Kädenvääntö

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Väännetään vasemmalla kädellä?:)..vähän tasotusta,mulle;)
Mulle sopii vasen paremmin kun hyvin.:D Oon kyllä oikeakätinen..

GreeeD: Hook-väännössä ranteet ovat koukussa:
http://www.eiyc.com/hook.htm

Se toinen yleisin vääntö on toproll:
http://www.eiyc.com/toproll.htm

Muut liikkeet onkin sitten lähinnä näiden kahden variaatioita.. High hook, low hook, low hand toproll, straight across.. Tuolla sivustolla esitelty press on harvinaisempi eikä niin suosittu. Siinä on ongelmansa, eikä sitä kannata edes yrittää ellei tiedä olevansa vahvempi kuin toinen..

Devon Larratin opetusvideoita kannattaa katsella: http://www.inthehook.com/devon.html Noista tosin saa ehkä enempi irti kun on jo käytännössä oppinut vähän tekniikkaa.

itsekkin olen sinne menoillaa :rock: mistäpäs sut löytää sieltä (:
Power-lavalla näköjään käydään tuo kisa, joten olettaisin että sillä suunnalla.. Mulla mistään mitään tietoa..:D Ei se nyt niin iso paikka ole, yrität vaan bongata kädenvääntöpöydän.;) Joku Arm Sport Challenge t-paita mulla kuulema on päällä.

Power-lavalla näköjään käydään tuo kisa, joten olettaisin että sillä suunnalla.. Mulla mistään mitään tietoa..:D Ei se nyt niin iso paikka ole, yrität vaan bongata kädenvääntöpöydän.;) Joku Arm Sport Challenge t-paita mulla kuulema on päällä.

selvä peli.. siellä siis nähään (:

Miten meni väännöt Expossa?
Riippuu varmaan keneltä kysyy.:D Itse nappailin Buranaa jo lämmittelyvääntöjen jälkeen, karmea hermosärky oikeassa olkavarressa, ja silti piti sillä vääntää enemmän kuin vasurilla. On se ihme, aina tulee miestä joka sanoo ettei osaa vääntää vasemmalla, ja kun kysyy onko koskaan vääntänyt kättä kädenvääntöpöydässä, onko laji yhtään tuttu, niin useimmiten aina sama vastaus: "ei ole".:D Että siis osaako sitten sillä oikeallakaan..:rolleyes: No mutta hauskaa oli joka tapauksessa. Non-stop-kisa alkoi sitten viimeisenä ohjelmanumerona, joten yeisöryntäys oli hallista ulos, ei sisään. Eli harmillisen vähän oli yleisöä, mutta kuitenkin..

Mullahan ilta jatkui sitten Tampereella, kun sielläkin oli kisat.. Kädenvääntöpöytä löytyi tietty baarista kisojen jälkeen, jotta saatiin kunnon bileet pystyyn. Nyt sitä vasta sattuukin käsiin, olkapäihin, kylkiin, vatsaan, yläselkään, ei voi yskiä, ei nauraa.. koko yö tuli väännettyä.. Mutta eipähän tarvinnut yhtään kaljaa maksaa itse, jätkät tarjos (varsinkin hävittyään) niin että hyvä kun ehti juoda.:D

Miten meni väännöt Expossa?

luulot siellä sai ainakin lähtemään ja aikas nopesti. itse kyllä petyin omaan vääntämiseen mutta kiva kokemus näin ensikertalaiselle vaikka en ole ikinä kädenvääntöpöydässä vääntänytkään kättä. itse ihmettelin sitä että aikas vähän oli katsomassa sitä kädenväntö ohjelmaa tyyliin 20-30 vain.. (aivan kuin uwish sanoi). olihan se hienoa nähä kuin se vääntäminen todellisuudessa käy osaavilta ihmisiltä että itselleni tulisi aikas paljon motoriikka ja voimaharjottelua.. :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tässä yksi isokäsi, luonnollisessa koossa (klikkaa kuva isoksi), Cleve Dean:

http://armwrestling.files.wordpress.com/2008/10/cleve-dean-hand.jpg

Pitkät sormet voi auttaa, mutta isoa kämmentä on myös hankala kontrolloida. Joku oli jopa laittanut silikoni-implantin tuohon kämmenen reunaan, etusormen ja peukalon välille.:lol2: On niitä joitain pienikätisiäkin vääntäjiä, joita ei tunnu se käden koko haittaavan..

Kiva oli seurata innokasta vääntöä ennen kisaa messupuolella. Hurja tseppi näytti olevan ja hyvä fiilis. Välillä äijien kädet näytti menevän pöytään... Varmaan tuli hitonmoinen treeni; toistoja paljon. Kumma juttu jos paikkoja kivistelee:rolleyes:

Kiva oli seurata innokasta vääntöä ennen kisaa messupuolella. Hurja tseppi näytti olevan ja hyvä fiilis. Välillä äijien kädet näytti menevän pöytään... Varmaan tuli hitonmoinen treeni; toistoja paljon. Kumma juttu jos paikkoja kivistelee:rolleyes:
Joo kyllä se ihan treenistä kävi.:D Vähän jänskätti etukäteen, kun kyllähän jossain Expossa on vähän eri vahvuista äijää verrattuna joihonkin firmojen juhliin/pikkujouluihin joissa on tullut väänneltyä.. Jos semmoisissa menee 95% miehistä nurin niin tuolla ehkä puolet vähemmän. Osa tuolla oli kädenvääntöä jo enempikin tai jonkin verran harrastaneita, mutta joiden käsiä en ollut vielä päässyt kokeilemaan, oli kivaa.:dance: Ja ihan kuin tuo ei olisi vielä riittänyt, kun piti mennä vielä Tampereen kisojen jatkoille, missä väännettiinkin jokseenkin 3:30 asti. Voin sanoa, että sitten sattu. Nyt vasta voi alkaa ajatella treenaamista taas. Hermosärky = :itku::urjo::itku::evil:

edit. Ainoa mikä vituttaa oli se pinkki paita jota piti pitää, ha. Valmentajalla on hyvä huumorintaju.:D

Tässä yksi isokäsi, luonnollisessa koossa (klikkaa kuva isoksi), Cleve Dean:

http://armwrestling.files.wordpress.com/2008/10/cleve-dean-hand.jpg

Pitkät sormet voi auttaa, mutta isoa kämmentä on myös hankala kontrolloida. Joku oli jopa laittanut silikoni-implantin tuohon kämmenen reunaan, etusormen ja peukalon välille.:lol2: On niitä joitain pienikätisiäkin vääntäjiä, joita ei tunnu se käden koko haittaavan..

Gary Goodridge oli se implantti käsi :) tuossa pätkä kaveristä http://www.youtube.com/watch?v=SDV992xLvoo

oli kiva vääntää annen kanssa messuilla! :) voi ylpeillä ku on voittanu MM 3:sen :D

Sattuuko täälä pyörimään ketään Rovaniemeläisiä kädenvääntäjiä? Kiinnostais tietää onko täälä mitään treeni toimintaa... Ei tarvis kuppilasta treenikavereita ettiä :)

Jos tuo on isokäsi, niin meikäläisen käsi on varmaankin jättikokoinen. Tässä ruudulla kokeiltuna meikäläisen jokainen sormi oli meinaan ainakin sentin pidempi tuon kaverin kättä. Viivottimella mitattuna keskisormellani on pituutta noin 10 senttiä ja vaaksalla noin 23 senttiä.
Laitoitko käden alareunasta kiinni vai mittasit vaan sormien pituutta? On mullaki vähä pidemmät sormet mut kämmen on reilust pienempi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom