Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
FB_IMG_1614889313348.jpg


Hauska ero käsien näyttävyydessä kun pumppi ja kuvakulma ovat kunnossa 😄
 
Olin yllättynyt. Mitä Iraklin suoritteita Levanin kanssa nähny salilla.
Toisaalta onhan Sasho noista paljon menestyneempi ollu pöydässä ottaen voittoja Krasimireista ja Babaijeveista 😮 Salivideot on aina vaan salivideoita.
 
Laitoin jo otevoimailun puolelle tämän, mutta laitetaan tännekin. Aika monta kädenvääntäjää tuolla listalla ja gripperimiestä. Ja pari Suomalaista siinä Larry Wheelsin yläpuolella...

Hetkinen mikä liike tossa on kyseessä?
 
Kahdesti olen päässyt kokeilemaan kädenvääntöä voimaleuanvetokisojen yhteydessä. taisi olla Lukkarila nimeltään, mutta oli 90 kg MM kolmas ollut. Oli kyllä rautainen käsi. Ei voittoa, heh. Nuorempi esittelijä ei pärjännyt.
 
Kahdesti olen päässyt kokeilemaan kädenvääntöä voimaleuanvetokisojen yhteydessä. taisi olla Lukkarila nimeltään, mutta oli 90 kg MM kolmas ollut. Oli kyllä rautainen käsi. Ei voittoa, heh. Nuorempi esittelijä ei pärjännyt.
Ikämiesten arvokisamitskuja taitaa Lukkarilalla olla iso kasa. Äärimmäisen kova kaveri 💪
 
Screenshot_20210307_105304.jpg


Heitetään tännekkin tämä loistava korvike (jopa brutaalimpi), jos reeni kassista ei Wrist wrenchiä löydy, ja sormia haluaa kehittää kädenvääntöön 💪
 
 

Suositut

Back
Ylös Bottom