Kädenvääntö

Tähän voin melkein yhtyä kyllä...paitsi että Ron Bath ei voita 😃 ja toi brezenkin matsi on kyllä nyt suunnannäyttäjä sen paluulle!
Eikö Ronin oikee oo aika tulinen vielki? Ja joo kyllä John voi ottaa tukkaanki 😄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mää pelasin nuorena pesäpalloa 10 vuotta ihan tosissaan eikä mihinkään 😄
Mua on harmittanut suunnattomasti, että lopetin jalkapallon 15-vuotiaana. Tapasin hiljattain silloisen, nyt jo yli 80-vuotiaan valmentajani, ja hän sanoi että kykyjä olisi ollut hyvinkin pitkälle ja hänkin harmitteli lopettamistani. Sitten sain raisu merkkisen mopon ja kalja alkoi maistumaan jne.
 
On varmasti mutta mä oon sitä mieltä että sillä on ikä jo tullut vastaan... toivottavasti olen väärässä!!😃
Mä en oo kyl perinteisesti saanu näitä oikein, ni saatan kääntyy jäbän kelkkaan 😄
 
Laletin uppinut youtubeen 21.12.2021 ja pari vääntöaiheista (joskus aika huomiohakuista) kanavaa tuota hehkutti tänä aamuna.
Videosta pakko sanoa, että noi venäläiset on niin kohteliaita vanhoja mestareita kohtaan + tollanen hidas vääntö suosii Cypiä kyl paljon enemmmän ku Laletinia.

Mutta kyl Cypillä hauiksessa nahinaa varmasti on edelleen 😄
 
Terve,

En kirjoittele tänne foorumiin juurikaan, muuta kuin roinaosioon. Käjenvääntöä tykänny katsoa kyllä pari vuotta, harmi kun aikoinaan ei ollut mahista harrastaa lajia 5kk pitempään, koska työssäni käytän samoja radiuksia päivittäin. Hermo kivut olivat sitä luokkaa että öisin herättiin itkemään ja odotettiin buranoiden vaikutista. Ei siitä sen enempää.

Tuohon Cypi vs Laletin vääntöön voisi sanoa myöskin, että muistatteko ennen Denniksen sairaslomaa videon missä Laletin ja Dennis väänsi vasurilla sparria jossain tapahtumassa? Laletin teki tosi tiukkaa Dennikselle. Ja jos katsoo Laletinin kuntoa, niin käsivarsista ja mahan kunnosta voi sanoa että ei ole kisakausi päällä. En antaisi ehkä arvoa tuolle videolle jos pitäisi arvioida hänen kuntoaan. En usko että Dennis tekee comebackia enää, ja jos tekee, niin se on sitten loppu slut muukin kuin ura. Ei tule munuaiset kestämään. On se muuten hauska juttu, että suomalaiset voimanoston veteraanit tekee MM-ennätyksiä ikäluokkiinsa, mutta venäläisillä ennätysmiehillä ei avoimen sarjan jälkeen synny ennätyksiä ikä-miehiin 🤣🤣

Hyvät joulut kaikille vääntäjille!
 
Mä muuten perun puheeni tässä kohtaa siitä että larratti ei voi voittaa levania....😃
Mikä sai äijän järkiintymään? 😉 Hihi
 
Terve,

En kirjoittele tänne foorumiin juurikaan, muuta kuin roinaosioon. Käjenvääntöä tykänny katsoa kyllä pari vuotta, harmi kun aikoinaan ei ollut mahista harrastaa lajia 5kk pitempään, koska työssäni käytän samoja radiuksia päivittäin. Hermo kivut olivat sitä luokkaa että öisin herättiin itkemään ja odotettiin buranoiden vaikutista. Ei siitä sen enempää.

Tuohon Cypi vs Laletin vääntöön voisi sanoa myöskin, että muistatteko ennen Denniksen sairaslomaa videon missä Laletin ja Dennis väänsi vasurilla sparria jossain tapahtumassa? Laletin teki tosi tiukkaa Dennikselle. Ja jos katsoo Laletinin kuntoa, niin käsivarsista ja mahan kunnosta voi sanoa että ei ole kisakausi päällä. En antaisi ehkä arvoa tuolle videolle jos pitäisi arvioida hänen kuntoaan. En usko että Dennis tekee comebackia enää, ja jos tekee, niin se on sitten loppu slut muukin kuin ura. Ei tule munuaiset kestämään. On se muuten hauska juttu, että suomalaiset voimanoston veteraanit tekee MM-ennätyksiä ikäluokkiinsa, mutta venäläisillä ennätysmiehillä ei avoimen sarjan jälkeen synny ennätyksiä ikä-miehiin 🤣🤣

Hyvät joulut kaikille vääntäjille!
Hermokivut kyllä hellittää alun jälkeen jos reenaa säännöllisesti 💪 Mutta ymmärrän kyllä päätöksen.

Sama homma kädenväännössä että suomalaiset pärjää tosi kivasti ikämiessarjoissa. Venäjällä kondikset korkeempia, mutta myös selkeesti lyhyempiä.
 
Mä muuten perun puheeni tässä kohtaa siitä että larratti ei voi voittaa levania....😃
Minä aina kun sanon että"X ei voita Y:tä"
"Kimi Räikkösestä ei tule maailmanmestaria" "Suomi voittaa lätkän MM:t ehkä vuonna 2035" "Näillä numeroilla tulee varmaan 7 oikein" Kerrottakoon vielä se että vetoa olen lyönyt ja hävinnyt aina.
8b9e177699553423a5862b797e58d454cc81648341e1102685673bd79a7e91dc_1.jpg
 
Mikä sai äijän järkiintymään? 😉 Hihi
No mä kattelin noita levanin matseja ja eihän sen ranne kyllä ihan stabiili ole niissä...ja sitten kun miettii larrattia niin se tekee ihan kaiken mahdollisen ja mahdottoman ennen starttia että saisi levania väsymään...ja jos se sieltä sattuisi kerran pyörähtämään auki niin sehän olisi sitten siinä 😂
 
Takana 3kk tauko kädenvääntötreenistä. Iski rannekanavaoireyhtymä molempiin käsiin, vasuriin pahemmin. Oli alkuun ilmeisesti tulehdusta päällä, kun parin viikon buranakuuri rauhoitti tilannetta huomattavasti. Käytin 3kk ajan yölastoja molemmissa käpälöissä tuon ajan ja ne poistivat oireet. Hyvä näin ettei ollut esim. niskaperäistä probleemaa. Pitkään siis otti parantuminen mutta toisaalta oireiden kehittyminenkin otti vuosia. Nyt kun ei nakit enää puudu eikä ole muitakaan hermo-oireita, niin voi taas aloittaa reenin. Duunikin tässä juuri vaihtui, ei kuormitu ranteet enää siitä. Duunista tuli rasitusvamma vasempaan peukaloon mutta sekin on nyt parantunut.

Harmitti kun oli vääntöreeneissä hyvä pöhinä syksyllä päällä mutta se valoisa puoli tässä tauossa oli että sulatin silavaa 10kg, ja salilla sen verran ylläpitävää hipsuttelua ettei lihat kokonaan kadonneet. Aerobinenkin kunto nousi huomattavasti. Kuntofillarilla Blacklistin 9 kautta ja muutama muu sarja päälle, saatana. Tuli läskille hiki.
 
FB_IMG_1640249676416.jpg


"Will the mighty Devon Larratt be able to keep his hammer, or is he no longer worthy? I guess we will find out For King of the table 4"
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom