Kädenvääntö

@number_one Juu kädenvääntökisassa AINOA millään tavalla merkittävä vahvuus on se LAJIVAHVUUS. Voittaja on AINA vahvempi.

@PowerTwister90 Hehee jaajaa ihan semmonen kohtalo sulla ollu :LOL:
Juuh, oot pirullinen miäs. "Kuka saa yhden ainoan leuan yhdellä kädellä voi poistua liikuntatunnilta" Vai oliko peräti rahapalkinto luvassa, en muista enää mutta joka tapauksessa herra tiesi lopputuloksen. 15 oppilaasta onnistumisprosentti 0 😄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eiköhän toi ole alle yks 100 tuhannesta joka ton saa joten hyvä lupailla. Muistan kun sitä nuorena yritin ja pitkään mut ei mennyt millään vaan 90 kulmaan aina jäi. Toki myös väärin treenasin ku aina täysii
 
Ootko testannu reenata käden kiertoa lekalla? Typerä kysymys, mutta mulla alko kiertäjät futaamaan ku otin isot lekakiertelyt ohjelmistoon säännöllisesti 💪
Oon tehnyt👍epäluonnollisen heikolla tarkoitan että kymmenen kilon lekalla pystyy kiertäjiä treenaan mutta epätavallisen nopeasti väsyy kyllä eikä kehitystä oo tapahtunut. Veikkaan että en oo oppinut palautumaan😂 nyt oon pitänyt taukoa töiden vuoksi. Tai sitten oon vaan liian heikko,no excuses
 
No juu sama sääntö "... saa tehdä mitä haluaa", ei poistua. Se on ollu myös kuvistunneilla sen 25v, mitä oon tuolla opettanu. Mun tunneilla tehdään niinku mä sanon, no bullshit. Leukojakin siellä kyllä saa vedellä :giggle: Oon lieventäny sen verran, että jos yli 30 leukaa vetää, sama. Tai jos kiipee liikuntasalin tiiliseinän ylös, niinku mä. Oon nykyään aika lempeä.
 
eiköhän toi ole alle yks 100 tuhannesta joka ton saa joten hyvä lupailla. Muistan kun sitä nuorena yritin ja pitkään mut ei mennyt millään vaan 90 kulmaan aina jäi. Toki myös väärin treenasin ku aina täysii
Toi loppuveto ykl:ssä todella pirullinen 😄 Ois hyvä olla vääntelyssä tollee vahva kans, mut hemmetin vaikee reenata molempia kovaa samaan aikaan 😮
 
eiköhän toi ole alle yks 100 tuhannesta joka ton saa joten hyvä lupailla. Muistan kun sitä nuorena yritin ja pitkään mut ei mennyt millään vaan 90 kulmaan aina jäi. Toki myös väärin treenasin ku aina täysii
Ei sitä nuorempana ajatellut😂 tosin itse siirryin pulkan narujen kanssa syrjään kun 7 kaveria ennen mua epäonnistui. Menin penkkaamaan ja 40kg meinas jäädä rinnalle😅 tosin olin 160cm ja 60kg pikkujäbä. Niistä ajoista noustu hiukan mutta ei todellakaan paljoa
 
Aika paljon rinnan ja ojentajan voimasta myös kiinni se ykl loppu. Tiedän silti aika monia, ketkä ei treenaa mokomaa, mutta menee useita. Näissä temppuiluissa on hieman sama kuin missä tahansa voimaa vaativassa lajissa. Jos haluaa keskittyä lajiharjoitteluun, on aika vaikeeta panostaa kunnolla yleisominaisuuksiin. Sen takia kannattaa jakaa treenejä kausiin.
 
Aika paljon rinnan ja ojentajan voimasta myös kiinni se ykl loppu. Tiedän silti aika monia, ketkä ei treenaa mokomaa, mutta menee useita. Näissä temppuiluissa on hieman sama kuin missä tahansa voimaa vaativassa lajissa. Jos haluaa keskittyä lajiharjoitteluun, on aika vaikeeta panostaa kunnolla yleisominaisuuksiin. Sen takia kannattaa jakaa treenejä kausiin.
Ittellä tuntuu että vääntöreeneistä kädet aina sillaa vähän kipiänä että noi yhen käden leuka setit on aika raakaa touhua tehä tän painosena (tekosyy). Pitääpä suunnitella joku setti ja alkaa reenata että kesällä menis 😄
 
No ainakin hetken aikaa yleisvoima edellä tai joitakin treenejä painotetaan enempi yleisominaisuuksiin. Ei voimaa kannata väsyneenä tehdä.
 
No ainakin hetken aikaa yleisvoima edellä tai joitakin treenejä painotetaan enempi yleisominaisuuksiin. Ei voimaa kannata väsyneenä tehdä.
Pitäs melkeen yhdistää se jotenki tohon vääntöreeniin mukaan. Tuntuu että kädenvääntö jotenki fakkaa käsien hermoja, vaikka tekis kevyesti, että palautuminen kestää pitkään. Sit peruskuntokaudella on jumissa ja keventelee kunnolla tärkeisiin kisoihin. Toiminu ihan ok hyvin tähän mennessä, mutta vähän vaikeeta reenata muita vetojuttuja siinä sivussa. Etenkin noin kuluttavia ku ykl.
 
Joo totta. Erilaisia hermoliu'utteluja kannattaa tehdä huoltona myös. Ykl sulle selkeesti maksimivoimajuttu ja ku ei vielä mene, sitä enemmän. Siks sitä pitäs opettaa kropalle kaikes rauhas. Iisejä kevennettyjä variaatioita vaikka ennen lajitreeniä. Tai kun on ykl mukana, väännöt olis enempi räväkkää dynaamista tekemistä.
 
Joo totta. Erilaisia hermoliu'utteluja kannattaa tehdä huoltona myös. Ykl sulle selkeesti maksimivoimajuttu ja ku ei vielä mene, sitä enemmän. Siks sitä pitäs opettaa kropalle kaikes rauhas. Iisejä kevennettyjä variaatioita vaikka ennen lajitreeniä. Tai kun on ykl mukana, väännöt olis enempi räväkkää dynaamista tekemistä.
Oon tehny vääntöjen välissä/ennen vääntöjä noita vetokumilla toisella kädellä avustettuja, sekä ylätaljassa yhdellä kädellä. Ittellä (varmaan jokasella) tuntuu että se yläasento on tosi hankala siinä. Väännänkin pöydässä vähän avonaisella habakulmalla ni sekään ei auta tohon 😄

Mut hyviä vinkkejä ✌️ Kiitos.
 
Jos sulla on vaan huono tekniikka siihen yhdenkäden leukaan 🤔🤔😂
Oon mä nähny jengiä jotka selittää ettei saa vedettyä leukoja kun ei osaa sitä tekniikkaa siinä 😮
 
Mutta siis tohonhan ei kannata liikaa keskittyä kun joku puhuu kädenväännöstä tekniikkalajina tappioiden jälkeen ne on yleensä ymmärtämättömiä muutenkin kuin pelkästään tässä asiassa eikä sitä kannata edes yrittää selittää koska lopputulos ei muutu...itse toki olen sitä mieltä että kädenvääntö vaatii paljon teknistä osaamista voiman lisäksi 😂mäkin olen nimittäin pärjännyt joskus keskivertosti ja olen elävä todiste että ei voi perustua voimaan 😂....ainoana poikkeuksena 2011 nemiroff jossa cyblenkovi oli huomattavasti teknisempi itseni ollessa taas voimiltaan ylivertainen!
 
Mutta siis tohonhan ei kannata liikaa keskittyä kun joku puhuu kädenväännöstä tekniikkalajina tappioiden jälkeen ne on yleensä ymmärtämättömiä muutenkin kuin pelkästään tässä asiassa eikä sitä kannata edes yrittää selittää koska lopputulos ei muutu...itse toki olen sitä mieltä että kädenvääntö vaatii paljon teknistä osaamista voiman lisäksi 😂mäkin olen nimittäin pärjännyt joskus keskivertosti ja olen elävä todiste että ei voi perustua voimaan 😂....ainoana poikkeuksena 2011 nemiroff jossa cyblenkovi oli huomattavasti teknisempi itseni ollessa taas voimiltaan ylivertainen!
Cypi, tuo tekniikan sulttaani ja suurvisiiri 😄
 
Kyllä ehdottomasti!
Tästä jotenki tuli mieleen se kun meijän Henkka muutama vuos sitten piti pitää (ja pidettiinki) ne yhteisreenit siellä Jannen luona, ja mä luulin että vedetään joku kädenvääntöseminaari siellä 😄 Hyvä etten ollu kalvosulkeisia duunannu, ja sit mulle selvis että reenit, kun kysein äijältä tyyliin että kumpi pitää alotus puheenvuoron 😄😄 Good shit.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom