Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oma tyyli viel semmonen (hidas), että uskon että viel mennään seuraavat 10 vuotta ylöspäin 💪
Itse olen 55v ja ei ole käynyt mielessäkään etteikö tästä vielä kehittyisi. Elokuun 7 olis tarkotus ottaa haastematsi Mikkosta vastaan, joka myös yli 50v. Lokakuussa pikkupoika Ville Heinosta vastaan haaste. Tammikuussa Jurvassa pitäs sitten olla jo kunnossa. Vammat on ainoa este, mutta tuleehan niitä nuoremmillekkin.
 
Millon hitossa Laletin ja Levan nähdään vääntämässä jotain vastaan? Top 8 turnaus tulossa loppuvuodesta ja molemmat siellä?

Gasparini ois mielenkiintoista nähdä ketä tahansa huippua vastaan. Järkyttävän väkevän oloinen käsi.

Jonkun vuoden takaa Ermes vs M. Todd


View: https://youtu.be/JPMClxScQmc

Ymmärsin että Levan ja Chaffee ekalla rundilla vastakkain top8:ssa ja kisa ois syssymmällä, mutta tänä vuonna. Laletinin ensimmäinen vastustaja tais olla Krasimir.

Larratti vois kostaa Maskin puolesta ja käydä tuhoomassa Gaspan ennen ku haastaa Levania 😄
 
Ymmärsin että Levan ja Chaffee ekalla rundilla vastakkain top8:ssa ja kisa ois syssymmällä, mutta tänä vuonna. Laletinin ensimmäinen vastustaja tais olla Krasimir.

Larratti vois kostaa Maskin puolesta ja käydä tuhoomassa Gaspan ennen ku haastaa Levania 😄

Kova vääntö toi Laletin vs Krasimir

Larratt vs Gaspa ois hieno nähdä.
 
Kova vääntö toi Laletin vs Krasimir

Larratt vs Gaspa ois hieno nähdä.
Pahasti näyttäs että Laletinilla liian paha takanahina Krasille 😣 Toivottavasti oon väärässä!
 
Laletin saattaa olla ykkösukko maailmassa. Krasi myös helvetin kova, mutta veikkaus on että Lalrtin ton vie.
Itteä kuumotti ehkä eniten se video missä Leletin vie Matusenkoa hookillakin 😮 Krasi ja Matusenko ollu perinteisesti todella tasasia hookissa.
 
Itteä kuumotti ehkä eniten se video missä Leletin vie Matusenkoa hookillakin 😮 Krasi ja Matusenko ollu perinteisesti todella tasasia hookissa.

Todella härkänen.
Vasurilla ennakkosuosikki kaikkia paitsi Levania vastaan ja oikealla sama paitsi Larrattia vastaan en tiedä kumpi olisi ennakkosuosikki ton Devonin tuoreen esityksen jälkeen.
 
Onko Jurvaan lähtijöitä huomisiin kisoihin? Itse en lähde, mutta 5 Voimalaista kuuluu olevan lähdössä.
Ite en myöskään pääse, mutta meiltä tulee 4 junioria ja mastersia.
 
Jestas minkä kokonen ukko tuo Cleve Dean oli. Jerry näyttää pieneltä 😄
Eikö Deania markkinoitu jossain vaiheessa 600 paunaisena? 😄 Käsi kuin baseball räpylä kuulemma!
 
Kylläpä tuonne pitäisi aamulla lähtee. Pitkä aika viime kisoista niin hyvä vähän tuntumaa ottaa.
unnamed (3).jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom