Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tota kutsun jo uutiseksi![]()
70-kiloiselta ohjelmistoinsinööriltä kova suoritus – kukisti kuuluisan kehonrakentajan kädenväännössä
Rahul Panicker osoitti voimansa kädenväännössä.www.iltalehti.fi
Menikö tämä jo kaupaksi?Hei täällä nähtävästi on porukkaa jotka on kädenväännöstä kiinnostuneita nii mä oon noita virallisilla kisa mitoilla valmistellut niin kiinnostaisiko ostaa?
Mazurenkolta virallinen pöytä n.800e toimituksineen.Moi! Osaisiko joku sanoa paljon maksaisi suunnilleen tilata virallinen kädenvääntöpöytä ja mistä tätä lähtisi kysymään? Pst @number_one
Minulla on siis oma sali ja tilat, jossa käy tietynlainen porukka ja kädenvääntöpöytää on melko paljon kysytty. Toki itse olen myös suht fanaattinen lajin seuraaja ja on myös hieman "oma lehmä ojassa". Mutta tosiaan kiinnostaa mistä noita saa ja kuinka helposti?
Tarkoiratko virallista Mazurenkon kisapöytää, vaiko kenen tahansa valmistamaa oikeilla mitoilla tehtyä vääntöpöytää?Moi! Osaisiko joku sanoa paljon maksaisi suunnilleen tilata virallinen kädenvääntöpöytä ja mistä tätä lähtisi kysymään? Pst @number_one
Minulla on siis oma sali ja tilat, jossa käy tietynlainen porukka ja kädenvääntöpöytää on melko paljon kysytty. Toki itse olen myös suht fanaattinen lajin seuraaja ja on myös hieman "oma lehmä ojassa". Mutta tosiaan kiinnostaa mistä noita saa ja kuinka helposti?
View: https://youtu.be/MuFY3wl2Mrk
Tiukka vääntö. Viimesessä kyllä toddin käsi osuu pariinki otteeseen omaan olkapäähän.
Kattelin myös uudestaa Devon vs Cadorette matsin. Noissa molemmissa matseissa oli tota ongelmaa mitä välillä näkyy että starttia ei saada tasapuoliseksii vaan toinen saa starttaa olkapää todella edessä melkein valmiina prässäämään suoraan.
Juu virallista kisapöytää tarkotin.Tarkoiratko virallista Mazurenkon kisapöytää, vaiko kenen tahansa valmistamaa oikeilla mitoilla tehtyä vääntöpöytää?
Oho sekoilin nuitten viestien kanssaJuu virallista kisapöytää tarkotin.
Mazurenkolta virallinen pöytä n.800e toimituksineen.