Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi! Osaisiko joku sanoa paljon maksaisi suunnilleen tilata virallinen kädenvääntöpöytä ja mistä tätä lähtisi kysymään? Pst @number_one :giggle:
Minulla on siis oma sali ja tilat, jossa käy tietynlainen porukka ja kädenvääntöpöytää on melko paljon kysytty. Toki itse olen myös suht fanaattinen lajin seuraaja ja on myös hieman "oma lehmä ojassa". Mutta tosiaan kiinnostaa mistä noita saa ja kuinka helposti?
 
Hei täällä nähtävästi on porukkaa jotka on kädenväännöstä kiinnostuneita nii mä oon noita virallisilla kisa mitoilla valmistellut niin kiinnostaisiko ostaa?
Menikö tämä jo kaupaksi?
 

View: https://youtu.be/MuFY3wl2Mrk


Tiukka vääntö. Viimesessä kyllä toddin käsi osuu pariinki otteeseen omaan olkapäähän.

Kattelin myös uudestaa Devon vs Cadorette matsin. Noissa molemmissa matseissa oli tota ongelmaa mitä välillä näkyy että starttia ei saada tasapuoliseksii vaan toinen saa starttaa olkapää todella edessä melkein valmiina prässäämään suoraan.
 
Moi! Osaisiko joku sanoa paljon maksaisi suunnilleen tilata virallinen kädenvääntöpöytä ja mistä tätä lähtisi kysymään? Pst @number_one :giggle:
Minulla on siis oma sali ja tilat, jossa käy tietynlainen porukka ja kädenvääntöpöytää on melko paljon kysytty. Toki itse olen myös suht fanaattinen lajin seuraaja ja on myös hieman "oma lehmä ojassa". Mutta tosiaan kiinnostaa mistä noita saa ja kuinka helposti?
Mazurenkolta virallinen pöytä n.800e toimituksineen.
 
Moi! Osaisiko joku sanoa paljon maksaisi suunnilleen tilata virallinen kädenvääntöpöytä ja mistä tätä lähtisi kysymään? Pst @number_one :giggle:
Minulla on siis oma sali ja tilat, jossa käy tietynlainen porukka ja kädenvääntöpöytää on melko paljon kysytty. Toki itse olen myös suht fanaattinen lajin seuraaja ja on myös hieman "oma lehmä ojassa". Mutta tosiaan kiinnostaa mistä noita saa ja kuinka helposti?
Tarkoiratko virallista Mazurenkon kisapöytää, vaiko kenen tahansa valmistamaa oikeilla mitoilla tehtyä vääntöpöytää?
 

View: https://youtu.be/MuFY3wl2Mrk


Tiukka vääntö. Viimesessä kyllä toddin käsi osuu pariinki otteeseen omaan olkapäähän.

Kattelin myös uudestaa Devon vs Cadorette matsin. Noissa molemmissa matseissa oli tota ongelmaa mitä välillä näkyy että starttia ei saada tasapuoliseksii vaan toinen saa starttaa olkapää todella edessä melkein valmiina prässäämään suoraan.

Neil kyllä vääntää super nätisti tuossa 💪
 
Yllättävän halpa tuo Igorin pöytä.


Ei oo kovin paha.

Jos ois joku WAL kisapöytä made in USA niin 3 tonnii.
Jotenkin aivan järjetöntä mielestäni että WAL ottanut askeleen taaksepäin tuon pöydän suhteen, muissa liitoissa on ollut pitkään standardisoitu pöytä.
Ei kai muissakaan urheilulajeissa kentän tai areenan tms koko tai malli vaihtele liiton mukaan :D
 
michael todd käsi.png

Hyvä yhteenveto Michael Toddin oikean käden vammoista.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom