piti pitää (ja pidettiinki) ne yhteisreenit siellä Jannen luona, ja mä luulin että vedetään joku kädenvääntöseminaari siellä 😄 Hyvä etten ollu kalvosulkeisia duunannu, ja sit mulle selvis että reenit, kun kysein äijältä tyyliin että kumpi pitää alotus puheenvuoron 😄😄 Good shit.
Joo muistan tämän...olin ihan pihalla..muistan kun mietin että "siis hetkinen mikäs tässä on homman nimi" 😂
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä hain sen ykl:n ihan yhen käden ylätaljalla kiskomalla progressiota. Vaati 80 kg vetoa 70 kg ukolla. Oli suht todellinen ku 70 kilolla jo pysty roikkumaan siinä taljassa. Sillon oli lisäpainoenkka jotain 54 kg.
 
Tästä jotenki tuli mieleen se kun meijän Henkka muutama vuos sitten piti pitää (ja pidettiinki) ne yhteisreenit siellä Jannen luona, ja mä luulin että vedetään joku kädenvääntöseminaari siellä 😄 Hyvä etten ollu kalvosulkeisia duunannu, ja sit mulle selvis että reenit, kun kysein äijältä tyyliin että kumpi pitää alotus puheenvuoron 😄😄 Good shit.
Ilmoittakaa vaan millon otetaan Korpi treenit uudestaan 💪. Mennään kanavanlavalle ja laitetaan kamerat nurkkaan niin kaikki voi tulla.
Rohkeimmat voi kokeilla samalla reissulla mäkihyppyä 😁.
Grilli ja avotulet onkin valmiina, makkarat voin ostaa seuran piikkiin.
Täytyy näin jälkikäteen sanoa että oli kyllä yhdet opetttavaisimmista jumpista mun vääntö uralla!
 
Ilmoittakaa vaan millon otetaan Korpi treenit uudestaan 💪. Mennään kanavanlavalle ja laitetaan kamerat nurkkaan niin kaikki voi tulla.
Rohkeimmat voi kokeilla samalla reissulla mäkihyppyä 😁.
Grilli ja avotulet onkin valmiina, makkarat voin ostaa seuran piikkiin.
Täytyy näin jälkikäteen sanoa että oli kyllä yhdet opetttavaisimmista jumpista mun vääntö uralla!
Tai grillataan vaan sitä makkaraa ja hypätään mäkeä?
 
Yllättävän hyvin noudattaa sääntöjä. Kyynärpää pysyy pöydässä. Mitä nyt vähä puree kädestä.

Veisköhän karhu Levanin täysin ilman treeniä newbienä.🤔
 
Yllättävän hyvin noudattaa sääntöjä. Kyynärpää pysyy pöydässä. Mitä nyt vähä puree kädestä.

Veisköhän karhu Levanin täysin ilman treeniä newbienä.🤔
Veikkaan et veis 😄
 
Ykl yläosa vaatii rinnalta ja ojentajalta paljon jerkkua. Sieltä se normileuoissakin on usein kiinni. Ja tietenkin toisinpäin myös, eli noi pitää olla palautuneet myös.
Näätkö muuten että onko tosta yhden käden taljasta paljon hyötyä apparina tohon yhen käden leukaan? Vai meneekö liian eri liikkeeksi?
 
On se ihan hyvä liike, kunhan se vedetään samalla tavalla. Toki ykl- vetojakin on monenlaisia, mutta silti se simulointi olis fiksua. Alkuvetohan on kunnon olkapääntappaja, joten sen mukaan. Mitattavuus tuossa ja vastaavissa on parempi kuin yhden käden kevennetyissä variaatioissa, joten senkin takia ihan jees. Kiertymistä taljassa ei tapahdu ja sen ehkäisyksi sitten olis hyvä tehdä olkapäälle stabiloivia treenejä. Toki, jos vetää vaikka renkaasta, sit on ihan sama, miten siinä pyörii.
 
Jos ei esim ykl nouse, kroppa ei vielä osaa sitä. Sen takia sitä tulee opettaa ja antaa sille aikaa oppia. Kropalle on siis hyväksi, että se jollain tasolla tottuu harjoituksiin. Ei siis, kuten bodymaailmassa joskus kuulee edelleenkin, että kroppa pitäisi shokeerata joka treenissä, ettei se vaan totu. Näinpähän erään juoksuvalmentajan teettävän junnulle kyykkyjä siten, että joka toisto piti olla erilainen, ettei kroppa vaan totu ja sit ei kehity... Haluaisin kovasti nähdä tuon juoksutreenit... :LOL: Kyllä sillä tekniikalla paljon on suht suoraviivaisissa voimailuissa ja tietenkin leuoissakin tekemistä. Jokainen voi toki laittaa vaikka tempauksen maailmanennätyksen tankoon ja katsoa sitten, mistä noston osiosta se on vielä kiinni ja onko kyse teknisestä osaamisesta.
 
No ei tuo ole ollenkaan huono selitys, monella joka ei ole leukoja vetänyt syy, siihen että niitä ei montaa saa on juurikin tuo että tekniikka on hukassa.
Onko tuossa sitten se että Newtoneita olis vetää leuka tangon päälle, mutta kulma mihin yritetään tuottaa voimaa on väärä?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom