Kädenvääntö


Ai saatana kun tämä oli hyvä!!! Täydellinen parivaljakko super hauska moottoriturpa Henkka ja kaiken tehnyt ja nähnyt Esa 💪💪 Nautin!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hietasen Teijo otti suoralta kädeltä 5x65kg 90-luvulla. Oma paino Teijolla oli noin 107kg.
Huisia 😮 Eikö Teijolla ollu muitakin kovia apuliike nostoja, kuten joku ihan älytön raakarinnalleveto?
 
180 veti raakana rinnalle. Juttelin just Heinosen Villen kans ja kertoi tulevansa Sm-kisoihin raskaaseen sarjaan.
Aika rehellisen vahvaa 😮😄 Heinonen nostanu panoksia!
 
Tätä olen itse ollut mieltä jo pidempään!
Muistan 2014 Senecissä ku ukon näki livenä ni oli ihan sairaat massat päällä 😮 Sama siin videolla Brasilian MM kisoista ku piiskas Lilievin.
 
Hei pakko kysyä täältä vielä sen verran tosta videosta ja ennen kaikkea sen otsikosta että ymmärtääkö tosta sen mitä siinä tarkoitettiin eli yleisvoimallisesti suomen vahvin käddnvääntäjä vai antaako se sellaisen kuvan että pidetään Esaa kaikkien aikojen kovimpana kädenvääntäjänä?
 
Hei pakko kysyä täältä vielä sen verran tosta videosta ja ennen kaikkea sen otsikosta että ymmärtääkö tosta sen mitä siinä tarkoitettiin eli yleisvoimallisesti suomen vahvin käddnvääntäjä vai antaako se sellaisen kuvan että pidetään Esaa kaikkien aikojen kovimpana kädenvääntäjänä?
Minä ymmärsin että fyysisesti vahvin. Auttoi varmaan kun tiesin Esan voimamies taustan. Lapsuuden kaverini Tomi Lotta kilpaili 2003-2004 svm kisoissa samoista sijoista Esan kanssa. Kova oli taisto. Esa jäi niistä ajoista mieleen 🙂
 
Hei pakko kysyä täältä vielä sen verran tosta videosta ja ennen kaikkea sen otsikosta että ymmärtääkö tosta sen mitä siinä tarkoitettiin eli yleisvoimallisesti suomen vahvin käddnvääntäjä vai antaako se sellaisen kuvan että pidetään Esaa kaikkien aikojen kovimpana kädenvääntäjänä?
Itse tulkitsin niin että kaikkien aikojen kädenvääntövahvin suomalainen.
 
Itse tulkitsin niin että kaikkien aikojen kädenvääntövahvin suomalainen.
Joo otsikko ehkä vähän harhaanjohtava koska tarkoitettiin yleisvoimallisesti mutta toki Esa voi olla sitä kädenväännöllisestikkin toki meillä on ruotsalaisen Jarmo ja kurtin Kimmo nykyään niin ei voi olla varma koska kumpikaan ei Esan aikakaudella vääntänyt 😃... Mutta Topi on täällä jakanut muistaakseni 2009 nemiroffin jälkiväännöistä pätkän missä Esa vääntää Sharon remezin kanssa ja siinä ehkä on sellainen pätkä missä Esan voimat parhaiten tulevat esille mitä ne huippuaikoina olivat!
 
Joo otsikko ehkä vähän harhaanjohtava koska tarkoitettiin yleisvoimallisesti mutta toki Esa voi olla sitä kädenväännöllisestikkin toki meillä on ruotsalaisen Jarmo ja kurtin Kimmo nykyään niin ei voi olla varma koska kumpikaan ei Esan aikakaudella vääntänyt 😃... Mutta Topi on täällä jakanut muistaakseni 2009 nemiroffin jälkiväännöistä pätkän missä Esa vääntää Sharon remezin kanssa ja siinä ehkä on sellainen pätkä missä Esan voimat parhaiten tulevat esille mitä ne huippuaikoina olivat!

View: https://youtu.be/x60M-HlWNVM


On hidasta nahinaa iha helvetisti!
 
Joo otsikko ehkä vähän harhaanjohtava koska tarkoitettiin yleisvoimallisesti mutta toki Esa voi olla sitä kädenväännöllisestikkin toki meillä on ruotsalaisen Jarmo ja kurtin Kimmo nykyään niin ei voi olla varma koska kumpikaan ei Esan aikakaudella vääntänyt 😃... Mutta Topi on täällä jakanut muistaakseni 2009 nemiroffin jälkiväännöistä pätkän missä Esa vääntää Sharon remezin kanssa ja siinä ehkä on sellainen pätkä missä Esan voimat parhaiten tulevat esille mitä ne huippuaikoina olivat!
Olisi mahtavaa saada joskus Esa vääntämään teidän videolle tai/ja tuo Kimmo myös :D
 
Hei pakko kysyä täältä vielä sen verran tosta videosta ja ennen kaikkea sen otsikosta että ymmärtääkö tosta sen mitä siinä tarkoitettiin eli yleisvoimallisesti suomen vahvin käddnvääntäjä vai antaako se sellaisen kuvan että pidetään Esaa kaikkien aikojen kovimpana kädenvääntäjänä?
Itse käsitin että yleisvoimallisesti vahvin. Oon Esaa joskus junnupoikana nähnyt painikisoissa, oisko ollut Heinolan urheilutalolla joku "Heinolan Jyräys" niminen painikisa tai vastaavaa. En usko että hirveästi tulee vastaväitteitä tuohon otsikkoon. Kyllähän esa ihan oikeasti on vitun vahva
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom