Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan perseestä koko joulu. No pitää jaksaa lasten vuoksi. Kännit ottaisin ja olisin jossain poterossa koko vitun joulun jos ei olis lapsia. Mutta aamulla virne naamalle ja tonttulakki päähän ja joulu"tunnelmaan"... Parempi joulu oli silloinkin kun sain selkääni kotona pienenä. Jotain vitun eineksiä ostin 140 eurolla, pitänee lämmitellä niitä huomenna ja kuvitella että saa hyvää joulusapuskaa mitä on odottanut koko vitun vuoden.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Masentaa kun jo pelkästään television perusteella mun pitäisi antaa kaikille lahjaksi vähintään se 46" Sonyn taulutelkka kuten Gigantti esim mainostaa ihanasti. Vituttaa eniten se, että ennen niin mukavasta perhejuhlasta on tehty pelkkä rahankeruupäivä. Kaikki on niin vitun ylipirteitä ja teennäisiä toisiaan kohtaan ja heti kun koittaa maanantai ollaan naama norsunvitulla lähijunassa ja vähät välitetään muista ihmisistä.

Joo nimenomaa tää teennäisyys ahdistaa, äitien ja isäinpäivää menee samaan kastiin. Niitä ihmisiä voi muistaa muullonki, ku edellä mainittuina päivinä. Harmi että tää vitutus ei lopu vielä huomisen jälkee, alkaa alennusmyynnit ja taaskaa ei voi mennä kauppaan, ku jengii helvetisti liikaa. Sitten tammikuussa salille tulee ne laihduttajat muutamaksi viikoksi. Tästä koko jouluvitutuksesta pääsee ehkä Helmikuussa eroon. Onneksi aina voi paeta joulua tänne Pakkotoistoon :)

Ihan perseestä koko joulu. No pitää jaksaa lasten vuoksi. Kännit ottaisin ja olisin jossain poterossa koko vitun joulun jos ei olis lapsia. Mutta aamulla virne naamalle ja tonttulakki päähän ja joulu"tunnelmaan"... Parempi joulu oli silloinkin kun sain selkääni kotona pienenä. Jotain vitun eineksiä ostin 140 eurolla, pitänee lämmitellä niitä huomenna ja kuvitella että saa hyvää joulusapuskaa mitä on odottanut koko vitun vuoden.

Eikö omissa lapsissa ole just se kiva puoli, että ne voi kasvattaa sellaisiin perinteisiin kuin itse haluaa? En nyt menisi poterokänniä kannattamaan muistoksi lapsuudesta, mutta noin muuten.

Masentaa kun jo pelkästään television perusteella mun pitäisi antaa kaikille lahjaksi vähintään se 46" Sonyn taulutelkka kuten Gigantti esim mainostaa ihanasti. Vituttaa eniten se, että ennen niin mukavasta perhejuhlasta on tehty pelkkä rahankeruupäivä. Kaikki on niin vitun ylipirteitä ja teennäisiä toisiaan kohtaan ja heti kun koittaa maanantai ollaan naama norsunvitulla lähijunassa ja vähät välitetään muista ihmisistä.

:) mä oon ainakin ihan pirteä aidosti! hyvä reeniki takana!

Tässä ketjussa muuten huomaa miten perisuomalaisen ahdistuneita ihmiset oikeasti ovat kun pitää olla toisten ihmisten kanssa. Eihän se olekaan se, että jouluna on oltava toisten kanssa, vaan se, että kaikilla on niin vitun huonot välit sukulaisiin, että sehän tässä stressaa ihmisiä, eikä joulu.

Joku jo tossa ylhäällä hajoili siihen, että oma kakara saa LIIKAA lahoja sukulaisita. Voi vittu soikoon, kyllä lasta saa ja pitää lahjoa!

Eikö omissa lapsissa ole just se kiva puoli, että ne voi kasvattaa sellaisiin perinteisiin kuin itse haluaa? En nyt menisi poterokänniä kannattamaan muistoksi lapsuudesta, mutta noin muuten.

No ihan muista syistä nyt vituttaa ja pelottaa. Paras mahdollinen joululahja tulee toivottavasti parin viikon sisällä.
Pitää kuitenkin järjestää lapsille kiva joulu.

No ihan muista syistä nyt vituttaa ja pelottaa. Paras mahdollinen joululahja tulee toivottavasti parin viikon sisällä.
Pitää kuitenkin järjestää lapsille kiva joulu.

Peukut pystyssä sitten sille, oli mikä hyvänsä. Ja toivottavasti tarttuu lapsista mieli itseenkin.

kuumeessa ja kurkku kipiänä. vituttaa koko stnan jouluhomoilu muutenkin ylitsevuotavasti.toista se oli ennen; mummo ja ukki kanto sian pöytään ja heitti kuuseen tähden, ja sanovat että nyt saa syyä yölläkin, olkoot yökyöpelit hereillä vaikka pyhät läpeensä. siinä oli joulu - ei osteltu lahjoja eikä juostu turhaan kaupassa ostamassa kaikkea turhaa paskaa millä kukaan ei tee vittuakaan. saunassa käytiin jos töiltä joudettiin.

paras joululahja on se että saan sairastaa kämpillä tän taudin yksin eikä tarvii mennä duuniin tai nähdä ketään ylihilpeetä sukulaista/kaveria tonttulakki päässä ja glögilasi kädessä posket punasena sammaltamassa jotain paskaa mistä ei saa selvää tiedemiehetkään.

Vituttaa tuo lahja ja joulukuusi hömpötys, onneksi päässyt aina salile karkuun tuota hyysäystä. Joulussa en oikeastaa npidä muusta kuin syömisestä.

np. Viikate - Vuoden synkin juhla.

Vituttaa taas tää lahjahässäkkä. Nytkin sain taas kuulla jotakin ihmeellistä: meikälle oli cdonista tilattu jotakin, mutta se nyt ei sattuneesta syystä ehdi tulla jouluksi. Nyt nää sitten luulee, että meikä pahoittaa mielensä, jos joudun (oletettavasti) lahja-DVD:tä odottamaan ensi viikkoon. Eikä siinä vielä kaikki, nyt ne rupesi metsästämään samaista DVD:tä kaupasta, että saisin sen jouluaatoksi. Ei vittu mitä amatöörimeininkiä...
facepalm.jpg

Niin... ja minähän oon muuten jo kohta melkein kolmekymppinen

Kyllähän se rupesi tänään vituttamaan ja huolella. Minua vain vituttaa koko joulun olemus ja jos siitä tekisi oman näköisen, niin vituttaisi silti. Joulua ei pääse pakoon ja sen sokaisemia ihmisiä varsinkaan. Perkele mikä härdelli joka paikassa huoltoasemia myöten. Tänä vuonna olin kaukaa viisas ja tilasin kaikki lahjat netistä suoraan kotiin kannettuna.

Harmi vain että tässä kommarimaassa joulupöydän juomat pitää hakea Alkosta, jossa hyllyt notkui tyhjinä kuin entisessä Neuvostoliitossa konsanaan. Pitää kai kai nekin tilata ensi vuonna netistä. Olisin halunnut pari porteria, makeaa jälkiruokaviiniä ja yhden pullon hyvää punaviiniä mutta vitut. Kaikki tuotteet mitä halusin olivat menneet ja kävin sentään saatana kolmessa eri Alkossa.

Huomenna vasta se lysti alkaa. Istutaan siihen saatanan pöytään ja pitää teeskennellä miten hauskaa on ja ruoka hyvää. Hirveätä sontaa kaikki "jouluherkut". Ajatus on toisaalta kiva, että kokoonnutaan ja syödään hyvin mutta toteutus ei ole ihan loppuun asti viety. Ensinnäkin minua vituttaa se, että joulupöydän laittanut ihminen on herännyt joskus viideltä aamulla ja naama on ihan norsun vitulla ja hermo kireällä. Vaikka sitä yritetään peitellä niin minua vituttaa silti. Vielä enemmän se vituttaa, koska en arvosta niitä paskan makuisia jouluruokia yhtään ja pitää näytellä että se olisi muka tärkeää itselle. Voin kertoa että ei ole. Onneksi tänä vuonna pystyn skippaamaan joulupuuron ja sen kuuluisan mantelin.

Ymmärrän että muilla ihmisillä on omat jouluperinteet ja joulu voi olla tosi tärkeä juttu. Sitä en taas ymmärrä, että oletetaan että muut pitävät niistä toisten perinteistä joulusta ylipäätänsä. Muualla radion voi sulkea kun tulee niitä mollivoittoisia kotimaisia joululauluja, mutta ei vieraisilla. Vitutuksen kruunaa ne suruvirret joita radio tunkee ilmoille. Vielä enemmän vituttaa, kun tiedän miten paljon parempia ja iloisia joululauluja löytyy esim. ameriikan mantereelta.

Sitten kun siirrytään lahjoja jakamaan, niin sehän on oikeasti ihan mukavaa kun näkee miten mukula tykkää siitä. Itse en halua mitään lahjoja, enkä juuri haluaisi ostaa niitä muillekkaan aikuisille. Typerää ostaa jotain toiselle, joka ostaa samalla rahalla jotain itselle. Kumpikaan ei saanut kuitenkaan sitä mitä oikeasti olisi halunnut. Ja jos sai, niin mikä vitun järki siinä nyt on.

Miksi sitten valitan enkä vietä sellaista joulua kun haluaisin. No, eihän se käy koska muut ihmiset loukkaantuu jos haluaisin olla joulun vaikka omassa kodissani ja tehdä siitä oman näköisen joulun. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että tulisi sukulaisia kylään. Kunhan pitäisivät turpansa kiinni, kuten minäkin pidän heidän jouluperinteistään. Mitä siihen omaan jouluun sitten kuuluisi. Voisin hankkia kuusen (jos niitä saa kotiin kannettuna netistä). Perinteisiä jouluruokia en laittaisi, mutta laittaisin mielellään pöytään parasta ruokaa mitä koko vuonna on syöty. Esim. jotain riistaa, jalokalaa jne. Ei liikaa tavaraa pöytään, vaan muutaman ruokalajin laadukas illallinen mikä ei liikaa veisi aikaa tai hermoja. Jos ruoka menisi vituiksi, niin tilattaisiin vaikka pizza ja naurettaisiin asialle. Avaisin viinikaapista pullon, jota on siellä vuosia säilötty. Taustalla soisi esim. musiikkinatämä levy. Sitten avattaisiin lahjat (eli lapsi avaisi) ja minulla olisi oikeasti ollut mukava päivä. Haluaisin siis vain olla perheeni kanssa rauhassa, syödä hyvin (hyvää ruokaa) ja oikeasti antamisen ilosta antaa muutaman lahjan tärkeille ihmisille (jotka niitä tarvitsevat). Kaikkein tärkeintä olisi rauha ja kiirettömyys. Sehän kuulostaa melkein jo joululta. Aamulla olisin saanut käydä isäni haudalla ja saunassa. Minkä takia minun näköinen joulu ei saa olla tärkeä. No sen takia kun se ei ole perinteinen joulu. Kyllä joulu on sitten kivaa aikaa.

Nyt sentään vähän helpottaa kun sai käydä lautailemassa. Kaikki urpot oli tien päällä tai ostoksilla, joten rinteet olivat aivan tyhjinä. Huomenna ajan vain sen takia kolme tuntia ylimääräistä, että saan rauhassa käydä ottamassa parit löylyt itse rakentamassani saunassa. Saan myös käydä isäni haudalla rauhassa. Saan myös lisäksi laittaa ekat tulet uuteen pönttöuuniin. Nämä asiat ovat minun jouluni kohokohdat, sekä lisäksi se, kun saa olla illalla mukulan kanssa. Joulun ajatus on kaunis, mutta en vain voi sietää sitä toteutusta miten se yleensä vietetään. Tai ehkä vain valitan turhasta.

Inskalla asiaa jälleen. Yhdyn Inskaan, en seksuaalisesti kuitenkaan, ainakaan tänään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom