Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Jes tästä taas selvittiin. Siistiä viettää joulua porukassa (aikuisia) jossa vain lahjat merkitsevät, tämä ihmisten aitous. Ens vuonna skippaan pippalot, varmasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jippii !!
Joulu on ohi, eikä edes vituttanut...:eek:

Voiskos tohon otsikkoon laittaa jo 2010kin. Mua vituttaa, kun tiiän et kohta alkaa pikkujoulusesonki. En haluis mennä, mut kun nyt tänä vuonna vähän niinkuin tarttis olla pakosti sosiaalinen, kun vaihdoin just duunipaikkaa. Mulla ei oo mitään sopivia vaatteita, mutta en halusi ostaakaan.

Kylläpäs taas osaa vituttaa, fiilis lähinnä " ei kai taas". Edellinen talvikin oli niin saatanan pitkä ja runsasluminen ja nyt sitten jaksetaan jo hehkuttaa mainoksissa että joulu tulee:jaahas: no onneksi joulua taas pakoon ulkomaille.

Tämä joulu on helpompi, vaimon kans sovittiin että tänä jouluna ei leivota eikä kokata vaan kaikki ostetaan valmiina.
Joku joululeffa kuulemma pitäisi kuiteskin katsoa, meinasin että Rare Exports voisi olla vaihtelua: http://www.imdb.com/video/imdb/vi192256281/

Niin tai näin, vituttaa se kuiteskin.

No siis, periaatteessahan joulu on tosi jees. En ole uskonnollinen, minulle joulu on ollut aina vaan sellaista rentoutumisen aikaa. Syö hyvin, juo laadukkaita oluita, katsoo elokuvia, käy saunassa, aamuisin lenkillä ja lukee jotain kirjaa. Ei stressiä, ei kiirettä.

Mutta valitettavasti stressitön joulu tarkottaisi sitä, että en viettäisi aikaa perheeni kanssa vaan olisin ihan yksin tyttöystävän kanssa. Minun perheelleni (vanhemmat, sisarusten perheet, sukulaiset) joulu tarkoittaa paniikinomaista siivousta, jatkuvaa riitelyä, ostoshelveteissä pyörimistä ja yleisesti pinna kireällä olemista. Lopulta kun joulu on ohi, tulee sellainen "puuh, ohi on!" fiilis, töihin paluu tuntuu lähinnä rentouttavalta.

Tyttöystävä lähtee oman perheensä luokse tänä jouluna ja nyt haaveilenkin joulusta jonka viettäisin ihan yksin. Pikaiset visiitit perheen luona, veisi lahjat, söisi vähän kinkkua ja sitten omaan rauhaan. Jääkaappi täyteen safkaa, kourallinen bluray-leffoja (tai ehkäpä Pacific sarja joka on vielä tsekkaamatta), joku hyvä viski ja oluita. Ja uusin Fallout :). Voisin tästä joulusta tehdä juuri sellaisen kun itse haluan ja ehkä viimein saisin rentoutua jouluna. Joulusauna sitten vaikka talonyhtiön saunassa.

Bilteman joulukuusi, Saarioisen laatikoita, Atrian pikkukinkku, pari Karjalaa, joulusauna pienessä kerrostalon hikikopissa, pikku perheriita ja unille. Hyvällä tsägällä ilman paskatautia.

Bilteman joulukuusi, Saarioisen laatikoita, Atrian pikkukinkku, pari Karjalaa, joulusauna pienessä kerrostalon hikikopissa, pikku perheriita ja unille. Hyvällä tsägällä ilman paskatautia.

Aah, tässä on sitä joulutunnelmaa. Vielä pitäisi olla sopiva sää, eli pirun pimeää ja vesisadetta. Ja Karjalat lämpiminä tietty.

...omaa jouluvitutusta helpottaa kummasti tuo oma melkein nelivuotias poika, jolle sitä joulua voi väsätä. Tähän vuodenaikaan tontutkin rupeaa jo kurkistelemaan ikkunan alla käyttäytymistapoja kiikuttaen Korvatunturin isännälle raportteja, jotka sitten määrävät lahjojen laadun ja määrän.

Aah, tässä on sitä joulutunnelmaa. Vielä pitäisi olla sopiva sää, eli pirun pimeää ja vesisadetta. Ja Karjalat lämpiminä tietty.

Oikea joulukuusi, itsetehtyjä laatikoita, itse suolattu paikallisen teurastamon kotimainen joulukinkku, joulusauna puusaunassa ja illanvietto lasten ja sukulaisten kesken glögiä maistellen. Pimeän tullen hautausmaalle sytyttämään kynttilöitä ja katsomaan kaunista kynttilöiden valaisemaa lumimaisemaa.

Itseä lähinnä vituttaa toi lapsille tulevan krääsän määrä. Viime joulu, 2 lasta, 4 säkillistä tavaraa.? Syy löytyy lähinnä isovanhemmista. Kauhea ostamisen ja miellyttämisen tarve ja lapsi kuvittelee kuitenkin tavaroiden tulevan joulupukilta. Jos tänä jouluna saisi tuon krääsämäärän rajattua edes yhteen säkkiin per mukula.

Itseä lähinnä vituttaa toi lapsille tulevan krääsän määrä. Viime joulu, 2 lasta, 4 säkillistä tavaraa.? Syy löytyy lähinnä isovanhemmista. Kauhea ostamisen ja miellyttämisen tarve ja lapsi kuvittelee kuitenkin tavaroiden tulevan joulupukilta. Jos tänä jouluna saisi tuon krääsämäärän rajattua edes yhteen säkkiin per mukula.

Juu, tämä on mennyt ihan älyttömyyksiin. Tavaraa on niin ettei meinaa hyllyihin mahtua ja suurin osa vielä sellaista muovikrääsää että luonto kiittää... Kyllähän ne skidit lahjoista tykkää tietty, mutta muutama lahjakin riittäisi jos siihen tottuisi. Isovanhemmilla menee joo varsinkin vähän överiksi tuo ostelu.

e. Ja ne lelut on monesti vielä ihan hölmöjä, sellaisia jotka jää tosi nopeasti käyttämättömiksi. Joku iso muovinen vekotin josta lähtee ääniä kun painaa napeista, kauanko lapsi sillä jaksaa leikkiä? Uusi lelu ja vanha jää turhaksi. Sen sijaan pitäisi ostaa enemmän jotain legojen tyylisiä leluja, niitä vanhoja voi aina yhdistellä uusiin ja vain mielikuvitus on rajana.

Mua ei vielä vituta ollenkaan ajatus joulusta vielä. Eiköhän se kumminkin siinä vaiheessa pari astetta nouse kun pitää lähteä noihin täpötäynnä oleviin kauppoihin ruokaostoksille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom