Kädenvääntö

Topille kysymys: Kun väänsitte Henkan kanssa, niin mistä johtuu se että näillä "käsivammaisilla" kuten Henrillä ei ole perinteisessä kädenväännössä samanlaista "jerkkua" kuin vaikka king's movessa. En asioista paljoo ymmärrä mutta pistin merkille että Henri pisti jarrut päälle heti kun aukaisi paketin niin sanotusti ja alkoi mennä pöydän alle. Johtuuko se vaan yksinkertaisesti siitä kum käsi ei mene kokonaan suoraksi niin sen liikeradan lopussa on sitten enemmän poweria? Mene ja tiedä😀
Henkka osaa tähän vastata kattavammin, mutta ainakin itsestä tuntuu että se forkun kierto on se mikä siellä laittaa hanttiin. Eli Henkan kierto vs mun ranteen koukistus. Ja isolla kulmalla saa useemmin kierrettyä forkkua paremmin kuin suppukulmalla. Ellei oo John Brzenk tai omista venäjän passin 😄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoa nähä Brzenk vääntää, mutta jos ukko ei oo treenannu yhtää pitkää aikaa, ja nyt 2kk taas reenaillu ni mikähän on kondis 2 vko päästä. Shaw taas kovassa vedossa 300 paunaisena kun juuri voitti Underwoodin, Ayellon ja Jordan Sillin helposti.


View: https://youtu.be/FvwtYoYCaAw


View: https://youtu.be/4qYxFh_utbA

Hullun nättii vääntöä kyllä tällä nuorella kaverilla!! Kaikki fiilaillu sitä tosi paljon tuolla ulkomaisilla kädenvääntö somesivuille, ni luulin aluksi että vitsi kyseessä 😄 Uusi Dixon Glory. Eipä ollu 💪
 
Yritin kaivaa Senec handin vääntöjä esiin, mutta en osannut rekisteröityä, kun olen tällainen vanhan liiton puupää. Olis mukava nähdä mansen miesten väännöt. Vaivautuisko joku osaavampi?
 
Noniin kiitokset topille ja Jannelle hienoista sanoista 😃😃😃 ja siinä Mika oot ihan oikeassa että turha/liika hifistely on suhteellisen turhaa!siitä en tiedä olenko mä enään mitenkään erityisen Härkänen ..Topi ja Janne ovat vaan kohteliaita 😃 mitä tulee tuohon kysymykseen koskien mun vääntämistä tai muiden vastaavilla vammoilla niin se on tosi hankala selittää lyhyesti tai ymmärrettävästi tässä mutta ne kyynerpään liikerajoitukset(mitkä on yleensä todella huomattavia rajoitteita suhteessa terveeseen niveleen) muuttaa niitä käden lähtö sekä väännönaikaisia kulmia niin paljon että normaali vääntäminen on käytännössä mahdotonta..sitten taas tuohon takapaineeseen/sen tuottamiseen se ei jostain syystä niin paljon vaikuta mutta sinänsä se on aika turhaa koska ilman sivusuuntaista painetta ei käytännössä voi voittaa yhtään mitään 😃
 
Gorillasta tuli mieleen että ois hienoa jos joku kouluttais ison Gorillan vääntää kättä. Ois murskaava.
Joku tarina oli, että MM kisoissa vuonna miekka ja Engin Terzin vihaset flässit kisapaikalle olisi tuotu simpanssi. Tarina ei kerro oliko uros vai naaras kyseessä, ja mikä oli eläimen elopaino, mutta kuulemma jokainen sitä vastaan kokeillut oli ollut täysin voimaton apinan käsittelyssä. Oliko jopa näin, että itse John Brzenk olisi myös kokeillut, eikä mihinkään. Tarinan loppu hieman epäuskottava, mutta kuka tietää..

Vahvoja ovat kuin saatanat käsistään kyseiset elikot kuitenkin 💪
 
Yritin kaivaa Senec handin vääntöjä esiin, mutta en osannut rekisteröityä, kun olen tällainen vanhan liiton puupää. Olis mukava nähdä mansen miesten väännöt. Vaivautuisko joku osaavampi?
Mihin yritit rekisteröityä?
 
Olis hienoa nähä henkka kisaamassa, mutta jos ei kisoihin niin voisit olla semmonen viraalikouluttaja😁 samoiten janne &topit juvonen ja saaranluoma. Aika paljon on matskuu netissä englanniksi mutta on se helkkarin kiva kattoo teidän vääntämistä!💪
 
Olis hienoa nähä henkka kisaamassa, mutta jos ei kisoihin niin voisit olla semmonen viraalikouluttaja😁 samoiten janne &topit juvonen ja saaranluoma. Aika paljon on matskuu netissä englanniksi mutta on se helkkarin kiva kattoo teidän vääntämistä!💪
Pitäs ottaa videoo yhteisreeneistä! Laitettas kädenväännön ja koko maailman asiat järjestykseen kerralla 😄
 
Selailin jotain senec hand sivuja ja siellä oli linkki mistä kisan olis nähny suorana. Yks meidän ukko oli sen katsellutkin. Lieneekö sitten missään tallennettuna?
Toivottavasti tulis youtubeen 💪
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom