Kädenvääntö

Niinkuin Janne tossa alla totesi, on Henkka todella härkänen edelleen, vaikka melko kriittisesti itsestään puhuukin toistuvasti 😄

Vielä 2011 oli mies etenkin vasurilla erittäin lähellä suomen vahvinta vääntäjää. Suorastaan dominoiva luonnonvoima ja maanvaiva ukko oli! Myös oikea käsi oli erittäin vakuuttava.

Itse ainakin kuuntelen erittäin tarkalla korvalla mitä miehellä on sanottavaa, ja jos en olisi näin narsistinen ihminen, niin varmaan hakeutusin Henkan valmennettavaksi. Henkka tai Jussi Koskinen todennäkösesti.
Uskonhan minä kun sitä oikein miehissä todistelette.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
7. elokuuta olis Turussa haasteväännöt. Löytyykö Salmisen Juhalle vastustajaa oikealle kädelle? Janne tai Tobias??
Ulkomaanmatka peruuntu siitä päältä ni kyl mua tapahtuma kiinnostaa 💪 Mietin vaan että onko siellä ketään ketä vastaan en oo ikinä vääntäny? Mut jos ei ketään löydy ni kyl mää voin Salmistaki vastaan vääntää 😄
 
Vähän oikeella väännettiin. Jämäkän tuntunen käsihän tuo oli vaikka sanokin ite että aika tyhjä hiha on😅.
No menikö tyynyyn!!! 😄😄
 
Ulkomaanmatka peruuntu siitä päältä ni kyl mua tapahtuma kiinnostaa 💪 Mietin vaan että onko siellä ketään ketä vastaan en oo ikinä vääntäny? Mut jos ei ketään löydy ni kyl mää voin Salmistaki vastaan vääntää 😄
Vääntäsin erittäin mielelläni sua vastaan. Katotaan Mikkoselle joku toinen pari, jos mahdollista. Selvittelen asiaa...
 
Vääntäsin erittäin mielelläni sua vastaan. Katotaan Mikkoselle joku toinen pari, jos mahdollista. Selvittelen asiaa...
Äijä haluu helpon päänahan 😄 Ymmärrän! Väännetään vaan 💪
 
En tässä nyt henkseleitä ajatellut paukutella, mutta uskoisin hanttiin pistäväni. Oikea tuntunut hämmästyttävän hyvältä harjoituksissa. Yli 90 prosentin tehoja en ole vielä irrotellut.
Äijä vahva ku härkä! Tulee hyvää matsia 💪
 
Äijä haluu helpon päänahan 😄 Ymmärrän! Väännetään vaan 💪
En tässä nyt henkseleitä ajatellut paukutella, mutta uskoisin hanttiin pistäväni. Oikea tuntunut hämmästyttävän hyvältä harjoituksissa. Yli 90 prosentin tehoja en ole vielä irrotellut
Juhani tätä kyselikin. Millon nämä pitää lyödä lukkoon?
Ei mitään kiirettä. Salmiselle sopii, sen jo kysyin.
 
Topille kysymys: Kun väänsitte Henkan kanssa, niin mistä johtuu se että näillä "käsivammaisilla" kuten Henrillä ei ole perinteisessä kädenväännössä samanlaista "jerkkua" kuin vaikka king's movessa. En asioista paljoo ymmärrä mutta pistin merkille että Henri pisti jarrut päälle heti kun aukaisi paketin niin sanotusti ja alkoi mennä pöydän alle. Johtuuko se vaan yksinkertaisesti siitä kum käsi ei mene kokonaan suoraksi niin sen liikeradan lopussa on sitten enemmän poweria? Mene ja tiedä😀
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom