Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On mielenkiintoinen kaveri. Jalkaproteesin kanssa vääntää menemään ja mielestäni ainut kuka saa king's moven näyttämään hyvältä. Hän on myös se kaveri kuka karjuu Devon Vs Toddzilla taustalla "It was a fucking pin!" Loistava ukkeliTuolla Bob Brownin tube sivuilla muitakin mielenkiintoisia videoita. Kannattaa katsoa!
Kyllä saa! Kannattaa kokeilla noita.Toi Henkka on melkoinen hifistelijä noiden erilaisten treeniliikkeiden suhteen. Tietää kaikkia hienoja lihasten nimiä jne. Saako hän kuitenkaan sitä kaikkea nippelitietämystään ylettymään siihen itse lajisuoritukseen?
Niinkuin Janne tossa alla totesi, on Henkka todella härkänen edelleen, vaikka melko kriittisesti itsestään puhuukin toistuvastiToi Henkka on melkoinen hifistelijä noiden erilaisten treeniliikkeiden suhteen. Tietää kaikkia hienoja lihasten nimiä jne. Saako hän kuitenkaan sitä kaikkea nippelitietämystään ylettymään siihen itse lajisuoritukseen?
Kädenväännössä, etenkin suomessa, ehkä se eriasia, että jos tiiät ja osaat reenata, ni todennäkösesti oot jo sillä aika hyvä, ku lahjakkuus pooli on niin pieni.Laji kuin laji, niin ei välttämättä tarvi muutenkaan olla/ollut itse ehdoton huippu ollakseen loistava valmentaja.
Välillähän tekee hyvää oppia kantapään kautta joku lainalaisuus lajista, kuin että fiksumpi selittäsItse tässä hurjalla 8 kuukauden kokemuksella olen nyt opastanut yhtä innokasta kaveria lajin pariin ja huomannut, että todella paljon oppii itsekin kun opastaa toista. Pakottaa pohtimaan huolellisemmin. Hyvin ollaan päästy turvallisesti alkuun, mikä on pääasia. Lajin hienous avautuu koko ajan enemmän ja enemmän!
Kyllä. Kantapään kautta oppii erinomaisestiVälillähän tekee hyvää oppia kantapään kautta joku lainalaisuus lajista, kuin että fiksumpi selittäsTai omat oivallukset muistaa kyllä ikuisesti.
Mikäs oli Ruotsalaisen kondis pöydässä? Väänsivätkö Santerin kanssaKyllä. Kantapään kautta oppii erinomaisestiJust lopeteltiin treenit. Siilinjärvellä paikallisella voimannostosalilla esiteltiin lajia kiinnostuneille. Santeri Kiuruvedeltä jakoi oppia ja Ruotsalaisen Jarmokin kävi verestelemässä muistoja ja jakamassa neuvojaan
![]()