- Ikä
- 39
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IFA niimpä olikinIFA:n MM-kisat missä Herman vei.
Tollanen kuva jäänyt että jotkut kevyemmät ukot on absoluuttiselta tasoltaankin todella kovia.
Itse olen 55v ja ei ole käynyt mielessäkään etteikö tästä vielä kehittyisi. Elokuun 7 olis tarkotus ottaa haastematsi Mikkosta vastaan, joka myös yli 50v. Lokakuussa pikkupoika Ville Heinosta vastaan haaste. Tammikuussa Jurvassa pitäs sitten olla jo kunnossa. Vammat on ainoa este, mutta tuleehan niitä nuoremmillekkin.Oma tyyli viel semmonen (hidas), että uskon että viel mennään seuraavat 10 vuotta ylöspäin![]()
Millon hitossa Laletin ja Levan nähdään vääntämässä jotain vastaan? Top 8 turnaus tulossa loppuvuodesta ja molemmat siellä?
Gasparini ois mielenkiintoista nähdä ketä tahansa huippua vastaan. Järkyttävän väkevän oloinen käsi.
Jonkun vuoden takaa Ermes vs M. Todd
View: https://youtu.be/JPMClxScQmc
Ymmärsin että Levan ja Chaffee ekalla rundilla vastakkain top8:ssa ja kisa ois syssymmällä, mutta tänä vuonna. Laletinin ensimmäinen vastustaja tais olla Krasimir.
Larratti vois kostaa Maskin puolesta ja käydä tuhoomassa Gaspan ennen ku haastaa Levania![]()
Pahasti näyttäs että Laletinilla liian paha takanahina KrasilleKova vääntö toi Laletin vs Krasimir
Larratt vs Gaspa ois hieno nähdä.
Pahasti näyttäs että Laletinilla liian paha takanahina KrasilleToivottavasti oon väärässä!
Itteä kuumotti ehkä eniten se video missä Leletin vie Matusenkoa hookillakinLaletin saattaa olla ykkösukko maailmassa. Krasi myös helvetin kova, mutta veikkaus on että Lalrtin ton vie.
Itteä kuumotti ehkä eniten se video missä Leletin vie Matusenkoa hookillakinKrasi ja Matusenko ollu perinteisesti todella tasasia hookissa.
Ite en myöskään pääse, mutta meiltä tulee 4 junioria ja mastersia.Onko Jurvaan lähtijöitä huomisiin kisoihin? Itse en lähde, mutta 5 Voimalaista kuuluu olevan lähdössä.
Eikö Deania markkinoitu jossain vaiheessa 600 paunaisena?Jestas minkä kokonen ukko tuo Cleve Dean oli. Jerry näyttää pieneltä![]()