Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuolla Bob Brownin tube sivuilla muitakin mielenkiintoisia videoita. Kannattaa katsoa!
On mielenkiintoinen kaveri. Jalkaproteesin kanssa vääntää menemään ja mielestäni ainut kuka saa king's moven näyttämään hyvältä. Hän on myös se kaveri kuka karjuu Devon Vs Toddzilla taustalla "It was a fucking pin!" Loistava ukkeli
 
Toi Henkka on melkoinen hifistelijä noiden erilaisten treeniliikkeiden suhteen. Tietää kaikkia hienoja lihasten nimiä jne. Saako hän kuitenkaan sitä kaikkea nippelitietämystään ylettymään siihen itse lajisuoritukseen?
Kyllä saa! Kannattaa kokeilla noita.
Ilman loukkaantumisia alla, Henkka olisi varmasti edelleen tämän maan huipulla!
Hyvänä päivänä kun ollaan väännelty niin on nytkin piteleminen 😁.
Itse käyttänyt alusta asti Henkan oppeja niin ihan hyvin on toiminut 😎.
 
Toi Henkka on melkoinen hifistelijä noiden erilaisten treeniliikkeiden suhteen. Tietää kaikkia hienoja lihasten nimiä jne. Saako hän kuitenkaan sitä kaikkea nippelitietämystään ylettymään siihen itse lajisuoritukseen?
Niinkuin Janne tossa alla totesi, on Henkka todella härkänen edelleen, vaikka melko kriittisesti itsestään puhuukin toistuvasti 😄

Vielä 2011 oli mies etenkin vasurilla erittäin lähellä suomen vahvinta vääntäjää. Suorastaan dominoiva luonnonvoima ja maanvaiva ukko oli! Myös oikea käsi oli erittäin vakuuttava.

Itse ainakin kuuntelen erittäin tarkalla korvalla mitä miehellä on sanottavaa, ja jos en olisi näin narsistinen ihminen, niin varmaan hakeutusin Henkan valmennettavaksi. Henkka tai Jussi Koskinen todennäkösesti.
 

View: https://youtu.be/ugsmGrxzrEE


Tuossa esim matsi Salmista vastaan. Ok Salminen ei tuolloin ollut aivan yhtä vahva kuin nykysin, mutta silti todella pelätty ja kova vääntäjä jo tuolloin.
 

View: https://youtu.be/PkVj1mmqNDg


Tuossa vielä vähän tuoreempaa pätkää! Kormano oli kovassa lennossa tuolloin, mutta kattokaa tota Hermolan fyysistä presenssiä!!! Eihän tuossa voi muuta kuin taipua vastustaja!
 
Laji kuin laji, niin ei välttämättä tarvi muutenkaan olla/ollut itse ehdoton huippu ollakseen loistava valmentaja.
Kädenväännössä, etenkin suomessa, ehkä se eriasia, että jos tiiät ja osaat reenata, ni todennäkösesti oot jo sillä aika hyvä, ku lahjakkuus pooli on niin pieni.

Sitten taas isommissa lajeissa on niin paljon lahjakkaita jotka reenaa hyvin, ni pelkkä asioiden ymmärtäminen ja ahkeruus ei vie mihinkään 😄
 
Itse tässä hurjalla 8 kuukauden kokemuksella olen nyt opastanut yhtä innokasta kaveria lajin pariin ja huomannut, että todella paljon oppii itsekin kun opastaa toista. Pakottaa pohtimaan huolellisemmin. Hyvin ollaan päästy turvallisesti alkuun, mikä on pääasia. Lajin hienous avautuu koko ajan enemmän ja enemmän!
 
Itse tässä hurjalla 8 kuukauden kokemuksella olen nyt opastanut yhtä innokasta kaveria lajin pariin ja huomannut, että todella paljon oppii itsekin kun opastaa toista. Pakottaa pohtimaan huolellisemmin. Hyvin ollaan päästy turvallisesti alkuun, mikä on pääasia. Lajin hienous avautuu koko ajan enemmän ja enemmän!
Välillähän tekee hyvää oppia kantapään kautta joku lainalaisuus lajista, kuin että fiksumpi selittäs 😄 Tai omat oivallukset muistaa kyllä ikuisesti.
 
Välillähän tekee hyvää oppia kantapään kautta joku lainalaisuus lajista, kuin että fiksumpi selittäs 😄 Tai omat oivallukset muistaa kyllä ikuisesti.
Kyllä. Kantapään kautta oppii erinomaisesti😄 Just lopeteltiin treenit. Siilinjärvellä paikallisella voimannostosalilla esiteltiin lajia kiinnostuneille. Santeri Kiuruvedeltä jakoi oppia ja Ruotsalaisen Jarmokin kävi verestelemässä muistoja ja jakamassa neuvojaan💪
 
Kyllä. Kantapään kautta oppii erinomaisesti😄 Just lopeteltiin treenit. Siilinjärvellä paikallisella voimannostosalilla esiteltiin lajia kiinnostuneille. Santeri Kiuruvedeltä jakoi oppia ja Ruotsalaisen Jarmokin kävi verestelemässä muistoja ja jakamassa neuvojaan💪
Mikäs oli Ruotsalaisen kondis pöydässä? Väänsivätkö Santerin kanssa 😮
 
Mikäs oli Ruotsalaisen kondis pöydässä? Väänsivätkö Santerin kanssa 😮
Jarmo kyllä erittäin hieno mies. Kyllä se Santen kans kätteli siinä. Vastatkoon Santeri siihen. Itsekin vähän kokeilin, mutta ero on niin valtava, etten siitä mitään voi sanoa. Mutta kuin lyhtypylvästä vastaan olisi sparrannut.😅
 
Jarmo kyllä erittäin hieno mies. Kyllä se Santen kans kätteli siinä. Vastatkoon Santeri siihen. Itsekin vähän kokeilin, mutta ero on niin valtava, etten siitä mitään voi sanoa. Mutta kuin lyhtypylvästä vastaan olisi sparrannut.😅
Nyt Santeri dataaaaa!! 😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom