Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No joo tuurilla ne laivatkin seilaa...oli muuten toi efe todella kova!!
Joo ikinä kuullu ukosta 😮

Tosin toi Stevens on mulle ihan viljanen äijä kans, kerta kerran MM kisoissa piiskasin ihan pystyyn sen reenikaverin, jolle Herman hävinny startteja reeneissä 😄 Helppoa matematiikkaa!
 
Ei mutta noinhan se menee!eivät vittu uskaltaneet sua pyytää tonne...
Okei tiukka kyssäri tähä väliin: kumpi veis, Kurtti vai Engin Terzi? 😮 Kyl mä ton matsin kattosin!
 
Okei tiukka kyssäri tähä väliin: kumpi veis, Kurtti vai Engin Terzi? 😮 Kyl mä ton matsin kattosin!
Kamalan vaikeita kysymyksiä 😃 emmä kyllä osaa vastata 😃..pitäisi nähdä kurtti vaikka Mikkolan Tomppaa vastaan niin se helpottaisi jo paljon 😃...lähinnä siis että pystyisikö Timppa tekemään mitään kimmolle...
 
Joo ikinä kuullu ukosta 😮

Tosin toi Stevens on mulle ihan viljanen äijä kans, kerta kerran MM kisoissa piiskasin ihan pystyyn sen reenikaverin, jolle Herman hävinny startteja reeneissä 😄 Helppoa matematiikkaa!

Ziisus. Äijän pitäis päästä nyt tonne ottaa tuntumaa näitä huippu, tunnettuja vääntäjiä vastaan.
 
Kamalan vaikeita kysymyksiä 😃 emmä kyllä osaa vastata 😃..pitäisi nähdä kurtti vaikka Mikkolan Tomppaa vastaan niin se helpottaisi jo paljon 😃...lähinnä siis että pystyisikö Timppa tekemään mitään kimmolle...
Onkos Timppa ja Engin kohannu ikinä? Joskus muistan nähneeni, että Terzi flässäs Saaranluoman MM kisoissa 😮
 
Ziisus. Äijän pitäis päästä nyt tonne ottaa tuntumaa näitä huippu, tunnettuja vääntäjiä vastaan.
Enemmän ehkä vitsiä heitin tossa, kun ei noita voi tollee laskea 😄 Pakkohan nyt Hermanin ois mut piiskata kohtuu iisisti, kerta Toddzillan kanssa ollu sillä tiukkaa vääntöä aikanaan 💪
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom