Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enemmän ehkä vitsiä heitin tossa, kun ei noita voi tollee laskeaZiisus. Äijän pitäis päästä nyt tonne ottaa tuntumaa näitä huippu, tunnettuja vääntäjiä vastaan.
Ja siis sen verran vielä, että oon mä MM kisois ja Nemiroffissa vääntäny monia noita huippu ukkoja vastaan, eikä mihinkään (vielä)Ziisus. Äijän pitäis päästä nyt tonne ottaa tuntumaa näitä huippu, tunnettuja vääntäjiä vastaan.
Käjenvääntö on kyllä siitä oivallinen lajivalinta, että pystyy kehittymään vielä pitkälti lähemmäs viisikymppiseksi asti. Harvemmasta (fyysisestä) lajista sitä kai voi sanoa samaa.Ja siis sen verran vielä, että oon mä MM kisois ja Nemiroffissa vääntäny monia noita huippu ukkoja vastaan, eikä mihinkään (vielä)![]()
Oma tyyli viel semmonen (hidas), että uskon että viel mennään seuraavat 10 vuotta ylöspäinKäjenvääntö on kyllä siitä oivallinen lajivalinta, että pystyy kehittymään vielä pitkälti lähemmäs viisikymppiseksi asti. Harvemmasta (fyysisestä) lajista sitä kai voi sanoa samaa.
Niinhän se taisi Larrykin mainita, että seuraavaksi fokus strongmanissa, koska aika huipulla lyhyempi. Kädenväännössä voi päästä huipulle sitten vielä myöhemminkin.
Mun mielestä on!Onkos Timppa ja Engin kohannu ikinä? Joskus muistan nähneeni, että Terzi flässäs Saaranluoman MM kisoissa![]()
On se Timppa kyllä ihan sairaan kova seppä! Kova päänahkaKysyin timolta niin Timppa on itseasiassa voittanut terzin kerran varoituksilla![]()
Timppa ja Amolinssihan oli pitkään kans tiukka taistelupari!Mun mielestä on!
Joo niin oli!Timppa ja Amolinssihan oli pitkään kans tiukka taistelupari!
Joo niin oli!
View: https://youtu.be/tn9MyMjBmek
Amolinssi ja Mikkola kyl molemmat tyyliin jotain vampyyrejäMikään muu ei selitä tuota voima/paino suhdetta + minimaalista ikääntymistä vuosien vieriessä..
Ja siis sen verran vielä, että oon mä MM kisois ja Nemiroffissa vääntäny monia noita huippu ukkoja vastaan, eikä mihinkään (vielä)![]()
Kaikki tappioita?..Topi muuten 3 kertaa kohdannut terzin
Joo muistaakseni mutta on siellä tiukempiakin vääntöjä ollut...tarkistan huomenna!Kaikki tappioita?
Käännetään puukkoa haavassa
Joku Golden arm sota tais ainakin olla? Vai oliko Girard Pascalia vastaan se?Joo muistaakseni mutta on siellä tiukempiakin vääntöjä ollut...tarkistan huomenna!
Enemmän ehkä vitsiä heitin tossa, kun ei noita voi tollee laskeaPakkohan nyt Hermanin ois mut piiskata kohtuu iisisti, kerta Toddzillan kanssa ollu sillä tiukkaa vääntöä aikanaan
![]()
Ei kai se Herman ny ihan maailmanmestari oleJoo ymmärsin kyllä. On se Hermanni ilmeisesti todella kova kun maailmanmestari oikealla 2019 alle 95 kilosissa.
Sivusta seuraajana hankala hahmottaa eri painoluokkien tasoeroja. Juuri esim. Mitä kävis jos sinä vääntäisit jotain kevyempien luokkien kärkiukkoja vastaan.
Ei kai se Herman ny ihan maailmanmestari oleAinakaan Waffissa kun ei siellä tollasta painoluokkaa kuin alle 95kg edes ole.
Ja siis kevyempien painoluokkien kärkiukot välillä voittaa suurien painoluokkien kärkiukkojaEli ite siis kaatusin 100% todennäkösyydellä jollekkin 70-80kg maailmanmestarille. Oleg Shog oli noin 80 kilosena vasurilla maailman absoluuttisessa top 3:ssa. Joku Zoloev vei oikeella 75 kilosena Jerry Cadoretten (140kg) ja Krasimirin (100kg). Baba oli 85 kilosena Nemiroffin avoimen finaalissa.