Mää pelasin nuorena pesäpalloa 10 vuotta ihan tosissaan eikä mihinkään![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää pelasin nuorena pesäpalloa 10 vuotta ihan tosissaan eikä mihinkään![]()
Tähän voin melkein yhtyä kyllä...paitsi että Ron Bath ei voitaBrzenk
Todd
School boy
Tsonev
?
Morozov
Kömek
?
Sedis
Bath
?
Gasba
Oleg
?
?
Siinä mun veikkaukset.
Eikö Ronin oikee oo aika tulinen vielki? Ja joo kyllä John voi ottaa tukkaankiTähän voin melkein yhtyä kyllä...paitsi että Ron Bath ei voitaja toi brezenkin matsi on kyllä nyt suunnannäyttäjä sen paluulle!
Mua on harmittanut suunnattomasti, että lopetin jalkapallon 15-vuotiaana. Tapasin hiljattain silloisen, nyt jo yli 80-vuotiaan valmentajani, ja hän sanoi että kykyjä olisi ollut hyvinkin pitkälle ja hänkin harmitteli lopettamistani. Sitten sain raisu merkkisen mopon ja kalja alkoi maistumaan jne.Mää pelasin nuorena pesäpalloa 10 vuotta ihan tosissaan eikä mihinkään![]()
Eikö Ronin oikee oo aika tulinen vielki? Ja joo kyllä John voi ottaa tukkaanki![]()
On varmasti mutta mä oon sitä mieltä että sillä on ikä jo tullut vastaan... toivottavasti olen väärässä!!Eikö Ronin oikee oo aika tulinen vielki? Ja joo kyllä John voi ottaa tukkaanki![]()
Mä en oo kyl perinteisesti saanu näitä oikein, ni saatan kääntyy jäbän kelkkaanOn varmasti mutta mä oon sitä mieltä että sillä on ikä jo tullut vastaan... toivottavasti olen väärässä!!![]()
Itellä oma menestys kädenväännön parissa on perustunut näihin oikeisiin veikkauksiinMä en oo kyl perinteisesti saanu näitä oikein, ni saatan kääntyy jäbän kelkkaan![]()
View: https://www.youtube.com/watch?v=9VJhbm5zsyM
Mitäs ammattilaiset sanoo tän perusteella cypin kunnosta?
Edit. Parin kk takaiseen videoon verrattuna olkapäiden pyöristymisen perusteella vois veikata, että aamupuurossa on aiempaa isompi voisilmä.
Cypin videoissa aina että millon ne on kuvattuTää ilmeisesti tuoreempi?
Videosta pakko sanoa, että noi venäläiset on niin kohteliaita vanhoja mestareita kohtaan + tollanen hidas vääntö suosii Cypiä kyl paljon enemmmän ku Laletinia.Laletin uppinut youtubeen 21.12.2021 ja pari vääntöaiheista (joskus aika huomiohakuista) kanavaa tuota hehkutti tänä aamuna.
Mikä sai äijän järkiintymään?Mä muuten perun puheeni tässä kohtaa siitä että larratti ei voi voittaa levania....![]()
Hermokivut kyllä hellittää alun jälkeen jos reenaa säännöllisestiTerve,
En kirjoittele tänne foorumiin juurikaan, muuta kuin roinaosioon. Käjenvääntöä tykänny katsoa kyllä pari vuotta, harmi kun aikoinaan ei ollut mahista harrastaa lajia 5kk pitempään, koska työssäni käytän samoja radiuksia päivittäin. Hermo kivut olivat sitä luokkaa että öisin herättiin itkemään ja odotettiin buranoiden vaikutista. Ei siitä sen enempää.
Tuohon Cypi vs Laletin vääntöön voisi sanoa myöskin, että muistatteko ennen Denniksen sairaslomaa videon missä Laletin ja Dennis väänsi vasurilla sparria jossain tapahtumassa? Laletin teki tosi tiukkaa Dennikselle. Ja jos katsoo Laletinin kuntoa, niin käsivarsista ja mahan kunnosta voi sanoa että ei ole kisakausi päällä. En antaisi ehkä arvoa tuolle videolle jos pitäisi arvioida hänen kuntoaan. En usko että Dennis tekee comebackia enää, ja jos tekee, niin se on sitten loppu slut muukin kuin ura. Ei tule munuaiset kestämään. On se muuten hauska juttu, että suomalaiset voimanoston veteraanit tekee MM-ennätyksiä ikäluokkiinsa, mutta venäläisillä ennätysmiehillä ei avoimen sarjan jälkeen synny ennätyksiä ikä-miehiin
Hyvät joulut kaikille vääntäjille!
Minä aina kun sanon että"X ei voita Y:tä"Mä muuten perun puheeni tässä kohtaa siitä että larratti ei voi voittaa levania....![]()
VihdoinkinMä muuten perun puheeni tässä kohtaa siitä että larratti ei voi voittaa levania....![]()
No mä kattelin noita levanin matseja ja eihän sen ranne kyllä ihan stabiili ole niissä...ja sitten kun miettii larrattia niin se tekee ihan kaiken mahdollisen ja mahdottoman ennen starttia että saisi levania väsymään...ja jos se sieltä sattuisi kerran pyörähtämään auki niin sehän olisi sitten siinäMikä sai äijän järkiintymään?Hihi