Kädenvääntö

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Laitoitko käden alareunasta kiinni vai mittasit vaan sormien pituutta? On mullaki vähä pidemmät sormet mut kämmen on reilust pienempi

Alareunasta mittasin. Kämmen oli suunnilleen samankokoinen, ellei jopa isompi, ja sormet vähintään sentin pidemmät!:thumbs:

Alareunasta mittasin. Kämmen oli suunnilleen samankokoinen, ellei jopa isompi, ja sormet vähintään sentin pidemmät!:thumbs:

Muistitko zoomata kuvan myös ;)

Eikö kuvaa zoomaamalla kuva tule samankokoiseksi kaikilla, on näyttö sitten minkä kokoinen tahansa? Tai näin minä ainakin tuon ymmärsin.
Ja vaaksalla olikin pituutta 26 senttimetriä eikä 23 kuten aikaisemmassa viestissäni väitin.

Näytöltä mitaten toi keskisormi olisi 11cm ja kämmenen alalaidasta keskisormen päähän mitaten n26cm...

edit: miten toi vaaksa oikeen mitataan? Levitetään kämmen pöydälle sormet harallaan ja mitataan peukalon ja etusormen väli?

Miten näköjään kaikki voi tietää mikä vaaksa on?? Mää en ollu ikinä kuullukkaan...

Ja onko Porissa Kädenvääntäjiä? Viikon päästä muutto sinne ja ilmeisesti Tampereella asti tarvii käydä reeneissä, jos väännellä meinaa.

Eikö kuvaa zoomaamalla kuva tule samankokoiseksi kaikilla, on näyttö sitten minkä kokoinen tahansa? Tai näin minä ainakin tuon ymmärsin.

Ei tietenkään. Näytön pikselikoko määrää kuinka suurelta kuva näyttää. Esimerkiksi kuvaputkitelevision ruutuun tuo ei edes mahtuisi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Näytöltä mitaten toi keskisormi olisi 11cm ja kämmenen alalaidasta keskisormen päähän mitaten n26cm...
Mun näytöllä tuo keskisormi on 11,5cm, kämmenen tyvestä (keskeltä) sormenpäihin 27,4cm, kämmenen leveys peukalon tyvestä reilu 14cm.. Aika lapio saa kyllä olla, jotta pääsee edes lähelle..

20:30 Puolan aikaa jatkuu. Semifinaalit & finaalit & avoin sarja.

Eli 21:30 täällä.

siel on naisiaki! uwishin ois pitäny olla tuolla vääntämässä suomelle voitto:rock:
Ku oisinki ollu.. Ei niillä ollu tänä vuonna naisille kun -65kg sarja. Oon liian iso.:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom