Kädenvääntö

Monastihan kädenväännössä suositaan rannekääntötapaa, missä liike aloitetaan suoralta ranteelta ja päädytään ranteen koukistamiseen. Ei siis aloiteta negatiivisesta kuimasta. Näin siis lajinomaiset työsarjat esim taljassa tai tangolla/kässärillä. Rannekääntö normi olympia tangolla, mutta yhdellä kädellä äärimmäisen hyvä sovellutus 💪


View: https://www.instagram.com/p/BtqgtXlnOiD/?utm_medium=copy_link


Aikamoista nysväämistä liike tosiaan, mutta isoja painoja hankala pitää ees staattisesti tuossa, joten kehitystä helppo seurata. Mulla tossa 65kg, Latvialaisten möröt tehny parhaimmillana 90 kilon vatuksella kyseistä harjoitetta.

Ehkä jopa edellämainittuja rannekääntöjä suositumpia ranteen vahvistusharjoitteita lajin sisällä ovat paksuilla kahvoilla tehtävät rannekäännöt/pidot niin että käsivarsi osoittaa suoraan alaspäin, tai sitten taljassa suoraan etuyläviistosta. Niissä vahvistuu sormet samalla, sekä sormien ja ranteen yhteispeli mikä lajissa elintärkeää. Klassinen Rollng thunder on jengillä paljon käytössä, sekä eri paksuset Wrist wrenchit.


View: https://www.instagram.com/p/CIOWX3RniTR/?utm_medium=copy_link


Suomalaisista Kurtin Kimmo ottanut 120kg Rollarilla, ja hänellä on myös vahvin ranteen koukku maassa. Ulkomaalaisista esim Devon Larratt puhunut paljon paksujen kahvojen merkityksestä jopa ainoana tärkeänä apuliikkeenä kun "kuppia" kehitetään.

Topilta loistava täsmennys! Sen verran on pakko itse kommentoida tähän että muistakaa kaikki silti että ette ikinä mene ostamaan rollingthunderia se on paskin kahva mitä on ja törkeä ironmindin sen maineella rahastuskeino 😃
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Topilta loistava täsmennys! Sen verran on pakko itse kommentoida tähän että muistakaa kaikki silti että ette ikinä mene ostamaan rollingthunderia se on paskin kahva mitä on ja törkeä ironmindin sen maineella rahastuskeino 😃
Joo Wrist wrench tai paksukahvanen kässäri muutenni parempi 💪 Rollarin suurin ongelma kapitalistisen riiston lisäksi on mun mielestä että niissä tarkka vertailtavuus tosi tosi huono! Kitka kasvaa vuosien saatossa kahvassa ja homma todella epäselvää. Eri rollarilla saa 20kg enemmän nostettua jne. Kun vastus taas pyörii painovoimaa vastaan kuten yllä mainituissa, ei kyseistä ongelmaa ilmene 💪
 
Joo Wrist wrench tai paksukahvanen kässäri muutenni parempi 💪 Rollarin suurin ongelma kapitalistisen riiston lisäksi on mun mielestä että niissä tarkka vertailtavuus tosi tosi huono! Kitka kasvaa vuosien saatossa kahvassa ja homma todella epäselvää. Eri rollarilla saa 20kg enemmän nostettua jne. Kun vastus taas pyörii painovoimaa vastaan kuten yllä mainituissa, ei kyseistä ongelmaa ilmene 💪

View: https://www.instagram.com/p/CQGGbnGnJ3U/?utm_medium=copy_link
 
Joo Wrist wrench tai paksukahvanen kässäri muutenni parempi 💪 Rollarin suurin ongelma kapitalistisen riiston lisäksi on mun mielestä että niissä tarkka vertailtavuus tosi tosi huono! Kitka kasvaa vuosien saatossa kahvassa ja homma todella epäselvää. Eri rollarilla saa 20kg enemmän nostettua jne. Kun vastus taas pyörii painovoimaa vastaan kuten yllä mainituissa, ei kyseistä ongelmaa ilmene 💪
Ja mun mielestä esim 60mm kahva on pienikätiselle hieman turhan iso jo kupin treenaamiseen.. Siinä jää käsi niin auki että en näe kädenväännöllisesti hyötyä siitä 🤔
 
Ja mun mielestä esim 60mm kahva on pienikätiselle hieman turhan iso jo kupin treenaamiseen.. Siinä jää käsi niin auki että en näe kädenväännöllisesti hyötyä siitä 🤔
Ite reenaan aika paljon 7cm halkasija kahvalla 😄 Ei ihme että kuppi viljanen 😄😄
 
Mun mielipiteet on toisaalta sellaisia että voisin kertoa niitä yksin vaikka kellarissa... 😃
Äijäl kovaa dataa aina! Mut siis sen verran pakko korjata, että teen kyl paljon kans ihan normi kahvalla ja tangolla rannekääntöjä. Oma näkemys, että kun tekee monella eri paksuudella ni lopputulos hyvä 😎
 
FB_IMG_1633083750688.jpg


Mitäs palstan asiantuntijat veikkaa matseista? Anssi vs Toni vasurilla, muut matsit oikeella.
 
Mitä Topi veikkaa? 😃
Eiku nii äijälläki oli matsi siellä 😄

Anssi vs Toni
Melko tasanen pari, mutta Lindström ollu nyt niin kovassa lennossa että vie. Ainali tietenni kaiken nähnyt kehäkettu, mutta ehkäpä liikaa loukkeja lähivuosina? Toivottavasti oon väärässä 😄

Hermola vs ********
Todella mielenkiintonen ottelu tulossa. Henkka selvästi kestävämpi ja teknisempi, mutta ******** yllättävän nopea ja härkänen omassa tyylissään. Hermola vaatii remmit, että pystyy viemään tyynyyn, mutta aiheuttaako se ongelmia hevosvoimien kanssa? Popparit ostettu kuitenkin!

Juhani vs Harald
Kaksi todellista monumenttia vastakkain kokonsa puolesta! Olisiko Juhani kuitenkin vielä mörömpi tuollaisessa titaanien päiden kolistelussa? Juhani oli super vakuuttava Turussa pari kuukautta sitten, Harald taas ollut isommalla lavalla sm kisoissa viimeksi vuosi sitte. Jos ottelu käytäisiin vasemmalla kädellä, näkisin tämän paljon tasaisempana. Juhani vie helposti lopulta.
 
Eiku nii äijälläki oli matsi siellä 😄

Anssi vs Toni
Melko tasanen pari, mutta Lindström ollu nyt niin kovassa lennossa että vie. Ainali tietenni kaiken nähnyt kehäkettu, mutta ehkäpä liikaa loukkeja lähivuosina? Toivottavasti oon väärässä 😄

Hermola vs ********
Todella mielenkiintonen ottelu tulossa. Henkka selvästi kestävämpi ja teknisempi, mutta ******** yllättävän nopea ja härkänen omassa tyylissään. Hermola vaatii remmit, että pystyy viemään tyynyyn, mutta aiheuttaako se ongelmia hevosvoimien kanssa? Popparit ostettu kuitenkin!

Juhani vs Harald
Kaksi todellista monumenttia vastakkain kokonsa puolesta! Olisiko Juhani kuitenkin vielä mörömpi tuollaisessa titaanien päiden kolistelussa? Juhani oli super vakuuttava Turussa pari kuukautta sitten, Harald taas ollut isommalla lavalla sm kisoissa viimeksi vuosi sitte. Jos ottelu käytäisiin vasemmalla kädellä, näkisin tämän paljon tasaisempana. Juhani vie helposti lopulta.
Äijä on kyllä ihan mestari näissä! Tosin lisäyksenä vielä tohon että "hermola vaatii ihmeen, remmit, thorinvasaran ja graalinmaljan että saa vietyä tyynyyn" 😂😂😂
 
Äijä on kyllä ihan mestari näissä! Tosin lisäyksenä vielä tohon että "hermola vaatii ihmeen, remmit, thorinvasaran ja graalinmaljan että saa vietyä tyynyyn" 😂😂😂
Korjaan veikkauksen sivulle mun arvioon nuo jutut!
 
katso liitettä 234700

Mitäs palstan asiantuntijat veikkaa matseista? Anssi vs Toni vasurilla, muut matsit oikeella.
En oo asiantuntija mut veikkaan että Henkka vetää ässän hihasta kuvan mukaiseen tyyliin ja Mikalla on nyt aikaa varautua tähän,sori kun paljastin Henri sun salaisen aseen😄 Hienoja matseja luvassa ja toivotaan että joku muistaa kuvata tapahtuman kun ei livenä pääse seuraamaan
 

Liitteet

  • Screenshot_20211001-195520_Chrome.jpg
    Screenshot_20211001-195520_Chrome.jpg
    58,7 KB · Katsottu: 90
En oo asiantuntija mut veikkaan että Henkka vetää ässän hihasta kuvan mukaiseen tyyliin ja Mikalla on nyt aikaa varautua tähän,sori kun paljastin Henri sun salaisen aseen😄 Hienoja matseja luvassa ja toivotaan että joku muistaa kuvata tapahtuman kun ei livenä pääse
Soittakaa helvetissä joku ambulanssi jos oon tekemässä jotain tollasta Mikaa vastaan 😂😂😂
 
Tuleeko Pynnönen/Setämiehet paikalle ja kuvaamaan?
Voi olla että Jesse ei tule, niillähän on nyt joku kolmiodraama päällä kun Jesse on reissannut Törrön kanssa😄 Mutta setämies porukka varmaan tulee kannustamaan(lannistamaan)🤣 Veikkaan että Henkalla on nyt joku juoni menossa kun se noilla videolla itteensä moittii ja olevinaan häviää Jesselle ynnä muille jotta kaikki luulis että häntä vastaan on helppo matsi tiedossa. Kannattaa häntä vastaan ottaa ihan tosissaan,on sen verran ketku mies 😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom